-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури»
Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
Завершена
147 965.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 479.65 UAH
мін. крок: 1% або 1 479.65 UAH
Період оскарження:
05.07.2021 14:12 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискваліфікації ФОП Передерей
Номер:
ecbb73edc5024b2994647c53aced38bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-005873-c.b4
Назва:
Щодо дискваліфікації ФОП Передерей
Вимога:
Щодо дискримінаційного ставлення уповноваженої особи до учасників закупівлі та зацікавленість в перемозі "свого" Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Ознайомившись з відповідями уповноваженої особи на вимоги.doc 20.07.2021 17:10
Дата подачі:
20.07.2021 17:10
Вирішення:
Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Щодо неправомірного визначення переможця: По першому питанню Замовник повідомляє, що жодними вимогами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (документація) та додатками до нього не встановлена вимога, що у разі визначення невірного виду договірної ціни пропозиція підлягає відхиленню. Крім того, додатком №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Проєкт договору» викладено проект договору та в пунктах 3.1 зазначено, що ціна цього Договору є динамічною і становить (_______________________) грн. з/без ПДВ й пунктом цього проекту договору - якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт і відповідного підвищення твердої договірної ціни, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків. Таким чином, вид договірної ціни узгоджується сторонами під час його укладання. В складі пропозиції учасника – переможця надано проект договору та довідку в довільній формі про згоду з усіма вимогами технічного завдання, що є невід'ємною частиною цієї документації та відповідно до якого відбуватиметься виконання договору про закупівлю. Отже, враховуючи те, що умовами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (документація) та додатками до нього не встановлена вимога, що у разі визначення невірного виду договірної ціни пропозиція підлягає відхиленню та вимога розглянута й за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині. По другому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано гарантійний про те, що уся інформація надана у складі цінової пропозиції є достовірною та лист-пояснення про те, що у зв’язку з провадженням посилених карантинах заходів, та з метою попередження зараження населення корона вірусною інфекцією COVID-19. залучених працівників не було. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, питання встановлення факту підробки документів або надання недостовірної інформації не відноситься до повноважень Замовника, тому не може бути предметом розгляду Замовника за даною вимогою. Учасником не доведено та документально не підтверджено, що у наданих переможцем документах наявна недостовірна інформація, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. По третьому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам оголошення. Учасником – переможцем в складі його пропозиції надано акт обстеження (огляду) об’єкту (вих. №15 від 12 липня 2021р.) зміст якого містить всю інформацію та відповідає встановленим вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація). Учасником не доведено та документально не підтверджено, що наданий акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. По четвертому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано розрахунки, які відповідають вимогам технічного завдання. З огляду на те, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що в усіх випадках, де в даній документації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід розуміти з обов’язковим виразом "або еквівалент". Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Те, що учасником – переможцем запропоновано металевий люк на заміну люку пластикову, ще раз підтверджує те, що еквівалент не є гіршим тобто кращим. Учасником не доведено та документально не підтверджено, що наданий акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформує, що учасник розраховує ціну пропозиції відповідно до Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293(далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил. Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку від 05.08.2020 № 2021023400457, ФОП «Передерій Олександр Юрійович» не є платником податку на додану вартість, а є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% до доходу. Відповідно до п. п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Окрім того, ФОП «Передерій Олександр Юрійович» відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті даного міністерства, адміністративні витрати при складанні договірної ціни ФОП не враховуються. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Щодо неправомірного відхилення: Після детального розгляду пропозиції Учасника, ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД" (код ЄДРПОУ 43471056), було виявлено невідповідність вимогам оголошення Замовника та наявні підстави для відхилення пропозиції, зокрема, пунктом 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) визначено, що пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозиції зазначеного/ оприлюдненого в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В складі пропозиції Учасника надано форму «Пропозиція» (вих. №16 від 13 липня 2021р.) та в пункті 2 Пропозиції зазначено, що Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Отже, строк дії Пропозиції Учасника не відповідає вимогам визначеним у пункті 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації). Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У наведеній вище пропозиції відсутня інформація про згоду учасника дотримуватися умов пропозиції протягом 120 саме робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо, зокрема: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, Учасник не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та його пропозиція була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Умовами пункту 1 розділу ІІІ оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c встановлена вимога, що учасник для наочного ознайомленням з будівельним майданчиком у складі пропозиції повинен надати акт обстеження (огляду) об'єкту за формою наведеною в оголошенні. Учасник в складі пропозиції надав акт обстеження (огляду) об’єкту в якому зазначений номер ID UA-2021-06-11-000473-а, який не стосується закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c. Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, Учасник не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та його пропозиція була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Частиною чотирнадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Вимоги ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 оприлюднено в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender оприлюднені 16 липня 2021 року, 17 липня 2021 року та 19 липня 2021 року. Замовником дані вимоги учасника ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 розглянуті 20 липня 2021 року, що в свою чергу не порушує положення статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Передерей.
