-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мийнамашина портального типу для миття пасажирського та великовантажного транспорту
Мийнамашина портального типу для миття пасажирського та великовантажного транспорту
Завершена
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2017 15:13 - 19.06.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження рішення замовника про відхилення пропозиції учасника
Номер:
b0bf604bc7c645ae940bb06147cd104c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-07-001766-b.a2
Назва:
Оскарження рішення замовника про відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ»
СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Чистий світ – трейд»
м.Київ, просп.С.Бандери, 21
14.07.2017 року Тендерним комітетом комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» Протоколом № 116 було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Чистий світ – трейд», код ЄДРПОУ 37738933.
Детально вивчивши Протокол розгляду пропозицій щодо відхилення учасника ТОВ «Чистий світ – трейд» (надалі – СКАРЖНИК), вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що порушує законодавство України, у зв’язку з наступним:
1. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
У складі тендерної пропозиції зазначено, що робоча ширина промивки складає 3080 мм, за даними офіційного сайту учасника 2,7 м, за даними офіційного сайту виробника у всіх модифікаціях ця величина стала - 2,83 м.
Тоді як:
На офіційному сайті виробника та його дилерів наведено інформацію про найбільш поширену так звану «Базову комплектацію» автоматичної портальної мийки. Портальна мийка Istobal Progress виробляється в залежності від побажань Замовника:
А) двох різних модифікації з шириною промивки транспорту А4 – 2,83 м та А5 – 3,08 м
Б) кожна з цих модифікацій виробляється чотирьох різних висот промивки транспорту: Н8 – 3,88 м, Н9 – 4,0 м, Н6 – 4,5 м, Н7 – 5,0 м
2. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
«Учасник вказав, що потужність установки не перевищує 5,3кВт.За даними Офіційного дистриб'ютора ISTOBAL ТТС-Автоhttp://istobalrussia.ru/equipment/portalnaya-moyka-dlya-gruzovogo-transporta/heavywash-progress/ мінімальна установлена потужність базової комплектації (технічно, мінімально можливої конфігурації) 12 кВт».
Тоді як:
Інформація про потужність не вказана на офіційному сайті виробника. Така інформація надається в спеціальних буклетах для дилерів та по замовленню.
Потужність складає – 4,8 кВт
3. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
« Згідно вимог ТД, співвідношення чистої та рециркуляційної води, яка має забезпечити належну якість миття, не повинно перевищувати 15% чистої та бути меншим 85 % рециркуляційної. За даними Офіційного дистриб'ютора ISTOBALТТС-Автоhttp://istobalrussia.ru/equipment/portalnaya-moyka-dlya-gruzovogo-transporta/heavywash-progress/Т Витрата води на миття однієї машини складає:
- Чистої – 200-400 л
- Рециркуляційної 200-1200 л.»
Тоді як:
Співвідношення використання чистої/рециркуляційної води залежить від обраної програми мийки у всіх виробників портальних мийок.
Так для найпоширенішої програми мийки що складається з двох проходів порталу:
- мийка щітками
- ополіскування
Співвідношення буде складати 50/50.
Для більш складних програм де є використання опції попередньої мийки водою під Високим Тиском, або мийка днища авто тощо (така програма НЕ може бути реалізована на обладнанні яке укомплектовано згідно ТД Замовника, тому що нема насосу ВТ води) співвідношення може досягати 85/15.
Крім того, виходячи з інформації що в процесі мийки витрати на миття однієї машини складає:
Чистої – 200 – 400 л
Рециркуляційної – 200 – 1 200 л
Замовник робить висновок що співвідношення чистої/рециркуляційної води коливається в межах від 33,3/67,7 до 50/50 але не розглядає варіанту 1/6 або що і є співвідношенням 15/85.
4. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
«ТД передбачено комплектування предмету закупівлі роторних сопел (спінерів) по одному з кожної сторони, за допомогою яких забезпечується попередня очистка від бруду бічних поверхонь автотранспортного засобу. Учасником було вказано, що його тендерна пропозиція передбачає комплектування блоком мийки гойдаючи ми струменями високого тиску. При цьому Учасник не надав обґрунтування, що така заміна не погіршить предмет закупівлі. Натомість Замовник вважає, що спінера за рахунок свого обертового характеру руху набагато ефективніші в очищенні від бруду поверхонь, що мають складну форму, наприклад: зона коліс та колісних арок, специфічні форми кузова. автотранспортного засобу, бічні зони між кузовом та базою автотранспортного засобу і т.п.
