• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-05-31-008639-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

55 955 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 559 559.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 16:52 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Гарантійне обслуговування

Номер: ab1f510d8339455bb7be992e380c199c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-002642-a.a2
Назва: Гарантійне обслуговування
Вимога:
Для уникнення непорозумінь та зловживань в умовах гарантійного обслуговування вимагаємо змінити/доповнити вимогу, вказану у Додатку1: " – заміна жорсткого диску без повернення Замовником несправного" на вимогу наступного вигляду : "Протягом гарантійного терміну твердотілі накопичувачі, які вийшли з ладу, не повертаються Постачальнику, а замінюються ним на нові не гірші за характеристиками за умов пред’явлення Покупцем захисної кришки від несправного накопичувача з відповідним до комплектування виробу заводським номером". Оскільки термін гарантії, вказаний у закупівлі, досить тривалий, така вимога є логічною і обґрунтованою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. У технічних вимогах до предмету закупівлі Замовником вимагається гарантійне обслуговування від ВИРОБНИКА обладнання, а не від ПОСТАЧАЛЬНИКА. 2. У п.30 «Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 (зі змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF#Text) зазначено, що "...Під час приймання товару на гарантійний ремонт виконавець у присутності споживача перевіряє споживчі властивості товару, його КОМПЛЕКТНІСТЬ, … і встановлює наявність заявленого недоліку...", тобто обладнання за зверненням про гарантійне обслуговування надається споживачем (покупцем) у ПОВНІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ, а виконавець (представник виробника або акредитований працівник сервісного центру авторизованого виробником) після перевірки обладнання і встановлення наявності заявленого недоліку вилучає носій/-ї з обладнання і передає його/їх споживачеві (покупцеві). Виходячи з вищесказаного, з метою дотримання гарантійних умов виробника, вважаємо внесення змін до Додатку 1 недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.08.2021 18:01
Вимога
Вирішена

Строк поставки

Номер: 5393bca2a41f4968a92bf3611e38b7a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-002642-a.a1
Назва: Строк поставки
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з інформацією зазначеною в проєкті Додатка 1 до договору про закупівлю товарів, строк поставки складає не більше 120 календарних днів з дати укладання договору. Наразі на світовому ринку комп’ютерних комплектуючих спостерігається глобальний дефіцит багатьох комплектуючих і як наслідок це впливає на значне збільшення строків виробництва. Крім того, внаслідок пандемії до цих пір, так і не відновлені в повному обсязі звичні логістичні трафики. Враховуючи наведене вище, а також для уникнення ризику порушень договірних зобов’язань і ризику отримання чималих штрафних санкцій , вимагаємо збільшити строки поставки до 180 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни після приийняття рішення уповноваженою особою
Статус вимоги: Задоволено