• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології, код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв

Торги не відбулися

117 449 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 587 248.75 UAH
Період оскарження: 03.07.2021 11:11 - 01.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо умов тендерної документації

Номер: 7964604cc6144dee978cca091edadf63
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-03-000038-b.b5
Назва: Щодо умов тендерної документації
Вимога:
Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» було оголошено проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові: «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології, код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-03-000038-b. Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі та запропонувати якісну продукцію світового виробника, але ознайомившись з тендерною документацією, вважає що вона містить дискримінаційні умови, що значно звужують коло потенційних учасників, що на нашу думку є порушенням одного із основних принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, з огляду на наступне: Відповідно до п.8 Додатку № 5 тендерної документації Технічні вимоги, Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією за технічними характеристиками має джерело випромінювання, а тому може відноситися до обладнання, яке передбачає отримання постачальником даного обладнання ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України, тому учасник повинен гарантувати надання вказаної ліцензії під час укладання Договору про закупівлю з переможцем тендеру у разі необхідності, якщо інше не буде передбачено чинним законодавством України. Учасник в складі тендерної пропозиції надає: Скан-файл ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України, якщо обладнання, яке пропонується постачальником, передбачає необхідність наявності такої ліцензії. З огляду на вищевикладене, Замовник додавши абзац 2 до п.8, дуже обмежив коло учасників, які мали би змогу прийняти участь у даній закупівлі, зобов’язавши надати скан – файл ліцензії в складі саме тендерної пропозиції. Вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 27 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційної безпеки», виготовлення та поставка джерел іонізуючого випромінювання та елементів, важливих для безпеки джерел іонізуючого випромінювання підлягає Державному регулюванню у сфері використання ядерної енергії та підпадає під вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно до інформації, розміщеної за посиланням на порталі електронних сервісів Мінекономіки (https://my.gov.ua/info/service/3125/details?languageId=0), щодо видачі ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання, необхідно надати 27 документів на розгляд з метою отримання ліцензії. Строки проведення перевірки повноти і достовірності відомостей, що містяться в поданих документах, та їх оцінки, включаючи державну експертизу зазначених документів та інспекційне обстеження заявника, до двох місяців з дня надходження заяви та документів, необхідних для видачі ліцензії на провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії. Відповідно отримання ліцензії протягом одного місяця з моменту оголошення закупівлі та до кінцевої дати подання тендерної документації Учасниками закупівлі є неможливим, натомість надати копію ліцензії безпосередньо при здійсненні поставки у разі перемоги є можливим та жодним чином не буде звужувати коло потенційних учасників. З урахуванням, вищевикладеного просимо внести зміни до п. 8 Додатку № 5 тендерної документації Технічні вимоги, та викласти його в наступній редакції: Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією за технічними характеристиками має джерело випромінювання, а тому може відноситися до обладнання, яке передбачає отримання постачальником даного обладнання ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України, тому учасник повинен гарантувати надання вказаної ліцензії під час здійснення поставки Товару у разі необхідності, якщо інше не буде передбачено чинним законодавством України. Окрім цього, з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі, враховуюче те, що предмет закупівлі це комплект обладнання, до складу якого входять різні комплектуючі складові, а також витратні матеріали, які враховуючі технологічний процес кожного окремого виробника, не можуть бути виготовлені саме у 2021 році, просимо внести зміни до п.1 Додатку 5 тендерної документації Технічні вимоги, а саме викласти в наступній редакції: Учасник гарантує, що обладнання не раніше 2021 року виготовлення, є новим, та таким, що не було у використанні. Витратні матеріали, інструменти до обладнання та комплектуючі до обладнання можуть мати рік виготовлення не пізніше 2020 року. Просимо розглянути та внести відповідні зміни з метою недопущення порушення основних принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду вимоги учасника UA-2021-07-03-000038-b.b5 від 23 липня 2021 13:19 повідомляємо наступне. 