-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2021 12:05 - 10.07.2021 18:30
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
4d734c7f9d104524bf02fc7467bc37d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-003875-c.b2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на груба порушення пропозиції яку Вами було визнано переможною.
Так, Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників
Довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)про наявність працівників, які будуть здійснювати поставку товар
Учасник не надав відповідних довідок в складі тендерної пропозиції, а лише надав довідку що не має працівників в штаті, що не відповідає вимогам тендерної документації. Як на Вашу думку Учасник зможе поставити товар та виставити умови договору, якщо відсутні працівники та матеріально-технічна база?
На вимогу Додатку 1 Тендерної документації Учасник має надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства: ДСП, фурнітура, крайка, лак, клей, фанера, фарба тощо;
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства, а саме на крайку, лак, клей чим порушив вимоги тендерної документації.
Тобто у Замовника присутні всі підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА".
Прошу відхилити пропозицію ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" та завершити процедуру відповідно до чинного законодавства. В іншому випадку мною буде здійснено запит до контролюючи органів, з метою перевірки закупівлі та поставки товару Учасником без матеріально-технічної бази та працівників на предмет відповідності такого товару вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 09:08
Вимога
Вирішена
до договору
Номер:
35a095eb2e324579bfcd62cff931869d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-003875-c.c1
Назва:
до договору
Вимога:
У Вас в договорі написано "4.1 Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.05.2021 року. Фінансування відбувається за рахунок________________________."
зараз липень місяць
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2021 18:29
Вирішення:
Дякуємо. Уповноважена особа внесе зміни.
Статус вимоги:
Задоволено