• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

бензин А-92, код ДК 021:2015 – 09132100-4, дизельне паливо, код ДК 021:2015: 09134200-9

Усього: 120 000 л, у т.ч: бензин А-92 – 51 000 л , дизельне паливо –69 000 л

Завершена

3 787 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 935.40 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 10:18 - 18.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення закону Замовником . У випадку відповіді ВИМАГАЄМО керуватисьт Законом а не придумувати його та надавати відповідь по суті. Відповідний лист МЕРТ у вкладенні.

Номер: f07730c20f454cdb91fdf0701e3ac3e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001981-c.c4
Назва: порушення закону Замовником . У випадку відповіді ВИМАГАЄМО керуватисьт Законом а не придумувати його та надавати відповідь по суті. Відповідний лист МЕРТ у вкладенні.
Вимога:
Звертаємо увагу на очевидне порушення вимог Закону та тендерної документації Учасником ФОП Демченко О.М. , зокрема у підписання пропозиції Удосконаленим електронним підписом взамін Кваліфікованого електронного підпису ,передбаченого тендерною документацією Замовника , оскільки нею не передбачено використання Удосконаленого Електронного Підпису , як способу засвідчення документів у складі пропозиції , в тому числі документів поданих Учасником. Відповідно до ТД «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо». Відповідно до листа Антимонопольного комітету України від 04 березня 2021 року, офіційно оприлюдненого на сайті за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv зазначено наступне: «Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: Підписувач ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ П.І.Б. ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ РНОКПП 1966016154 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 17:01:11 21.07.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 51CC640700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Демченко О.М. ,як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону. якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно положення ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.Таким чином, учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, та із зазначенням її переваг порівняно з його тендерною пропозицією. У зв’язку з цим, Ваша вимога містить зовсім інший зміст та є незаконною відповідно до вимог чинного законодавства. По суті ваших питань зазначених у вимозі, відповіді надавалися вище. Такі дії з вашого боку свідчать про незаконність вашої вимоги та зловживання можливостями системи електронних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

незаконне визначення переможцем

Номер: 7dbefaf3b6e54ed4a56bdf28e7965c6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001981-c.a3
Назва: незаконне визначення переможцем
Вимога:
Звертаємо увагу на очевидне порушення вимог Закону та тендерної документації Учасником ФОП Демченко О.М. , зокрема у підписання пропозиції Удосконаленим електронним підписом взамін Кваліфікованого електронного підпису ,передбаченого тендерною документацією Замовника , оскільки нею не передбачено використання Удосконаленого Електронного Підпису , як способу засвідчення документів у складі пропозиції , в тому числі документів поданих Учасником. Відповідно до ТД «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо». Відповідно до листа Антимонопольного комітету України від 04 березня 2021 року, офіційно оприлюдненого на сайті за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv зазначено наступне: «Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.» Срезультат перевірки підпису на сайті ЦЗО : Підписувачі Підписувач ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ П.І.Б. ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ РНОКПП 1966016154 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 17:01:11 21.07.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 51CC640700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Демченко О.М. ,як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно положення ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Отже, зазначена норма Закону надає право учаснику звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з його тендерною пропозицією. Ваша вимога не містить вимоги про вищезазначене та має зовсім інший зміст. Виходячи з наведеного ваша вимога є незаконною. Однак нами надається роз’яснення щодо порушеного питання. На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020р. удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Пунктами 5 та 6 цієї постанови Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади протягом двох місяців з дня набрання чинності цією постановою забезпечити технічну можливість використання відповідно до вимог цієї постанови удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, володільцями інформації в яких є відповідні міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління. Рекомендувати іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, а також іншим особам, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, забезпечити технічну можливість використання відповідно до вимог цієї постанови удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, володільцями інформації в яких є відповідні державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління, а також інші особи, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги. Тобто, на даний час нормативно затверджено використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів разом або замість кваліфікованих електронних підписів, окрім випадків перелічених у пункті 3 даної постанови. Нагадуємо Вам, що на виконання наказу МЕРТУ №1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», з 12.04.2021 учасники повинні обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію/пропозицію електронний підпис. У системі електронних закупівель Прозорро, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020р. тендерні пропозиції/пропозиції підписуються і кваліфікованим електронним підписом і удосконаленим електронним підписом, якій базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Враховуючи положення вищезазначених нормативно-правових актів обмеження учасників у тендерній документації накладанням виключно КЕП при поданні тендерних пропозицій є незаконним. Удосконалений електронний підпис ФОП Демченко О.М. базується на кваліфікованому сертифікаті відкритих ключів, тендерна пропозиція ФОП Демченко О.М. відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Підсумовуючи вищезазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

незаконне визначення переможцем

Номер: e67446be3a284b0db3b33fd38dad3983
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001981-c.a2
Назва: незаконне визначення переможцем
Вимога:
Відповідно до вимог Закону України "про публічні закупівлі" ключовим принципом проведення закупівель є неупередженість та рівність при оцінці Учасників , чого вимагаємо дотримуватись і в даному випадку та звертаємо увагу на порушення Учасником ФОП Демченко О.М. ряду вимог тендерної документації , зокрема порушення вимоги встановленої Розділом 3 пункт 5 абзац 1 : не надано підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до зазначених вимог : "за предметом закупівлі договору (договорів):" предмет закупівлі зазначено у пункті 4.1 Розділу 1 : " код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: бензин А-92, код ДК 021:2015 – 09132100-4, дизельне паливо, код ДК 021:2015: 09134200-9" Відповідно до зазначеного Учасник не надав підтвердження досвіду постання за предметом закупівлі , зокрема "бензин А-92" . Вимагаємо відмінити незаконне рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно положення ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Отже, зазначена норма Закону надає право учаснику звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з його тендерною пропозицією. Ваша вимога не містить вимоги про вищезазначене та має зовсім інший зміст. Виходячи з наведеного ваша вимога є незаконною. Однак нами надається роз’яснення щодо порушеного питання. На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1 п.5 Розділу 3 тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів): довідка про виконання ананлогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) закупівлі за формою. Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 Розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020р. предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом закупівлі за Єдиним закупівельним словником є код ДК 021:2015 – 09130000-9 – нафта і дистиляти. Учасником ФОП Демченко О.М. було надано довідку про наявність аналогічного договору та копію договору предметом якого є товар за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 – нафта і дистиляти, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Підсумовуючи вищезазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

порушення процедури закупівлі в частині незаконної відміни тендеру

Номер: 29f10528826c477392ed621624dd1427
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001981-c.c1
Назва: порушення процедури закупівлі в частині незаконної відміни тендеру
Скарга:
Порушення процедури закупівлі Замовником в частині незаконної відміни тендеру
Дата розгляду скарги: 17.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2021 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2021 16:13
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2021 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення тендерного комітету згідно Протоколу №57 від 28.07.2021 року, щодо відміни замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: бензин А-92, код ДК 021:2015 – 09132100-4, дизельне паливо, код ДК 021:2015: 09134200-9, та виконати Рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 18832-р/пк-пз від 17.08.2021;
Автор: ФОП Демченко О.М., Демченко О.М. 380951130615 chernikovanadiya@ovis.ua