• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт скверу по вул. Ахматової та вул. Драгоманова

Торги відмінено

1 233 494.53 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 167.47 UAH
Період оскарження: 05.07.2021 09:13 - 09.07.2021 09:18
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 2003c355c8b1442d8b2faa0c1bcbadfb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-05-000249-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району міста Києва, 05.07.2021 року було розпочато спрощену/допорогову закупівлю, по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу по вул. Ахматової та вул. Драгоманова» (Код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація ), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-05-000249-b, очікуваною вартістю 1 233 494,53 гривень Проаналізувавши Оголошення №54 від 05.07.2021 року, технічне завдання тощо, ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» виявило намір взяти участь у відповідній закупівлі та подало відповідну пропозицію. За результатом розгляду пропозиції Учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», відповідне рішення було викладене у Протоколі №54/1 уповноваженої особи від «23» липня 2021 року. Підставами відхилення зазначене наступне: «Учасник не надав документи, що вимагалися в Оголошення №54 від 05.07.2021 п.4 (пункт 18 «Оригінал довідки шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель (виданою уповноваженою організацією) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (оригінал довідки, не більше місячної давнини)»), дана довідка надається Національним агентством з питань запобігання корупції.» Проаналізувавши відповідний Протокол №54/1 уповноваженої особи від «23» липня 2021 року, наше підприємство категоричне не погоджується з відповідний твердженням і вважає дії Замовника неправомірними, причині відхилення пропозиції не об’єктивними та упередженими, а також такими, що порушують законні права та інтереси ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ». У захист своїх пропозиції, повідомляємо наступне: Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) — центральний орган виконавчої влади України зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику. Національне агентство з питань запобігання корупції має превентивну функцію, зокрема щодо перевірки декларацій державних службовців і стилю їх життя, розкриття будь-якої інформації з приводу фактів корупції чи зловживання посадою. Превентивні дії- направлені на запобігання або попередження відповідних антикорупційних дій. У разі виявлення посадовими особами НАЗК, ознак вчинення кримінального корупційного правопорушення, відповідні факти та інформація, передається до органів, які здійснюють досудове розслідування, відповідно до підслідності визначеною Кримінально процесуальним кодексом України. Згідно з статтею 216 Кримінального процесуального кодексу Україні встановлена така підслідність щодо досудового розслідування корупційних кримінальних правопорушень: Національна поліція України – щодо злочинів, передбачених статтями 262, 308, 312, 313, 320, 357, 3641, 3652, 3683, 3684 Кримінального кодексу України. Національне антикорупційне бюро України – щодо злочинів передбачених статтями 191, 210, 354 (стосовно працівників юридичних осіб публічного права), 364, 368, 3682, 369, 3692, 410 Кримінального кодексу України з урахуванням умов, визначених частиною 5 статті 216 КПК України. Учасником у складі пропозиції, було надано довідку на службову (уповноважену) особу ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі – директора Галинського Володимира Олександровича, видану Міністерством внутрішніх справ України, за №2513627 серія ІІА, вид довідки «ПОВНА». Відповідна довідка, містить інформацію: відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Термін дії відповідної довідки становить 30 календарних днів. Аналізуючи зміст наданої ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» довідки, можна зробити висновок, що директор Галинський Володимир Олександрович, станом на 23.06.2021 року та по 23.07.2021 року, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Таким чином, у разі наявності здійснення директором ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» корупційних кримінальних правопорушень, відповідна інформація була би зазначена у відповідній довідки. Також, повідомляємо Вам, що Замовники державних тендерів не можуть вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки інформація, щодо наявності/відсутності факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, яка передбачена п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», наявна на сайті держреєстру, за посиланням http://corrupt.informjust.ua/ (Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення), у якому при заповненні відповідних строк, буде надана інформація, щодо відсутності або наявності відповідних корупційних кримінальних правопорушень. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо, що під час детального розгляду поданих документів Уповноваженою особою Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дарницького району міста Києва, не було враховане діюче законодавство України у сфері публічних закупівель, а також порушені основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі/прощеної закупівлі, які передбачені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідні дії Замовника, порушують законні права та інтереси ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», як учасника закупівлі а також потенційного переможця закупівлі, оскільки ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» подало свою пропозицію, у повному обсязі, а також відповідає вимогам визначеним у Оголошенні №54 від 05.07.2021 року, технічному завданні тощо. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо: 1) Скасувати Протокол №54/1 уповноваженої особи від «23» липня 2021 року, про відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ»; 2) Визнати пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», такою що відповідає, вимогам наведеним у Оголошенні №54 від 05.07.2021 року, технічному завданні тощо; 3) Визнати пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» переможцем закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу по вул. Ахматової та вул. Драгоманова» (Код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація ), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-05-000249-b; 4) Оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель про намір укласти договір з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 26.07.2021 12:54