1. Щодо внесення змін до п. 8 додатку 5 тендерної документації Зміни, що пропонуються: «Внести зміни до п. 8 Додатку № 5 тендерної документації Технічні вимоги, та викласти його в наступній редакції: Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією за технічними характеристиками має джерело випромінювання, а тому може відноситися до обладнання, яке передбачає отримання постачальником даного обладнання ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України, тому учасник повинен гарантувати надання вказаної ліцензії під час здійснення поставки Товару у разі необхідності, якщо інше не буде передбачено чинним законодавством України». Вимога не підлягає задоволенню, виходячи з наступного: Статтею 6 ЗУ «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» зазначено, ліцензія на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії - документ дозвільного характеру, виданий уповноваженим органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що засвідчує право ліцензіата на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії за умови забезпечення ядерної та радіаційної безпеки, фізичного захисту ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання. Отже, ліцензія - це повноваження ліцензіата на постачання обладнання, що має джерело іонізуючого випромінення. Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією за технічними характеристиками має джерело випромінювання, а тому відноситься до обладнання, яке передбачає отримання постачальником даного обладнання ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України має джерело іонізуючого випромінення (ДІВ). При цьому, стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, в тому числі, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c4d3b93b35994240b8810a21c609925a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-03-000038-b.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас розглянути нашу Вимогу, яка знаходиться у Додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги учасника UA-2021-07-03-000038-b.b4 від 20 липня 2021 10:28 замовник задовольняє її частково та повідомляє наступне.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 18ec2bc4b5e3401fb3bf8ef711f80eba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-03-000038-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас розглянути нашу Вимогу, яка знаходиться у Додатку
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 20.07.2021 10:27
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 1dc8da61f6a543cab4f9dbe25b7b7d2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-03-000038-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, просимо вас розглянути нашу вимогу яка знаходіться у Додатку
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 16.07.2021 18:54
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 31376617d99f4a989c69b4d0d3cd0bc5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-03-000038-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено про проведення процедури закупівлі Комплекту обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології, код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв. Разом з тим, тендерна документація не відповідає вимогам законодавства України про публічні закупівлі. По-перше, згідно Додатку 5 до тендерної документації міститься Таблиця 2 «Специфікація», згідно якої вказано, що фактично здійснюється закупівля щодо єдиного предмету закупівлі за кодом код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв, а саме: Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології у складі: - Система нейрохірургічна навігаційна - Станція планування хірургічних втручань в нейрохірургії - Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією - Електрична силова система для нейрохірургічних втручань - Електрична силова система для спінальних втручань під контролем навігації - Система роботизована та навігаційна для спінальної хірургії зі станцією планування - Операційний мікроскоп для нейрохірургії - Крісло нейрохірурга. При цьому, код предмету закупівлі не відповідає Єдиному закупівельному словнику, а сам предмет закупівлі не є єдиним і цілісним, не може вважатись комплектом зі складових, а є фактично частинами предмету закупівлі (лотами) і кожна частина предмету закупівлі (лот) може придбаватись окремо. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, - Система нейрохірургічна навігаційна та - Станція планування хірургічних втручань в нейрохірургії відповідає коду ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 61496 Система хірургічна для оптимізації планування / навігації - Мобільна інтраопераційна рентгенівська система з тривимірною візуалізацією відповідає коду ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2019: наприклад, 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова - Електрична силова система для нейрохірургічних втручань та - Електрична силова система для спінальних втручань під контролем навігації відповідає коду ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: наприклад, 52528 Шейверна/електрохірургічна система - Система роботизована та навігаційна для спінальної хірургії зі станцією планування відповідає коду ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 38678 Система хірургічна роботизована. - Операційний мікроскоп для нейрохірургії відповідає коду ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи, НК 024:2019: 35191 Мікроскоп хірургічний загального призначення Таким чином, заявлений предмет закупівлі не є єдиною системою та єдиним комплектом обладнання, що не може бути роз’єднаний, а містить фактично не складові комплекту, а різні види продукції, які є самостійними товарними одиницями та містять коди згідно Єдиного закупівельного словника, що неправильно вказані Замовником в даній закупівлі. Отже, тендерна документація в частині визначення предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме Єдиному закупівельному словнику, і має складатись з декількох лотів, а не бути єдиним предметом закупівлі. Фактично, заявлення вказаної продукції як єдиного предмету закупівлі дискримінує інших учасників щодо можливості їх участі у закупівлі по кожному виду продукції окремо. По-друге, згідно