Натомість, сопла, що мають можливість коливання, більш складні в реалізації та дорожчі в експлуатації, адже коливальний рух задається спеціальним механізмом по принципу гідро- або пневмоціліндрів, мотором чи іншим спеціальним приводом, що в майбутньому потребуватиме додаткового обслуговування, відповідно фінансових витрат на утримання та ремонт. В спінерах обертання виникає за рахунок потоку води що на них подається – дане обладнання не потребує додаткового механізму приводу та є більш економічно вигідним».
Тоді як:
Досягнення однієї ж тої самої мети в різних виробників обладнання досягається різними способами. При наданні пропозиції ТОВ «Чистий світ Трейд» виходив з міркувань, що запропоноване рішення повинно вирішувати поставлену задачу як мінімум не гірше аналогічного рішення, що використовується на обладнанні конкурентів.
Istobal використовував роторні сопла (спінери) для оснащенні попередньої моделі вантажної мийки авто - 4PJ, та відмовився від такого рішення на кшталт поворотного блоку мийки з гойдаючи ми струменями води високого тиску як більш ефективного хоча і набагато дорожчого.
Необхідно зауважити, що без встановлення спеціального насосу високого тиску води, який має забезпечити спінери або поворотні блоки (такий насос не прописано в ТД, тобто наявність його не передбачається) встановлення або спінерів або поворотного блоку мийки з гойдаючи ми струменями НЕ має сенсу.
Для того щоб спінери працювали додатковий насос який не був вказаний в специфікації з параметрами не менше:
- Продуктивність ≥ 100 л/хв.
- Тиск ≥ 30 бар
- Потужність ≥ 6 кВт (додатково до потужності портальної мийки)
Необхідно зауважити: Встановлення такого насосу ВТ робить обмеження по потужності портальної мийки 5,3 кВт незрозумілим або помилковим.
5. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
« У відповідності до вимог ТД система керування портальною мийкою на базі процесора із характеристиками не гіршими Berghoff EC 1000. У разі використання еквівалентного процесора надати порівняльну таблицю характеристики із Berghoff EC 1000. За наявності, надати підтверджуючі документи виробників, що містять посилання на характеристики. В тендерній пропозиції учасника зазначено, що устаткування передбачає використання системи керування на базі процесора Siemens-Simatics7-300. Учасник не надав порівняльної таблиці характеристик. Як вбачається із змісту файлу Технічні х-ки процесора.pdf , Програмовані контролери Siemens SIMATIC S7-300 мають модульну конструкцію і складаються з різних елементів. Центральні процесори - Модуль центрального процесора (CPU). Залежно від складності завдання в контролерах можуть бути використані різні типи центральних процесорів, які відрізняються продуктивністю, розміром пам'яті, наявністю або відсутністю вбудованих входів-виходів і спеціальних функцій, кількістю і типом вбудованих комунікаційних інтерфейсів і т.д
Учасником не було зазначено конкретний ти центрального процесору який буде використано, відтак Замовник не може провести самостійний аналіз відповідності запропонованого еквіваленту»
Тоді як:
Замовник в ТД до тендеру запропонував у разі використання еквівалентного процесора надати порівняльну таблицю характеристики із Berghoff EC 1000, але не вказав які конкретно параметри повинні бути порівняні. Тому ТОВ «Чистий світ Трейд» надав весь обсяг інформації стосовно контролера який використовується в портальній мийці Istobal Progress – SIEMENS SIMATIC 700.
6. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
«ТД передбачено наявність стандартних програм мийок, що настроюються відповідно до обраних аксесуарів не менше 20 стандартних програм та 60 програм, що створюються додатково за потребою, відповідно докомплектації портальної мийки. Учасник зазначив про відповідність даній вимозі. Натомість, за даними офіційного сайту учасника кількість програм с-7, за даними офіційного сайту виробника у всіх модифікаціях ця величина не перевищує 15 програм, за даними Офіційного дистриб'ютораISTOBALТТС-Авто– 7 програм».