Номер:
d75a79d55e3f44a6a599d77928d4002b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-005873-c.b3
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Передерей.
Вимога:
У зв'язку з відсутністю будь-якої реакції уповноваженої особи замовника ТОВ "Вінер Лімітед" змушено звернутися с заявою про проведення позапланової перевірки діяльності уповноваженої особи до Південного офісу Держаудитслужби України. Також вимушені звертатися до суду за захистом порушених прав. В додатках до вимоги міститься заява до ДАСУ та судове рішення на користь ТОВ "Вінер Лімітед" по аналогічній справі (яке призвело до звільнення уповноваженої особи).
Пов'язані документи:
Учасник
- Письмо ДАСУ.pdf 19.07.2021 16:38
- Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf 19.07.2021 16:38
Дата подачі:
19.07.2021 16:38
Вирішення:
Розглянувши вищенаведену вимогу UA-2021-07-05-005873-c.b3 від ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 необхідно прийняти рішення та повідомити ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД" (далі – Учасник) про наступне.
Частиною чотирнадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Вимоги ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 оприлюднено в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender оприлюднені 16 липня 2021 року, 17 липня 2021 року та 19 липня 2021 року. Замовником дані вимоги учасника ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 розглянуті 20 липня 2021 року, що в свою чергу не порушує положення статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо скасування протоколу дискваліфікації ТОВ "Вінер Лімітед" і визнання його переможцем спрощеної закупівлі
Номер:
52f7224326544d08888c89d0bcf2e468
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-005873-c.b2
Назва:
Вимога, щодо скасування протоколу дискваліфікації ТОВ "Вінер Лімітед" і визнання його переможцем спрощеної закупівлі
Вимога:
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 4 від 16.07.2021 р. пропозицію ТОВ «Вінер Лімітед» у спрощеній закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c» було відхилено з наступних причин:
- пунктом 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) визначено, що пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозиції зазначеного/ оприлюдненого в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В складі пропозиції Учасника надано форму «Пропозиція» (вих. №16 від 13 липня 2021р.) та в пункті 2 Пропозиції зазначено, що Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Отже, строк дії Пропозиції Учасника не відповідає вимогам визначеним у пункті 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації).
- Умовами пункту 1 розділу ІІІ оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c встановлена вимога, що учасник для наочного ознайомленням з будівельним майданчиком у складі пропозиції повинен надати акт обстеження (огляду) об'єкту за формою наведеною в оголошенні. Учасник в складі пропозиції надав акт обстеження (огляду) об’єкту в якому зазначений номер ID UA-2021-06-11-000473-а, який не стосується закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c.
Вважаємо що підстави для відхилення цінової пропозиції ТОВ «Вінер Лімітед», як Учасника який запропонував найнижчу ціну, незаконні і носять формальний підхід.
Так строки виконання робіт за даним договором складають 51 робочий день із дати кінцевого строку подання пропозиції (згідно п. 5.1. Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів роботи повинні бути виконані до 02.09.2021 року) таким чином вимоги оголошення, щодо дійсності пропозиції 120 робочих днів протирічать змісту цього пункту.
У Оголошені чітко не визначена умова щодо номеру закупівлі і сам акт обстеження не містить посилання саме на будь який ідентифікатор закупівлі. Таким чином зазначений у акті обстеження номер ID UA-2021-06-11-000473-а не є порушенням умов документації спрощеної закупівлі. Більш того, основний зміст акту обстеження є саме ознайомлення з об’єктом та видами робіт, що потребуються до виконання, а не номер закупівлі. І в обстеженні об’єкту декілька разів у зв’язку з тим, що не відбулася попередня закупівля, під час підготовки документів до якої ТОВ «Вінер Лімітед» вже був обстежений об’єкт і підписаний акт обстеження, протирічать здоровому глузду.
Зважаючи на викладене вище, вимагаємо:
- першим протокольним рішенням уповноваженої особи скасувати протоколи про відхилення цінової пропозиції ТОВ «Вінер Лімітед», визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Передерей О.Ю.
