-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Газ метан (стиснений природний газ)
Торги не відбулися
122 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2021 15:56 - 08.07.2021 15:53
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
5088268b68d945cf998fa75212d443d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-004101-b.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Відповідно до вимог, викладених у документації до спрощеної закупівлі, Замовник зазначає, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням точної адреси (місця розташування) власних або орендованих (суборендованих) АЗС/АГЗС/АГНКС в м. Дніпро (розташованими на правому та на лівому березі річки Дніпро) та в районі м. Новомосковськ, м. Підгороднє, м. Камʼянське, через, які буде здійснюватись заправка транспортних засобів Замовника.
Виходячи з того, що місцезнаходження Замовника смт. Слобожанське, Василя Сухомлинського, 42, вимога щодо наявності АГНКС саме у м. Новомосковськ, м. Підгороднє, м. Камʼянське необґрунтована, ставить під сумнів необхідність її застосування та може свідчити про порушення основних принципів здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки у межах м. Новомосковськ, м. Підгороднє, м. Камʼянське не знаходиться жодної АГНКС інших власників крім АГНКС ТОВ "Метан - Торг".
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в документації прописані виключно під одного учасника, та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС щонайменше двох потенційних учасників, що надасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу, що можна також віднести до закупівлі стисненого природного газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо розташуванням АГНКС в м. Новомосковськ, м. Підгороднє, м. Камʼянське, може суперечити принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника надати обґрунтування вимоги щодо наявності АГНКС саме у м. Новомосковськ, м. Підгороднє, м. Камʼянське та визначити в тендерній документації вимоги до розташування АГНКС потенційних учасників таким чином щоб визначені вимоги відповідали, як обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечували можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рекомендації АМКУ.pdf 05.07.2021 08:36
Дата подачі:
05.07.2021 08:37
Вирішення:
Місцезнаходження Замовника смт. Слобожанське, Василя Сухомлинського, 42 – це є юридична адреса замовника та фактична адреса адміністративного корпусу організації.
На дату 01.07.2021 у Павлоградського МУВГ основний вид економічної діяльності 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві. Управління веде свою діяльність на території Дніпропетровської області та має виробничі бази, а також насосні станції і споруди у містах зазначених в тендерній документації. Рух автотранспорту управління полягає у містах зазначених в тендерній документації. Тому вимога щодо територіального разтошування є обґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено