-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт з обладнання головного корпусу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» системою протипожежного захисту за адресою:Донецька обл., м. Селидове, смт. Комишівка, вул. Шкільна, буд.10."
Завершена
1 455 438.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 277.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 277.19 UAH
Період оскарження:
05.07.2021 12:16 - 09.07.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Не правомірне визначення переможця
Номер:
95d8f24bc4f94fdfb6e114afb2969eed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-004028-c.b5
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВ "БЕЗПЕКА-2000" не погоджуєтся з Вашей відповідю оскільки вона не повна. У додатку 2 до закупівлі ( Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції) пункт 10, є вимога що учасник забов'язан предоставити Кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD) яка є обов'язковой- учасником данна вимога не виконена ,-що є грубим порушенням вимог закупівлі.
Оскільки учасник не виконав вимоги оголошення, то він мав бути також дескваліфіковин, однак Ви на це порушення не звернули увагу........? Вимогаємо видхилити пропозицію данного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2021 16:03
Вирішення:
Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Відповідно до Додатку 3 Нової редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт з обладнання головного корпусу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» системою протипожежного захисту за адресою: Донецька обл., м. Селидове, смт. Комишівка, вул. Шкільна, буд.10» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи вимагається надання «Кошторисної документації, яка повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням програмного комплексу АВК або у програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині кошторисної документації та розрахунків договірних цін у складі: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, підсумкова відомість ресурсів.
Розрахунок договірної ціни, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" здійснено з дотриманням всіх вимог передбачених тендерною документацією Замовника та з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним вимогам Замовника до предмету закупівлі - основна вимога тендерної документації.
Учасник - ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" визначав ціни з урахуванням всіх видів та обсягів виконаних робіт, що мають бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, в тому числі сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Надання інформаційної моделі комплексу АВК-5 формату IMD вимагалась додатково, а не було обов’язком для Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
5e8d94ec99c446b39dcc788a0187024a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-004028-c.b4
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВ "БЕЗПЕКА-2000" не погоджується з вибором переможця. Учасник не виконав вимоги оголошення, та мав бути відхилений з настпуних причин: згідно Додатку № 2п.10 в складі кошторисної документації повинен бути додан розрахунок кошторисної заробітної плати, яка впаховується при визначенні вартості будівництва об'єкту. Учасник такого розрахунку не надав. (ТОВ "БЕЗПЕКА-2000" була діскваліфікована за це як "що не відповідає вимогам оголошення замовника"). Не надано копію відповідного договору та ліцензію програмного комплексу АВК не надано інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD; не було надано сертифікатів Коробка вогнестійка розподільча КВР 01/30,Вогнезахисна суміш "Формула КП" На підставі више викладеного вимагаємо відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам оголошення замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2021 08:06
Вирішення:
Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Розрахунки заробітної плати надаються учасником у разі, якщо у розрахунках Договірної ціни на виконання робіт розрахункова заробітна плата перевищує розмір заробітної плати, який рекомендований Держстатом України. У даному випадку, при складанні Договірної ціни, визначена заробітна плата- 10 628,39грн для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Отже, рекомендацію Держстата у листі від 29.01.2021р. дотримано. У «Пояснювальній записці» це вказано.
в Додатку 3 Нової редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт з обладнання головного корпусу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» системою протипожежного захисту за адресою: Донецька обл., м. Селидове, смт. Комишівка, вул. Шкільна, буд.10» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи вимагається надання «Кошторисну документацію, яка повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням програмного комплексу АВК (або у програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині кошторисної документації та розрахунків договірних цін – надати копію відповідного договору та ліцензію). В даній вимозі Оголошення нами, як Замовником, вимагається надання Кошторисної документації складеної із застосуванням програмного комплексу АВК, а у разі використання іншого програмного комплексу, який взаємодіє з АВК – учасник має надати про такий програмний комплекс копію договору та ліцензії про законне використання такого іншого програмного комплексу.
Відповідно до п.2 Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати Документи, що підтверджують якість обладнання, що буде встановлюватися: копії сертифікатів якості/відповідності/ технічний паспорт або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими нормами і правилами.
Учасником надано Сертифікат відповідності № UA.032.CC.0449-18, термін дії з 25.09.2018 р. до 23.09.2022р. на продукцію «Розподільча вогнестійка коробка типу КВР01/30, для кабельних ліній. Клас вогнестійкості Р30». Вогнезахисна суміш "Формула КП" – матеріал. Учасник повинен був надати документи, що підтверджують якість обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
1c1135de22c341ed8dc25cf280cffb79
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-004028-c.b3
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" не погоджується з вибором переможця. Учасник не виконав вимоги оголошення, та мав бути відхилений з настпуних причин: 1. В довідці щодо виконання аналогічних договорів від 13 липня 2021 року № 7/75 в пункті 2 не зазначено дата та номер договору.
2. Ткачов Максим Олександрович – не підтверджено присвоєння робітничої спеціальності електромонтер охоронно-пожежної сигналізації. Згідно наданого диплому Ткачов має кваліфікацію інженера-дослідника із енергетики сільського господарства.
3. Посвідчення з охорони праці Ткачова М.О. № 33832 від 29 червня 2020 року є не дійсним. Навчання виконавці робіт згідно чинного законодавства та відповідних НПАОП повинні проходити 1 раз на рік. Тобто дане посвідчення є не дісним.
4. Посвідчення на працівника Собченко Вадима Ігоровича, як на виконавця робіт, є не дійсними на сьогоднішній день.