Додатку 5 до тендерної документації міститься Таблиця 3 «Таблиця відповідності медико – технічним вимогам». Фактично у вказаній таблиці розписано характеристики / параметри, наявність функції або значення параметру по ТЗ по кожній складовій так званого «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології». При цьому опис таких характеристик та параметрів містить як загальні вимоги, так і вимоги, які специфічні лише одному виробнику, а тому медико-технічні вимоги було сформовано таким чином, що продукція лише одного виробника зможе забезпечити потребу Замовника. В сукупності медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять ознаки застосування дискримінаційного підходу при їх формуванні, порушують принципи здійснення публічних закупівель та право на участь широкого кола учасників. Встановленим медико-технічним вимогам до предмету закупівлі відповідає продукція лише одного виробника, що свідчить про дії Замовника, направлені на умисне обмеження кола потенційних учасників даної процедури закупівлі та намір замовника обрати переможцем процедури закупівлі «обраного» учасника. Вищезазначене дискримінує потенційних учасників даної процедури закупівлі, обмежує добросовісну конкуренцію, має ознаки наявності корупційної складової та грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, з метою усунення дискримінаційних умов для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками, звертаємось до Вас з даною вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, за яких продукція як мінімум двох виробників зможе забезпечити потребу Замовника і міститиме такі медико-технічні вимоги, які будуть за загальними параметрами та характеристиками задовольняти потреби Замовника, а не з урахуванням специфічних характеристик конкретного Виробника, які не впливають на задоволення потреб Замовника в предметі Закупівлі. Так, система нейрохірургічна навігаційна для задоволення потреб Замовника містить загальні вимоги, які мають різні Виробники продукції, натомість специфічні вимоги в тендерній документації до програмного забезпечення, комплектуючих, аксесуарів, інструментів, їх найменування сформовано так, ніби тендерна документація орієнтована лише на одного Виробника, адже в кожного Виробника кількісно-якісно характеристика окремих комплектуючих та програмного забезпечення може відрізнятись, але не впливати на саме призначення такої продукції та можливість її використання і задоволення потреб Замовника. Аналогічна ситуація по Станції планування хірургічних втручань в нейрохірургії та по Мобільній інтраопераційній рентгенівській системі з тримірною візуалізацією, адже медико-технічні вимоги містять загальні вимоги, які відповідають вимогам такої продукції різних виробників та відповідають меті такої продукції, натомість специфічні характеристики, вказані в медико-технічних вимогах фактично обмежують вільний доступ учасників до участі в публічній закупівлі. Окремо звертаємо увагу, що система роботизована та навігаційна для спінальної хірургії зі станцією планування є трьома різними лотами, а саме окремо на ринку в світі та в Україні пропонуються такі види продукції - Система хірургічна навігаційна, Інформаційна система для обробки даних з операційної , Модуль роботизований для хірургічних втручань. Так, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Законодавством України визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В даному випадку в тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, але медико-технічні вимоги сформовані так, що можуть задовольнити потреби Замовника лише пропозиції від одного Виробника, а тому в тендерній документації, або такі специфічні медико-технічні вимоги не повинні міститись, або має бути вказано Замовником аналоги та/або еквіваленти таких характеристик, за наявності яких інші Виробники з аналогічною продукцією зможуть бути допущені до участі в процедурі закупівлі на конкурентних засадах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, тендерна документація в частині визначення медико-технічних вимог не відповідає вимогам законодавства України про публічні закупівлі та є дискримінаційними. Звертаємо Вашу увагу, що у разі незадоволення даної вимоги, ми змушені будемо звернутись з відповідною скаргою до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду вимоги учасника №UA-2021-07-03-000038-b.c1 від 08-07-21, 18:22:01 повідомляємо наступне: Стосовно закупівлі зазначеного обладнання, то на думку лікарні, для якої закуповується зазначене обладнання, воно є цілісною системою, технологічно та клінічно пов’язаною, тому закуповується одним лотом однієї закупівлі. Стосовно формування медико-технічних вимог, то зазначаємо наступне. Обладнання, що закуповується за даною процедурою, закуповується в рамках реалізації державного інвестиційного проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» з метою оснащення нового корпусу лікарні найновішім та найсучаснішим медичним обладнанням. Медико-технічні вимоги сформовані лікарнею за клінічною та технічною необхідністю у відповідності до клінічних задач, які плануються виконуватися за допомогою зазначеного обладнання. Крім того, Ваша вимога не містить конкретних пунктів, які на Вашу думку є дискримінаційними, та не зазначено, як саме ці пункти на Вашу думку мають бути викладені задля усунення дискримінації, що не дає змогу Замовнику проаналізувати Ваші ствердження. Рекомендуємо подавати вимоги для розгляду у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням існуючої редакції та запропонованої редакції певних пунктів, що пропонується Вами змінити певним чином.
Статус вимоги: Відхилено