- другим протокольним рішенням визнати ТОВ «Вінер Лімітед» переможцем спрощеної закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) за ідентифікатором UA-2021-07-05-005873-c
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Вінер Лімітед.pdf 17.07.2021 20:10
Дата подачі:
17.07.2021 20:10
Вирішення:
Розглянувши вищенаведену вимогу UA-2021-07-05-005873-c.b2 від ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 необхідно прийняти рішення та повідомити ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД" (далі – Учасник) про наступне.
Щодо неправомірного відхилення: Після детального розгляду пропозиції Учасника, ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД" (код ЄДРПОУ 43471056), було виявлено невідповідність вимогам оголошення Замовника та наявні підстави для відхилення пропозиції, зокрема, пунктом 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) визначено, що пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозиції зазначеного/ оприлюдненого в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В складі пропозиції Учасника надано форму «Пропозиція» (вих. №16 від 13 липня 2021р.) та в пункті 2 Пропозиції зазначено, що Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Отже, строк дії Пропозиції Учасника не відповідає вимогам визначеним у пункті 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації). Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У наведеній вище пропозиції відсутня інформація про згоду учасника дотримуватися умов пропозиції протягом 120 саме робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо, зокрема: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, Учасник не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та його пропозиція була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Умовами пункту 1 розділу ІІІ оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документації) на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c встановлена вимога, що учасник для наочного ознайомленням з будівельним майданчиком у складі пропозиції повинен надати акт обстеження (огляду) об'єкту за формою наведеною в оголошенні. Учасник в складі пропозиції надав акт обстеження (огляду) об’єкту в якому зазначений номер ID UA-2021-06-11-000473-а, який не стосується закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сантехнічних систем Обривського будинку культури» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-07-05-005873-c. Отже, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, Учасник не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та його пропозиція була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога дискваліфікації ФОП Передерей, як такого, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
c97c94154978432baa2a1aad314c23b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-005873-c.b1
Назва:
Вимога дискваліфікації ФОП Передерей, як такого, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
У зв’язку з формальним підходом Замовником торгів до змісту цінових пропозицій Учасників, та за метою економії бюджетних коштів, вимагаємо дискваліфікації ФОП Передерей, як такого, що не відповідає вимогам Оголошення на про проведення спрощеної закупівлі у зв’язку з численними порушеннями вимог Оголошення. Дана вимога ґрунтується на аналізі цінової пропозиції ФОП Передерей, а самє
1) Згідно п 3.1 Проекту договору «Ціна цього договору є Дінамічною…», всупереч даній вимозі ФОП Передерей, у складі цінової пропозиції, надав «тверду договірну ціну». Згідно вимог п. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.».
Згідно з Постановою КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668 приблизна (динамічна) договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом усього строку будівництва. Уточнення динамічної договірної ціни здійснюється з урахуванням обґрунтованих цін на матеріальні ресурси, що склались на момент уточнення.
Відповідно до абз. 2 п. 21 Постанови № 668, вид договірної ціни та вимоги до кошторису, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру), визначаються у тендерній документації.
Види договірної ціни регламентовано п. 6.3. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а самє:
6.3 Особливості складання та узгодження договірних цін
6.3.1. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаємо- розрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С.
6.3.2. Договірна ціна може встановлюватись за твердим (тверда договірна ціна) та приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисом.
6.3.2.1. Вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства.
6.3.3.2. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну.
Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках,
якщо:
а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
б) виникають обставини непереборної сили - надзвичайні обста¬вини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укла¬дання договору;
в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
6.3.2.3. Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встанов¬люється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будів¬ництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється, крім випадків, наведених у 6.3.2.2.
2) ФОП Передерей у довідці № 5 від 11.07.2021 року надав Гарантійний лист про те, що уся інформація надана у складі цінової пропозиції є достовірною. Всупереч даного гарантійного листа ФОП Передерей надає лист-пояснення № 17 від 11.07.2021 року про те, що «у зв’язку з провадженням посилених карантинах заходів, та з метою попередження зараження населення корона вірусною інфекцією COVID-19. залучених працівників не було». Дана інформація е свідомо недостовірною. Недостовірність інформації підтверджується тим, що згідно «Податковій декларації платника єдиного податку» за 1 квартал 2021 року наданої ФОП Передерей, відображений обсяг доходу у сумі 253633,00 грн, и згідно інформації розміщеної у системі державних закупівель PROZORRO ФОП Передерей уклав Договір підряду № 16-21 пр від 09.03.2021 року на суму 49886,29 із строком виконання до кінця березня 2021 року. Таким чином, враховуючи предмет договору № 16-21 пр, та обсяг доходу за 1 кв. 2021 року, ФОП Передерей не міг виконати дані роботи без залучення працівників.
