-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 90520000-8 Послуги з вилучення (збирання, вивезення, подальша переробка та утилізація або видалення) зношених шин
категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0.5 % очікуваної вартості закупівлі.
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2021 10:43 - 17.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни до тендерної документації
Номер:
42788c15c45c4277aa18a47884df0bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-000628-a.b1
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Додатком № 1 до тендерної документації Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними: Довідка у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору. Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність: складу/майданчика для зберігання зношених шин, що розташований в межах адміністративних кордонів м. Києва (з обов’язковим зазначенням адреси);
Вимога щодо наявності в учасника представництва в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Тому просимо Вас:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, в частині місцезнаходження юридичної особи (Учасника), а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист про зміну умов тендерної документації..docx 06.07.2021 14:03
Дата подачі:
06.07.2021 14:03
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини першої та другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вищезазначених норм чинного законодавства Замовник зазначив у пункті 1.1. Таблиці Додатку № 1 до тендерної документації, вимогу щодо наявності у Учасників складу/майданчика для зберігання зношених шин, який має бути розташованим в межах адміністративних кордонів м. Києва (з обов’язковим зазначенням адреси) та вантажного автомобільного транспорту для перевезення зношених шин, не менше 2 одиниць.
Слід зазначити, що Замовник не має можливості складувати та зберігати зношені шини на своїй території. Враховуючи їх значну кількість послуги з вилучення (збирання, вивезення, подальша переробка та утилізація або видалення) зношених шин мають надаватися частково (партіями) за письмовими заявками Замовника.
Тому місце розташування вищезазначеного складу в межах адміністративних кордонів м. Києва має значення з наступних причин, а саме: відстань обумовлена логістичним плечем відвозу дрібних партій зношених шин та необхідністю в оперативному виконанні договору протягом 2021 року.
Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність.
При оцінці тендерних пропозицій Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість Учасників тривало надавати якісні послуги у стислий строк. Враховуючи, що в даній закупівлі мають надаватися послуги, наявність матеріально-технічної бази грає велике та вирішальне значення.
Також слід зазначити, що у своїй вимогі Учасник скаржиться щодо вимоги про наявність в учасника представництва в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом).
Замовником не встановлено вимоги у тендерній документації щодо наявності в учасника представництва в конкретному місті України.
Враховуючи вищезазначене, вимоги, висунуті до змісту тендерної документації є обґрунтованими, а скарга із зазначеною вимогою щодо тендерної документації не є дискримінаційною. Тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.07.2021 12:03