• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 ЄЗС: 24930000-2 – Фотохімікати, ДК 021:2015 ЄЗС 24931210-4 Фотографічні проявники Код НК 024:2019 – 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки для ручної проявки, Проявник для ручної обробки рентгенівської плівки для отримання 15л робочого розчину, ДК 021:2015 ЄЗС 24931220-7 Фотографічні фіксажі Код НК 024:2019 – 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки для ручної проявки, Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки для отримання 15л робочого розчину.

Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» ; Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; Забезпечення виконання договору не вимагається ; Забезпечення пропозиції не вимагається ; Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%

Торги відмінено

24 332.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121.66 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 08:45 - 10.07.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 700de78a44074f41b6798eb6533dfdd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-000183-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код Код ДК 021:2015 ЄЗС: 24930000-2 – Фотохімікати, Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що еквіваленти/аналоги не пропонувати), але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ! Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти/аналоги не пропонувати). Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код Код ДК 021:2015 ЄЗС: 24930000-2 – Фотохімікати. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь по закупівлі UA-2021-07-06-000183-b: Доброго дня ! Згідно чинного законодавства України наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Закупівля проводиться за спрощеною процедурою та не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів, що обумовлено позитивним досвідом використання вказаного виробника. Так, згідно абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, це право, а не обов’язок замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Медико-технічні вимоги на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Отже, порушень які вказує Учасник у своїй вимозі, з боку Замовника немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.07.2021 17:38