3) п. 1 розділу III Інструкція з підготовки пропозиції містить чітку форму «Акту обстеження (огляду) об’єкту». Натомість дана форма надана у складі цінової пропозиції ФОП Передерей не відповідає вимогам Оголошення про спрощену закупівлю.
4) Локальний кошторис наданий ФОП Передерей у складі цінової пропозиції не відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а самє:
П. 33 Додатку 2 вимагається встановлення Люку пластикового 600х600 мм, натомість у Локальному кошторисі ФОП Передерей пропонується встановлення Люка металевого 700х500 мм.
5) У складі цінової пропозиції ФОП Передерей не наданий розрахунок адміністративних витрат – порушення вимог п. 1 Додатку 2.
Пропонуємо Замовнику торгів протокольним рішенням відмінити визнання ФОП Передерей, та другим протокольним рішенням дискваліфікувати ФОП Передерей
У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звертатися до органів ДАСУ з вимогою моніторингу даної закупівлі.
Також попереджаємо уповноважену особу про особисту адміністративну та кримінальну відповідальність за свідомі порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та можливі ознаки корупційного правопорушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження Передерей прав.doc 16.07.2021 19:29
Дата подачі:
16.07.2021 19:29
Вирішення:
Розглянувши вищенаведену вимогу UA-2021-07-05-005873-c.b1 від ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43471056 необхідно прийняти рішення та повідомити ТОВ "ВІНЕР ЛІМІТЕД" (далі – Учасник) про наступне.
Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Щодо неправомірного визначення переможця: По першому питанню Замовник повідомляє, що жодними вимогами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (документація) та додатками до нього не встановлена вимога, що у разі визначення невірного виду договірної ціни пропозиція підлягає відхиленню. Крім того, додатком №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Проєкт договору» викладено проект договору та в пунктах 3.1 зазначено, що ціна цього Договору є динамічною і становить (_______________________) грн. з/без ПДВ й пунктом цього проекту договору - якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт і відповідного підвищення твердої договірної ціни, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків. Таким чином, вид договірної ціни узгоджується сторонами під час його укладання. В складі пропозиції учасника – переможця надано проект договору та довідку в довільній формі про згоду з усіма вимогами технічного завдання, що є невід'ємною частиною цієї документації та відповідно до якого відбуватиметься виконання договору про закупівлю. Отже, враховуючи те, що умовами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (документація) та додатками до нього не встановлена вимога, що у разі визначення невірного виду договірної ціни пропозиція підлягає відхиленню та вимога розглянута й за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині. По другому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано гарантійний про те, що уся інформація надана у складі цінової пропозиції є достовірною та лист-пояснення про те, що у зв’язку з провадженням посилених карантинах заходів, та з метою попередження зараження населення корона вірусною інфекцією COVID-19. залучених працівників не було. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, питання встановлення факту підробки документів або надання недостовірної інформації не відноситься до повноважень Замовника, тому не може бути предметом розгляду Замовника за даною вимогою. Учасником не доведено та документально не підтверджено, що у наданих переможцем документах наявна недостовірна інформація, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. По третьому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам оголошення. Учасником – переможцем в складі його пропозиції надано акт обстеження (огляду) об’єкту (вих. №15 від 12 липня 2021р.) зміст якого містить всю інформацію та відповідає встановленим вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація). Учасником не доведено та документально не підтверджено, що наданий акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. По четвертому питанню Замовник повідомляє, що учасником – переможцем в складі його пропозиції надано розрахунки, які відповідають вимогам технічного завдання. З огляду на те, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що в усіх випадках, де в даній документації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід розуміти з обов’язковим виразом "або еквівалент". Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Те, що учасником – переможцем запропоновано металевий люк на заміну люку пластикову, ще раз підтверджує те, що еквівалент не є гіршим тобто кращим. Учасником не доведено та документально не підтверджено, що наданий акт обстеження (огляду) об’єкту не відповідає вимогам, у зв'язку з чим, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформує, що учасник розраховує ціну пропозиції відповідно до Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293(далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил. Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку від 05.08.2020 № 2021023400457, ФОП «Передерій Олександр Юрійович» не є платником податку на додану вартість, а є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% до доходу. Відповідно до п. п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Окрім того, ФОП «Передерій Олександр Юрійович» відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті даного міністерства, адміністративні витрати при складанні договірної ціни ФОП не враховуються. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні