• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з благоустрою прилеглої території до будівель ДП «Маріупольський морський торговельний порт» за адресою м. Маріуполь, пр. Адмірала Луніна, 99

Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 3200,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.

Завершена

650 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2021 10:14 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 29.07.2021р.

Номер: 99d94a16fc9b4c778f6216dfe7f0853c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-000690-b.b2
Назва: Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 29.07.2021р.
Вимога:
Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 29.07.2021р. По завершенню розгляду пропозиції ТОВ «РІМБУД СЕРВІС», уповноваженою особою було опубліковано протокол щодо рішення уповноваженої особи від 22.07.2021р. в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» згідно п.1 частини 13 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Наступним учасником на розгляд пропозиції став ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ. По завершенню розгляду пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ, уповноваженою особою було опубліковано протокол щодо рішення уповноваженої особи від 29.07.2021р. про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі, а саме: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ. ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин: Відповідно до п.7.4 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, вимагалось, а саме: «В складі пропозиції надати копію аналогічного договору та позитивний відгук від Замовника цих робіт/послуг» При цьому, в супереч вимогам, Учасником був наданий лист щодо позитивного опиту в якому зазначено, що надасть відгуки у разі необхідності, що в свою чергу свідчить про те, що учасником не була виконана вимога оголошення про надання відгуку у складі пропозиції та в документах, які були подані в складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ, відсутній відгук від Замовника цих робіт/послуг. Тому, згідно п.1 частини 13 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ, повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Про те, Замовником було прийняте рішення про укладання договору. ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» вбачає в цьому не об’єктивне та неупереджене ставлення та оцінку пропозицій до всіх учасників торгів та вимагає скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУХНЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ. Враховуючи вище викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, задля недопущення порушень принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників», об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, недопущення порушень майнових прав нас, як учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На скаргу ID: UA-2021-07-05-000690-b.b2 повідомляємо, що згідно зі Змістом та способом подання пропозиції, у разі відсутності документів, що вимагалися Замовником у вищенаведеному переліку, учасник повинен надати замість них листи пояснення з зазначенням підстави не надання документів. ФОП Марухненко М.І. надано в складі пропозиції пояснення у формі листа №51-07/2021 від 13.07.21. В зв’язку з вищенаведеним вважаємо, що підстави для відхилення пропозиції ФОП Марухненко М.І. відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.08.2021 15:36
Вимога
Вирішена

Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 22.07.2021р

Номер: 97ea752fa0ad46d19fc7b0c74f6aafe7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-000690-b.b1
Назва: Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 22.07.2021р
Вимога:
Вимога. Що до прийняття рішення уповноваженою особою, від 22.07.2021р. П ісля аукціону за предметом: Роботи з благоустрою прилеглої території до будівель ДП «Маріупольський морський торговельний порт» за адресою м. Маріуполь, пр. Адмірала Луніна, 99 що відбувся 14-го липня 2021 о 14:27 ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» була запропонована найбільш вигідна економічна ціна. 550000,00грн. І нформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, а саме 7. Вимоги до Учасника: У разі, якщо по результатам аукціону ціна пропозиції зменшилась, Учасник повинен надати відкоригований розрахунок договірної ціни. Д оводимо до вашого відома що, Згідно технічної реалізації в системі публічних закупівель Prozorro у закупівлі за процедурою: 1) “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, аСпрощена закупівля” не передбачена можливість завантажувати документи на етапі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, аКваліфікація” або “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, аПропозиції розглянуто”. Такі норми були запроваджені з 12.08.2020 р. 2) “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а)Відкриті торги” не передбачена можливість завантажувати документи на етапі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а) Кваліфікація”. Такі норми були запроваджені з 20.05.2020 р. Можливість завантажити документи може надати замовник у разі необхідності усунути невідповідність. Учасник, якого замовник обрав переможцем, може завантажувати документи(статус закупівлі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, аПропозиції розглянуто”) документ додаеться. О прилюднивши протокол від 22.07.2021р. уповноваженою особою ні яким чином не було донесено до уповноваженої особи ТОВ « РІМБУД СЕРВІС» яким чином ,на яку адресу, у якому виді повинен був надатися замовнику торгів, та не зазначено уповноважену особу та контактного телефону уповноваженої особи за проведення торгів. Р озрахунок відкоригованої договірної ціни повинен був надатися замовнику торгів як це написано у ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, А ретельно вивчивши «Вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» ми в загалі не побачили де, і під яким пунктом Ви посилаєтесь на строки та у який саме спосіб учасник мае надати від корегований розрахунок договірної ціни. С тосовно вище викладеного : керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, задля недопущення порушень принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників», об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, недопущення порушень майнових прав нас, як учасника, що обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання її пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником
Вирішення: Згідно ЗУ «Про Публічні закупівлі» у ДП «ММТП» є 5 робочих днів для розгляду пропозиції кожного Учасника на відповідність вимог Замовника. Якщо пропозиція відхилена, то на розгляд Пропозиції наступного Учасника у ДП «ММТП» є нові 5 робочих днів. 15 липня 2021р. опубліковано відхилення Пропозиції ФОП «ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ». Відповідно кінцевий термін розгляду Пропозиції ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» складав 22.07.2021р. Для виконання вимог п. 7.1 технічної специфікації замовника Учаснику з 15.07.2021р. по 22.07.2021р потрібно було, у разі виникнення питань, звернутися до уповноваженої особи з питань закупівлі за роз’ясненями. 22.07.2021. ТОВ «РІМБУД СЕРВІС» в разі надання відкоригованого розрахунку договірної ціни повинно було отримати статус «Переможця» процедури закупівлі. Питань щодо способу надання документів до ДП «ММТП» не надходило. В зв’язку з відсутністю відкоригованих розрахунків ДП «МТМП» у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» було відхиллено пропозицію ТОВ «РІМБУД СЕРВІС». На підставі вищенаведеного ДП «ММТП» не мав можливості перевірити відповідність розрахунку договірної ціни цінової пропозиції Учасника спрощеної закупівлі ТОВ «РІМБУД СЕРВІС».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні