-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
325 141.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.71 UAH
Період оскарження:
31.05.2017 15:40 - 12.06.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4ea4be89f6f94b5f9281dd2171749192
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-001019-b.c1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» 31.05.2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 – 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі)», очікувана вартість закупівлі складає 325 141,20 грн.(з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-05-31-001019-b.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1. Фізична особа-підприємець Нагляк Віктор Сергійович з ціновою пропозицією 187 953,84 грн.
2. Фізична особа – підприємець Чередниченко Микола Вячеславович з ціновою пропозицією 230 671,80 грн.
Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
22.06.2017 року о 15:41 год. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат», яким тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Нагляка Віктора Сергійовича було відхилено згідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), як таку що не відповідає умовам тендерної документації».
27.06.2017 року о 11:33 год. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю від 27.06.2017 з наступним учасником – ФОП Чередниченко Микола Вячеславович.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам закупівлі, проте була безпідставно відхилена Замовником, чим порушені права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а сааме Протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Нагляка Віктора Сергійовича та всі рішення прийняті після відхилення пропозиції Скаржника.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації, що обґрунтовується наступним:
Пунктом 6 Тендерної документації передбачена вимога: Учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договори з постачальниками на 2017 рік за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців (за умови наявності печатки), у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику.
На виконання цієї вимоги ФОП Нагляк Віктор Сергійович, не будучи виробником товару, надав у складі тендерної пропозиції договір поставки товарів від 01.06.2017 року, укладений з ФОП Гриненко С.Ю. (оптовим покупцем) та оформлений відповідно до вимог тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції ФОП Нагляком Віктором Сергійовичем надані документи, які посвідчують якість товару та лист-зобов’язання від ФОП Гриненка Сергія Юрійовича щодо поставки продуктів харчування.
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 22.06.2017 підставою для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Нагляка Віктора Сергійовича стало те, що у наданих документах, які свідчать про якість товару, зазначені виробники та товароодержувачі: ФОП Червенков Г.Д.; ПП «Віліс»; ТОВ «Херсонобладнання»; ТОВ «Вікторія», ПП «Агроспецгосп»; ПВКП «Пані Крістіна», ФОП Сопко Л.В., а договір про постачання продуктів харчування надано від ФОП Гриненко Сергія Юрійовича.
Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції листа-зобов’язання від ФОП Гриненко С.Ю. вказано, що ФОП Гриненко С.Ю. має укладені довгострокові договори із вищезазначеними у протоколі відхилення суб’єктами підприємницької діяльності (товароодержувачами та виробниками) на поставку продуктів харчування. Стороною таких договорів є ФОП Гриненко С.Ю., а зміст таких договорів становить його комерційну таємницю. А отже надавати такі договори немає жодних правових підстав.
ФОП Нагляк Віктор Сергійович повністю виконав вимогу замовника і надав договір з постачальником та ще й гарантійний лист від нього. Замовник же відхилив пропозицію ФОП Нагляк Віктор Сергійович з надуманих підстав – через відсутність документів, які і не вимагалися згідно із тендерною документацією.
З цього слідує, що ФОП Нагляк В.С. під час підготовки та подання тендерної пропозиції, виконав всі вимоги, встановлені замовником у тендерній документації, а саме:
1. Документально підтвердив можливість надати замовнику товар, що є предметом цієї закупівлі;
2. Документально підтвердив якість запропонованого товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Скаржником подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична особа-підприємець Нагляк Віктор Сергійович просить:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.За результатами розгляду скарги зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Нагляка Віктора Сергійовича та всі рішення, прийняті після відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Нагляка Віктора Сергійовича у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-05-31-001019-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1019.pdf 29.06.2017 14:11
- Платіжне доручення до скарги.pdf 29.06.2017 14:11
- рішення від 04.07.2017 № 4344+лист Замовнику.pdf 04.07.2017 20:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2017 № 4782.pdf 20.07.2017 14:46
- рішення від 19.07.2017 № 4782.pdf 24.07.2017 14:42
- UA-2017-05-31-001019-b.pdf 14.07.2017 14:22
- протокол.pdf 02.08.2017 10:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2017 14:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2017 14:42
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2017 10:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ №4782-р/пк-пз від 19.07.2017 року задоволено згідно протоколузасідання тендерного комітету №138 від 02.08.2017 року.