Тоді як:
ТД передбачено необхідність наявності в портальній мийки 20 стандартних програм та 60 програм.
Але наявність такої кількості програм не є можливістю їх одночасного використання. Це лише бібліотека програм мийки. Із наведеної кількості програм для використання може бути одночасно активізовано не більше 10 програм.
Istobal Progress забезпечує виконання 15 програм які не обмежуються заданими стандартами а вільно програмуються в залежності від потреб користувача.
7. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД оскільки не забезпечує:
- Наявність ручної системи захисту від замерзання що забезпечує продувку магістралей підведення свіжої та рециркуляційної води до порталу стислим повітрям при пониженні температури в приміщенні нижче 30 С.
- Наявність лічильника відстані переміщення порталу відносно рейок
- Наявність лічильника відстані горизонтальної щітки відносно направляючих.
- Бризкозахист бічних та верхньої щіток.Наявність ручної системи захисту від замерзання що забезпечує продувку магістралей підведення чистої та рециркуляційної води - враховано в пропозиції.»
Тоді як:
Ручна система захисту від замерзання що забезпечує продувку магістралей підведення свіжої та рециркуляційної води до порталу стислим повітрям - враховано в пропозиції.
Лічильник відстані переміщення порталу стосовно рейок - враховано в пропозиції.
Лічильника відстані горизонтальної щітки відносно направляючих - враховано в пропозиції.
Бризкозахист бічних та верхньої щіток - враховано в пропозиції
8. У протоколі № 116 від 14.07.2017 року зазначено:
«Згідно інформації, наданої учасником у їхньому представництві (офісі) у м. Вінниці працює 1,5 штатних одиниці: 1 провідний інженер та водій на 0,5 ставки. Така кількість персоналу сервісного центру фізично нездатна забезпечити виконання робіт з ремонту та сервісного обслуговування з 8-00 до 23-00 без вихідних днів на протязі всього розрахункового терміну експлуатації виробу, в тому числі з урахуванням положень законодавства про працю».
Тоді як:
таке рішення Замовника не відповідає ТД де прописано:
- «для підтвердження провадження гарантійного обслуговування довідку з переліком сервісних центрів Учасника, що можуть супроводжувати гарантійне та післягарантійне обслуговування (щонайменше один сервісний центр має бути розташовано в м. Вінниця або на відстані не більше 50 км від адміністративного кордону м.Вінниця).»
Учасником ТОВ «Чистий світ – трейд» було надано штатний розпис всіх працівників і перелік сервісних центрів по всій Україні, в тому числі сервісного центру у м.Вінниця на підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації Замовника.
Також, в тендерній документації Замовником не передбачено бажаної мінімальної кількості працівників сервісного центру в м.Вінниця.
Виходячи зі змісту протоколу розгляду пропозиції Скаржника, вважаємо що Замовник провів оцінку пропозиції ТОВ «Чистий світ – трейд» недостатньо, фактори за якими приймалось рішення є недостовірними, неповними і не об’єктивно оціненими.
Оцінку інформації стосовно параметрів обладнання запропонованого ТОВ «Чистий світ - трейд» Замовник зробив виходячи з інформації, розміщеної на сайті іншого учасника торгів – ТОВ «Ювента К», який не є офіційним представником або дилером заводу виробника Istobal.
Крім сайту ТОВ «Ювента К» Замовник використовує інші, зазначені в Протоколі № 116 сайти, але не використовує інформацію, розміщену на офіційному сайті ТОВ «Чистий світ – трейд».
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», виключними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що відхилення пропозиції ТОВ «Чистий світ – трейд» є необґрунтованим, а пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи для їх усунення.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Чистий світ – трейд».
