• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби

«Якщо учасник пропонує еквіваленти дезінфекційних засобів, то такий учасник повинен надати висновок (оригінал або копію) або інший документ (оригінал або копію) відповідного уповноваженого органу, сертифікованим відповідно до стандарту ДСТУ EN ISO / IEC 17065:2012, який підтверджує, що запропоновані учасником дезінфекційні засоби є еквівалентами дезінфекційних засобів, зазначених в тендерній документації замовника та в довільній формі розрахунок (перерахунок) кількості дезінфекційних засобів, що пропонуються як еквіваленти, якщо такий розрахунок (перерахунок) необхідний. Уповноважений орган повинен мати дійсний документ про акредитацію та надати його копію».

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2017 09:00 - 24.07.2017 09:05
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо написаного Замовником

Номер: 06857b3cf3b545228dab94abb6842e88
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-000052-b.b3
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
У вашій відповіді на наші скарги достатньо матеріалу для зацікавлення цією закупівлею компетентних органів, куди ми підготували на направляємо листа. Така нахабна корупційна поведінка посадових осіб Замовника не може бути поза увагою перевіряючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!!!!

Номер: 164b625dab824fc9a6ff10be8d68fa8c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-000052-b.b2
Назва: Вимога!!!!
Вимога:
Додається файл.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Вами було подано вимогу на дії Замовника 28.07.2017 року, на яку надаємо відповідь. Фахівці Замовника, прописуючи вимоги до предмету закупівлі,керувались принципом максимальної економії та ефективності згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35: «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». Попередньо Замовником був проведений аналіз характеристик засобів, що на сьогодні представлені на ринку, відповідно до чого і були сформовані вимоги, які для Замовника є максимально ефективними. Виходячи із специфіки закладу, власного досвіду, керуючись досвідом практичного застосування дезінфекційних засобів, саме така рецептура забезпечує максимальний ефект при профілактики та боротьбі зі збудниками ВЛІ,Замовник вправі самостійно визначати, які медико-технічні вимоги застосовувати до предмету закупівлі. У зв’язку із вищевикладеними фактами, Замовник не буде переглядати своє рішення та розглядати пропозицію Учасника ТОВ «ВІК ХХІ ВІК», оскільки вона не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Замовник вимагає від учасників торгів надати неіснуючі, не затверджені у відповідності до норм чинного законодавства документи

Номер: 1a816cf1c58848f0aece23f183c02e61
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-000052-b.a1
Назва: Замовник вимагає від учасників торгів надати неіснуючі, не затверджені у відповідності до норм чинного законодавства документи
Вимога:
Шановний Замовнику яким нормативним документом Ви керувались коли прописували в своїй документації наступну вимогу: «Якщо учасник пропонує еквіваленти дезінфекційних засобів, то такий учасник повинен надати висновок (оригінал або копію) або інший документ (оригінал або копію) відповідного уповноваженого органу, сертифікованим відповідно до стандарту ДСТУ EN ISO / IEC 17065:2012, який підтверджує, що запропоновані учасником дезінфекційні засоби є еквівалентами дезінфекційних засобів, зазначених в тендерній документації замовника та в довільній формі розрахунок (перерахунок) кількості дезінфекційних засобів, що пропонуються як еквіваленти, якщо такий розрахунок (перерахунок) необхідний. Уповноважений орган повинен мати дійсний документ про акредитацію та надати його копію». Це запитання виникло у зв'язку з тим, що жодним чинним нормативним актом в Україні документ, який Ви вимагаєте не прописаний, не затверджений і тим більше не відноситься ні до виробництва дезінфекційних засобів, ні до характеристик самих дезінфекційних засобів. Отже Ви вимагаєте не існуючі в Україні, згідно норм чинного законодавства документи! Мало того - на сьогоднішній день в Україні нема лабораторних центрів (лабораторій), які сертифіковані на проведення мікробіологічних досліджень дезінфекційних засобів (зверніть увагу- сертифікованих!) а для проведення дезінфекційних заходів і для самих дезінфектантів одним із найважливіших показників є саме його ефективність, дезінфікуючі властивості. але при цьому виникає запитання - який центр із сертифікованою лабораторією надасть документ про еквівалентність деззасобів із найважливішого показника? Насправді, Ви шановний Замовнику оголосили до закупівлі не унікальні деззасоби, і те що ви виписали їх склад аж до сотих долі (що насправді не впливає ані на характеристики токсикологічні, екологічного вплив деззасобу, умов застосування та його ефективності), ні навіть те що Ви виписали 5 років придатності для хлорвмісних таблеток (якщо взяти оригінальну інструкцію виробника Жавель -Клейду - більше 3-х років виробник не дає, тому що це ХЛОР і для любих схожих таблеток гарантований термін - 3 роки, і тільки при температурі не нижче 0 та не вище 20 градусів допустиме збільшення терміну, але ж не в умовах перевезення при температу до 50, але ж кого це цікавить?! Тим більше що Ви закуповуєте засіб на рік, а не на 3-4 роки вперед!), - не впливає на кінцеві показники ефективності дезінфекції. Зате дуже впливає на конкурентне коло учасників під час закупівлі і, відповідно на ціну. Бо таблетований деззасіб Ви будете закуповувати по захмарній ціні в порівнянні із іншими не гіршими хлорвмісними, на основі дихлорізоцианурової кислоти (до речі до 90-х років минулого століття у деззасобів на такій основі навіть торгових назв не було, як у Хлорного вапна!, і різниця була тільки за вмістом хлору від 30-60%!), кокуренції ж не буде, а якщо хтось все ж таки виставить інший ну дуже схожий засіб, ви його відхилите, документа ж якого Ви вимагаєте не буде (вище вже вказано, що його і не може бути!). Враховуючи викладене, вимагаємо від Замовника вилучити із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками підтверджуючих документів, які не затверджені жодними чинними нормами.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу. 1. Вимагаючи від Учасників підтвердження еквівалентності заявлених нами дезінфекційних засобів, ми керуємося чинними законодавчими актами, а саме Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 р., Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» №908 від 3 липня 2006 р. та відповідним Порядком державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Відповідно до с. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 р., акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Згідно ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 р., Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Згідно вищевказаного Закону, Міністерство економіки створило Національне агентство з акредитації України, яке є національним органом України з акредитації, на сайті якого представлений реєстр діючих акредитованих органів з оцінки відповідності (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ ), в тому числі органи з сертифікації продукції, процесів та послуг згідно ISO/IEC 17065, який і був вказаний у вимогах нашої тендерної документації. Відповідно до Постанови КМУ від 03.07.2006 №908 згідно п.3. Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить Держсанепідслужба за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Для проведення експертизи Головний державний санітарний лікар України надає повноваження з проведення експертизи відповідним установам та закладам, акредитованим в установленому порядку (далі - установа); затверджує стандартні методи і перелік біологічних тест-об'єктів для випробування специфічної активності засобів, порядок проведення випробувань засобів у практичних умовах та здійснення контролю за їх якістю (п.4). Виникає питання, на якій підставі і яким чином тоді був зареєстрований Ваш засіб, якщо Ви стверджуєте, що в Україні не існує сертифікованих лабораторій (установ, закладів)? 2. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 , Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім цього, відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник не зобов’язаний розглядати аналоги/еквіваленти, які надаються учасниками, розгляд еквівалентів не несе обов’язковий характер. Керуючись принципом максимальної економії та ефективності, Замовник залишає за собою право на закупівлю тих засобів, які задовольняють усі технічні вимоги Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні