-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запровадження корпоративної інтеграційної сервісної шини Національного банку України
Обсяг надання послуг: послуги з поставки ліцензій на право користування програмним забезпеченням; послуги з впровадження програмного забезпечення: проектування, інсталяції, конфігурування та тестування програмного забезпечення в діючій корпоративній та локальній обчислювальній мережі НБУ Строк надання послуг: не більше 120 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Завершена
10 248 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
08.06.2017 17:58 - 06.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо виразу "або еквівалент"
Номер:
a916ead44ca24e159341a3b7a17b6c08
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-002777-b.b1
Назва:
Щодо виразу "або еквівалент"
Вимога:
Статтею 22. Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Ст.22 п.2 частини 3 Закону Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми бачимо наступні дискримінаційні вимоги в порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників: Додаток № 1 до тендерної документації «Специфікація надання послуг» містить зокрема посилання на конкретну торговельну марку та конкретний продукт виробника але не містить вираз "або еквівалент" та не містить детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» містить посилання на конкретні сертифікати від виробника IBM Certified Solution Developer - Integration Bus та посилання на проекти по впровадженню конкретного продукту IBM Integration Bus. Також п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить посилання на статус учасника від конкретного виробника IBM, а саме не нижче Gold Business Partner з авторизацією Application Platform and Integration.
Зазначені вимоги ми вважаємо дискримінаційними, оскільки вони суттєво знижують коло учасників, обмежують конкуренцію серед виробників аналогічного програмного забезпечення та їх партнерів, а також є невиправданими та необґрунтованими з технічної точки зору.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства шляхом усунення вказаних дискримінаційних умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2017 15:01
Вирішення:
Дана закупівля не новий проект, це третя, заключна частина проекту розпочатого ще в 2012 році, коли рішенням Технічної Ради було затверджено вибір сімейства продуктів IBM WebSphere.
Першим етапом, який завершився у 2015 році, було розгортання IBM WebSphere Application Server Network Deployment та перевод на нього серверів додатків НБУ СЕП та САІМП.
Другим етапом в реалізації стратегії сервісної шини було запровадження у 2016 році транспортної функціональності інтеграційної платформи - черги повідомлень IBM WebSphere MQ.
Наступним, третім етапом подальшого розвитку даного проекту, є запровадження IBM Integration Bus.
Вимога щодо статусу та сертифікації претендентів також є необхідною, зважаючи на важливість та складність проекту.
Статус вимоги:
Відхилено