З повагою,
директор ТОВ «Чистий світ – трейд» Львов С.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.07.2017 21:40
- Оплата 5 тис держмито.pdf 19.07.2017 21:40
- Рішення від 21.07.2017 № 4838 + Лист Замовнику.pdf 21.07.2017 16:10
- Інформація про резулютивну частину рішення від 08.08.2017 № 5324.pdf 09.08.2017 15:28
- Рішення від 08.08.2017 № 5324.pdf 11.08.2017 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2017 21:40
Опис причини скасування:
Документи Скаржника не повністю відповідають вимогам Тендерної документації Замовника.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.07.2017 17:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.08.2017 18:10
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення по дискваліфікації
Номер:
3e771e9fb79848339e60a6cdf42cdb00
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-07-001766-b.b1
Назва:
оскарження рішення по дискваліфікації
Вимога:
КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ
"ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА
КОМПАНІЯ"
Заявник: товариство з обмеженою відповідальністю «Ювента-К»
Адреса: 01133, бульвар Лесі Українки, будинок 34, офіс 212
Код ЄДРПОУ 35633884
Тел. (044) 461-79-33
e-mail: antukchova@yuventak.com
№ 604 від 10 липня 2017 року
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" було проведено закупівлю ID UA-2017-06-07-001766-b на «Мийна машина портального типу для миття пасажирського та великовантажного транспорту» ДК 021:2015: 42990000-2 Машини спеціального призначення різні.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ювента-К»
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Київ Берлін Сервіс"
3. Чистий світ Трейд
Ціна учасника ТОВ «Ювента-К» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність вимогам тендерної документації - тендерна документація Учасника (ТОВ «ЮВЕНТА-К» ) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації..
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції, а саме: учасником ТОВ «Ювента-К» надано:
-інструкція з експлуатації портальної машини
-довідку про технічну відповідність з порівняльною таблицею
-штатний розпис працівників ТОВ «Ювента-К», а також копію договору на сервісне обслуговування №2006/17 від 20-06-2017, що є підтвердженням провадження гарантійного обслуговування у місті Вінниця. Також було надано сертифікати про проходження навчання працівників ТОВ «Ювента-К» у компанії WashTec GmbH.
Так, повідомляємо, що ТОВ «Ювента-К» надала у складі своєї тендерної пропозиції підтвердження технічним вимогам, а також усі інші необхідні документи. Ненадання ТОВ «Ювента-К» штатного розпису сервісного центру у місті Вінниця не є підставою для дискваліфікації, так як було надано штатний розпис ТОВ «Ювента-К», сертифікати працівників ТОВ «Ювента-К» про відповідну
кваліфікацію, та договір на сервісне обслуговування №2006/17 від 20-06-2017 , що є доказом провадження гарантійного обслуговування у місті Вінниця. Також повідомляємо, що усі дані розміщені на офіційному сайті ТОВ «Ювента-К» носять інформаційний характер, та не можуть бути розглянуті у складі тендерної пропозиції. З урахуванням цього ТОВ «Ювента-К» повідомляє, що надало повну та достовірну інформацію про технічні характеристики предмету закупівлі. Також, на зауваження Замовника щодо надання Учасником ряду документів частково або повністю викладених російською та англійською мовами (технічна характеристика пропозиції.pdf, технічна відповідність.pdf, інструкція паспорт. pdf) повідомляємо про наступне: ТОВ «Ювента-К» надала у складі своєї пропозиції усі необхідні документи (зокрема довідку про технічну відповідність з порівняльною таблицею та інструкцію з експлуатації) українською мовою. Технічна характеристика та технічна відповідність були надані додатково до основного списку вимог, і так як визначальним є текст, викладений українською мовою, Замовник має право не брати до уваги такі документі.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Ювента-К» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ТОВ «Ювента-К»
Задорожний С. А. 10.07.2017 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1007.pdf 10.07.2017 11:37
Дата подачі:
10.07.2017 11:37
Вирішення:
Порядок, спосіб та суб'єктивний склад учасників процедури оскарження на рішення Замовника визначено ст. 18 ЗУ " Про публічні закупівлі"
Згідно ч.3. ст. 30 ЗУ " Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
З огляду на те, що інші законні підстави для звернення з вимогою до замовника відсутні, Замовник вважає, що вимогу процедурно поданою в порядку ч.3. Ст.30.
На підставі вище викладеного, та враховуючи факт відсутності у змісті вимоги посилання на аргументацію яка потребує додаткового роз'яснення, як і власне безпеосередньої вимоги на такі роз'яснення Вимога Учасника № UA-2017-06-07-001766-b.b1 не підлягає задоволенню.
Окремо, замовник вважає за доцільне відмітити, що обставини викладені у тесті вимоги з посиланням на документи не відповідають дійсності, оскільки спростовуються змістом самих документів.
Статус вимоги:
Відхилено