• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капiтальний ремонт нежилого будинку – виробничо-службової будівлі, за адресою: вул. Краківська, 25-А у Дніпровському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Торги не відбулися

2 747 972.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2021 16:27 - 17.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення про відхилення Учасника

Номер: a0ed70fe14ad4d2ca11d1ae0624085b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-004312-b.b3
Назва: Вимога про скасування рішення про відхилення Учасника
Вимога:
Просимо Вас переглянути рішення від 27.07.2021 № 053/286-2627-06/2021 про відхилення Учасника - ТОВ "АНТАРІС ПВР-БУД", окільки вважаємо, що своїм рішенням Вами порушено наші права, як учасника закупівлі: Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону " Про електронні довірчі послуги" застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. Відповідно Замовники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови Кабінету міністрів України "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з діючим законодавством лише з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Враховуючи вищевикладене, просимо, у встановлений чинним законодавством термін скасувати своє рішення від від 27.07.2021 № 053/286-2627-06/2021 та ухвалити нове рішення, яким визначити ТОВ "АНТАРІС ПВР-БУД" переможцем зазначеної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 27.07.2021 року повідомляємо наступне: Відповідно до вимог п.п. 1.4. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. При цьому умовами тендерної документації не передбачено можливості накладення будь-якого іншого типу електронного підпису. При перевірці електроного підпису уповновадженої особи участика ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД2 на сайті https://czo.gov.ua/ встановлено тип підпису-удосконалений. Відповідно даний підпис не є кваліфікованим електронним підписом та не відповідає встановленим Замовником вимогам. Крім того, інформація з даного питання оприлюднена на сайті органу оскарження за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) не містить норм, що передбачають можливість перегляду Замовником прийнятих ним рішень щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідь на вимогу учасника процедури закупівлі. Відповідно до норм Закону розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду та оцінки тендерних пропозицій належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога стосовно надання відгуку

Номер: 28a7f66d3a224df0a0030ab7257f4b9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-004312-b.c2
Назва: вимога стосовно надання відгуку
Вимога:
Звертаємось до замовника КП «Київміськсвітло» з вимогою внести зміни до тексту тендерної документації, що стосується змісту відгуку на виконані аналогічні роботи, та встановити необхідність надання учасниками відгуку, який містить можливість його ідентифікації з аналогічним договором (реквізити договору), позитивну/негативну інформацію про виконання робіт, обсяги виконаних робіт.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу надана у доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

відгук

Номер: 2d6147d08f5b45c8a3d2df920c9687aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-004312-b.a1
Назва: відгук
Вимога:
Звертаємось до замовника КП «Київміськсвітло» з вимогою внести зміни до тексту тендерної документації, що стосується змісту відгуку на виконані аналогічні роботи, та встановити необхідність надання учасниками відгуку, який містить можливість його ідентифікації з аналогічним договором (реквізити договору), позитивну/негативну інформацію про виконання робіт, обсяги виконаних робіт.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: коригування змісту
Дата скасування: 09.07.2021 17:17