• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектні роботи по реконструкції очисних споруд каналізації смт Озерне Новогуйвинської селищної ради

Торги відмінено

998 999.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 995.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 16:15 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: a4297195009c4d92bb0efea6932d9090
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-009451-c.b3
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Порушено принципи публічних закупівель: максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Спрощена закупівля по предмету: «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд каналізації смт Озерне Новогуйвинської селищної ради» (Код ДК 02l :20l5 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) нами було проведено у відповідності з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів здійснення закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиції всіх учасників спрощеної закупівлі розглянуті нами об’єктивно і не упереджено. Всі невідповідності пропозицій учасників нашій документації висвітлені в протоколах розгляду і не один з учасників не використав свого права звернутися з вимогою за додатковими роз’ясненнями з підстав відхилення його пропозиції, згідно ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Переможцем спрощеної закупівлі по предмету: «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд каналізації смт Озерне Новогуйвинської селищної ради» (Код ДК 02l :20l5 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) визнано ТОВ «ВП «Енергозберігаючі технології», оскільки його пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога щодо аналогічного договору (специфічна інформація в експертному висновку)

Номер: e529d18377424db8b41f91628a701faf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-009451-c.a2
Назва: Незаконна вимога щодо аналогічного договору (специфічна інформація в експертному висновку)
Вимога:
Відповідно до п.п. 3.1, п. 3 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд смт. Озерне Новогуйвинської селищної ради» На підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі своєї пропозиції має надати копії експертних звітів, виданих Учаснику Закупівлі. При цьому в експертному звіті мають зазначатися стислий опис проектних рішень, зокрема про: - Механічне очищення стічних вод від грубодисперсних домішок в комплексній машині механічної очистки; - Біологічна очистка стічних вод в анаеробних і аеробних умовах; - Вторинне відстоювання очищеної стічної води і активного мулу у вторинних відстійниках. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м3/добу. Встановивши вимогу, наявності в експертному звіті стислого опису з конкретизацію того, що має бути відображено в описі, Замовник суттєво обмежує можливість взяти участь в закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні за предметом закупівлі договори, можуть виконати роботи відповідно до Завдання на проектування, проте мають в наявності позитивні експертні звіти (до аналогічних договорів) без специфічних вимог, які встановлює Замовник для обмеження кола учасників. Також вважаємо за доцільне відмітити, що Закон не передбачає вимог чи обмежень в експертних звітах, які додаються до аналогічних договорів специфічних вимог. Крім того, текст стислого опису проектних рішень в експертному звіті формується експертом і чітких вимог до того, яка конкретна (чи дослівна) інформація має бути в ньому розміщена в нормативних документах не має. Крім того, аналізуючи схожі закупівлі на електронних майданчиках, не важко помітити, що дані специфічні вимоги в експертних звітах пнаявні лише в однієї організації (просимо звернути Вашу увагу рішення АМКУ № 378 від 12.01.2021р.). Даною вимогою Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, що порушує вимоги частини четвертої ст.5 до Закону України про публічні закупівлі. Просимо Замовника видалити з Оголошення специфічні вимоги, що мають міститися в експертному висновку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тої, яка передбачена даною статтею. Вимога надання аналогічних договорів подібних за змістом та правовою природою по об'єтих будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м3/добу не є дискримінаційною, а є технічно обгрунтованою, оскільки при виконанні робіт по спрощеній закупівлі «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд каналізації смт Озерне Новогуйвинської селищної ради» (Код ДК 02l :20l5 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор - UA-2021-07-02-009451-c майбутній Учасник повинен мати досвід та вміння щодо виконання проектних робіт згідно технічного завдання Замовника (Завдання на проектування): Надання вищезазначених договорів надасть підтвердження того, що майбутній Учасник своєчасно (в стислі терміни) виконає проектні роботи у відповідності до вимог спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога щодо обстеження об’єкту

Номер: c3ef90a5f4b64d6c83eabc3fcb37d44d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-009451-c.b1
Назва: Незаконна вимога щодо обстеження об’єкту
Вимога:
Відповідно до п.п. 14), п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд смт. Озерне Новогуйвинської селищної ради» учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про обстеження об’єкту, на якому необхідно виконувати роботи, за участю Замовника, яка засвідчує, що Учасник дійсно оглянув об’єкт та гарантує виконання робіт. Зазначене відвідування об’єкта Замовника здійснюється Учасником закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт з наданням довідки з підписом та печаткою Замовника в складі пропозиції (Додаток 6). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести обстеження, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Довідку про огляд, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлі, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. Вимагаємо дотримуватися чинного законодавства й привести Тендерну Документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі, не порушувати базові принципи закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тої, яка передбачена даною статтею. Тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісного виконання робіт від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду робіт. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт перед подачею пропозиції і відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». А також допоможе реально оцінити Ваші можливості під час аукціону. Враховуючи вищевикладені обставини, під час складання та затвердження документації до спрощеної закупівлі «Проектні роботи по реконструкції очисних споруд каналізації смт Озерне Новогуйвинської селищної ради» (Код ДК 02l :20l5 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор - UA-2021-07-02-009451-c, Новогуйвинською селищною радою Житомирського району Житомирської області не було допущено порушень чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено