Поточний ремонт туалету 1 поверх Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №20 Житомирської міської ради за адресою: м.Житомир, вул. Східна, 65; Просочення дерев’яних конструкцій горища Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №20 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Східна, 65 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
281 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 850.00 UAH
Період оскарження:02.07.2021 21:02 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця.
Номер:52a9ff8b8f3c459db3b0c30d7f3f8aee
Пов'язана кваліфікація:ПП "Пожмастер", UA-EDR 36326591
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-02-004722-b.c3
Назва:Неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі (лот2)» передбачено, що переможець закупівлі надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.). У переможця кошторис складений не в програмному комплексі АВК. Надана ПП "Пожмастер" цінова пропозиція у сумі 47 921,40 фізично не може мати закладений такий рівень заробітної плати, оскільки при врахуванні заробітної плати 7848,00 суміш ДСА повинна бути взагалі безкоштовною, а в наданій пропозиції зарплата може бути закладена лише в сумі 3000 грн., що не відповідає технічному завданню. Виходячи з вищевикладеного, дана цінова пропозиція взагалі ставить під сумнів якість наданих послуг, а це становить загрозу життю дітей, які будуть навчатися в школі. Ви робите ПП "Пожмастер" переможцем, а потім будете перевіряти (IMD) модель? А де обов’язкове виготовлення проектної документації з подальшим погодженням в ДСНС України в Житомирський області? Хто міряв площу вогнезахисту по цьому об’єкту? Площа явно занижена.
Вирішення:Замовником розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 06 серпня 2021 року та повідомляємо наступне.
Розділом 5 п.3 Тендерної документації зазначено наступне :Учасником - переможцем процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати Замовнику, наступні документи:
- розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: дефектний акт, локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. Учасник-переможець додатково надає визначені в цьому пункті розрахунки вартості робіт (об’єкту будівництва) у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК,
- копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник – переможець є платником податку на додану вартість;
- копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник-переможець є платником єдиного податку;
- заповнений та підписаний проект договору про закупівлю відповідно до додатку 1 тендерної документації (без правок та змін положень договору).
- дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Вразі ненадання учасником – переможцем вище зазначених документів, Замовник сприймає це як відмову від підписання договору про закупівлю та відхиляє такого учасника-переможця відповідно до абз. 2 п. 3 ч 1 ст. 31 Закону.
Тендерною документацією не вимагається завантаження в електронну систему закупівель кошторисної документації, ці документи надаються для перевірки Замовнику переможцем перед укладенням договору.
Послуги по закупівлі надаються у відповідності з Наказом 26.12.2018 № 1064 МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» яким передбачено, перед виконанням робіт надати Замовнику проектну документацію. Вимога щодо подальшого погодження проекту в ДСНС України в Житомирський області перед учасниками не ставилась.
В додатку №2 (Технічне завдання) була вказана площа, що має оброблятись вогнезахисним засобом, додаткові заміри площі на об’єкті Замовника від учасників не вимагались.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
dc3811aea8f123cb3b27f7921be0c597
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця.
Номер:25fbeb61d3224359b23d5169da3d5eeb
Пов'язана кваліфікація:ПП "Пожмастер", UA-EDR 36326591
Вирішення:Замовником розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 30 липня 2021 року та повідомляємо наступне.
Пунктом 3 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації згідно предмету закупівлі: Поточний ремонт туалету 1 поверх Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №20 Житомирської міської ради за адресою: м.Житомир, вул. Східна, 65; Просочення дерев’яних конструкцій горища Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №20 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Східна, 65; (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) передбачено, що Учасник - переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати Замовнику, наступні документи:
- розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: дефектний акт, локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. Учасник-переможець додатково надає визначені в цьому пункті розрахунки вартості робіт (об’єкту будівництва) у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК,
- копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник – переможець є платником податку на додану вартість;
- копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник-переможець є платником єдиного податку;
- заповнений та підписаний проект договору про закупівлю відповідно до додатку 1 тендерної документації (без правок та змін положень договору).
- дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Вразі ненадання учасником – переможцем вище зазначених документів, Замовник сприймає це як відмову від підписання договору про закупівлю та відхиляє такого учасника-переможця відповідно до абз. 2 п. 3 ч 1 ст. 31 Закону.
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі (лот2)» передбачено, що переможець закупівлі надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.).
Відповідно до п. 37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 18 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи норми Закону, стає зрозуміло, що учасник та переможець це різні правові статуси, і учасник закупівлі переходить у статус переможця лише після прийняття рішення замовником про намір укласти договір та оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно зі статтею 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Отже, Замовник може перевірити надану переможцем закупівлі на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.) після визначення такого учасника переможцем закупівлі та до підписання договору.
Окрім того, учасником ПП "Пожмастер" було подано Лист-пояснення щодо вартості пропозиції Вих№1907/30 від 19.07.2021, де зазначено, що ціна зменшена за рахунок зменшення прибутку, та повідомлено про співпрацю з виробником вогнезахисної суміші ДСА-2 та наявність знижки на закупівлю даної речовини що дозволяє виконувати роботи/ надавати послуги значно дешевше інших учасників.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Відхилено
dc3811aea8f123cb3b27f7921be0c597
declined
answered
Скарга
Скасована
Неправомірне визнання переможця
Номер:0d7518d152c149e68e2938ded2f00001
Пов'язана кваліфікація:ПП "Пожмастер", UA-EDR 36326591