5. згідно Додатку № 2п.10 в складі кошторисної документації повинен бути розрахунок кошторисної заробітної плати. Учасник такого розрахунку не надав.
6. Не надано інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD.
7. Не надано копію відповідного договору та ліцензію програмного комплексу АВК.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам оголошення замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2021 15:06
Вирішення:
1. Доброго дня. На Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
По першому питанню вимоги: в Новій редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт з обладнання головного корпусу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» системою протипожежного захисту за адресою: Донецька обл., м. Селидове, смт. Комишівка, вул. Шкільна, буд.10» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи вимагається надання не менше одного аналогічного договору, який чітко вказаний в Довідці та доданий в складі Пропозиції учасника. А щодо другого договору в «Довідці аналогічні договори» - учасником вказано дату договору, а його номер зазначено у завантаженому аналогічному Договорі .
По другому питанню вимоги: Ткачов Максим Олександрович – має повну вищу освіту інженера (ступінь вищої освіти - магістр), виконує роботи електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (код КП 7244, код ЗКППТР 19832) на підприємстві – учаснику на підставі наказу №30-06-2К від 30.06.2020 року. Має Посвідчення №178-2021/2 від 09.06.2021 року електромонтера охоронно-пожежної сигналізації із перевірки знань з охорони праці, з технології робіт та правил пожежної безпеки, та допущений до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В;
Також у складі Пропозиції додано Протокол №178-2021 Засідання Комісії з перевірки знань, щодо отримання групи допуску з електробезпеки від 09.06.2021 року (Головою даної Комісії є Заступник начальника управління Держпраці в Миколаївській області), згідно якого вказано, що Ткачов Максим Олександрович, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, успішно пройшов 09.06.2021 року перевірку знань з охорони праці, пожежної безпека і технології робіт, та має допуску з електробезпеки – IV до та понад 1000 В .
По третьому питанню вимоги: у складі Пропозиції учасником додано дійсне Посвідчення про перевірку знань з охорони праці Ткачова Максима Олександровича, а саме: Посвідчення №178-2021/2 від 09.06.2021 року електромонтера охоронно-пожежної сигналізації із перевірки знань з охорони праці, з технології робіт та правил пожежної безпеки, та допущений до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В, а також Протокол №178-2021 Засідання Комісії з перевірки знань, щодо отримання групи допуску з електробезпеки від 09.06.2021 року, згідно якого вказано, що Ткачов Максим Олександрович, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, успішно пройшов 09.06.2021 року перевірку знань з охорони праці, пожежної безпека і технології робіт, та має допуску з електробезпеки – IV до та понад 1000 В .
По четвертому питанню вимоги: Учасником у складі його тендерної пропозиції надано відповідні та чинні підтверджуючі документи на усіх працівників у тому числі на Собченка Вадима Ігоровича
По п’ятому питанню вимоги:
в Додатку 3 Нової редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт з обладнання головного корпусу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» системою протипожежного захисту за адресою: Донецька обл., м. Селидове, смт. Комишівка, вул. Шкільна, буд.10» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи вимагається надання «Кошторисну документацію, яка повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням програмного комплексу АВК (або у програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині кошторисної документації та розрахунків договірних цін – надати копію відповідного договору та ліцензію). В даній вимозі Оголошення нами, як Замовником, вимагається надання Кошторисної документації складеної із застосуванням програмного комплексу АВК, а у разі використання іншого програмного комплексу, який взаємодіє з АВК – учасник має надати про такий програмний комплекс копію договору та ліцензії про законне використання такого іншого програмного комплексу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога.
Номер:
769e3ad2d59b41e8b10ec22800e40259
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-004028-c.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 Оголошення учасник має надати видані відповідними акредитованими організаціями посвідчення про проходження навчань з питань охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки виконавців робіт. Повідомляємо, що така вимога є дискримінаційною та такою, що звучжує коло потенційних учасників, тому що відповідні навчання можуть проводитись, в числі іншого, безпосередньо на підриємстві, відповідно до ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15. Просимо внести зміни до документації шляхом видалення виразу "видані відповідними акредитованими організаціями".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 21:46
Вирішення:
Шановний учаснику, дякую за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога.
Номер:
28c876337e3d4a20842e9c74cc894a44
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-004028-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику! Оголошенням про закупівлю передбачена вимога надати "Акт огляду (обстеження) об’єкту, завірений уповноваженою особою Замовника: до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути корпус для ліжкових хворих КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ», ознайомитися з документацією та подати Акт огляду (обстеження) об’єкту, складений у довільній формі". Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель : максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». За таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, оскільки Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об’єкту. Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів сторонніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у зв’язку з COVID-19. Також, додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. БІльш за те, якщо Замовником аргументовано таку вимогу тим, що Учасник має знайомитися з документацією, чому б Замовнику не опублікувати відповідну документацію? Тим сами дотриматись норм Закону та не встановлювати дискримінаційних вимог. Навіщо змушувати учасників звертатися до суду, порталу Dozorro та ін., затягувати процедуру закупівлі, коли й так зрозуміло, що Закону в цьому випадку цілком і повністю на стороні Учасника? З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до відповідних органів, що здійснюють нагляд у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 21:45
Вирішення:
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Відповідно до Закону Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі з дотримання статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатні їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запобігання та запроваджу вальних протиепідеміологічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами, внесеними згідно постанови КМУ № 611 від 17 червня 2021 року) на усій території України з 17 червня 2021 року встановлюється «зелений» рівень епідеміологічної небезпеки, відповідно до якого забороняється: перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно.
Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту обладнання, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні