• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65

Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

1 695 151.65 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 951.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 19:35 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Зміна вартості і умов оплати

Номер: a3567ca5206a4d4898764d1997fcbf6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-002802-a.c1
Назва: Зміна вартості і умов оплати
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з дуже низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру, як мінімум на 20 (двадцять) відсотків. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 3900,00 грн без ПДВ. Також вимагаємо другий абзац пункту 3) розділу 4.1. Проекту договору (Додаток 4 Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «Покупець здійснює розрахунок протягом 30 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 30 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування». Разом з цим розділ 5.«Поставка товару» Проекту договору просимо доповнити пунктом: «У разі постачання продукції окремими партіями, заявка від Покупця на кожну наступну партію продукції подається тільки після повного розрахунку з Постачальником за кожну попередню партію продукції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено