-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (миски глибокі, контейнери пластикові для харч. продуктів, ножі, шумівка, шинковка, чайники, кришки для мисок та ін.)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування, згідно п.1 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
12 135.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 121.35 UAH
мін. крок: 1% або 121.35 UAH
Період оскарження:
02.07.2021 15:50 - 08.07.2021 00:05
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційне ставлення до учасників
Номер:
aae2190b27c34a16b0172ff4eae625f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-002464-a.c1
Назва:
Дискримінаційне ставлення до учасників
Вимога:
Крім того, технічними вимогами до предмету закупівлі передбачено обов’язкове вказування марки виробника еквівалентного товару, що постачатиметься Учасником – переможцем. Як вбачається з підвантаженого Учасницею файлу «технічні характеристики», ФОП Воробйова Ю.Ф. не вказано фірму-виробника пластикових контейнерів, що нею пропонуються.
Шановний замовник, поясніть ФОП Воробйова Ю.Ф., чому дисваліфікація була за назву контейнерів, але ви обираєте переможцем тих, в кого в пропозиції жодної назви, навіть того товару згідного вашої технічної документації. Наявність сертифікатів не забовязує постачання конкретного товару, якщо в пропозиції не вказана торгова марка, та виробник.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимога ФОП Воробйова Ю.Ф..doc 21.07.2021 10:31
Дата подачі:
20.07.2021 11:40
Вирішення:
У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
20.07.2021 року від Учасниці «ФОП Воробйова Ю.Ф.» надійшла вимога щодо надання додаткових пояснень причин дискваліфікації її пропозиції.
Розглянувши вимогу, повідомляємо наступне. Пропозиція ФОП Воробйова Ю.Ф. була відхилена не через не зазначення марки еквівалентного товару у «Технічних характеристиках», а через не надання документів, підтверджуючих якість, відповідність та безпечність пластикових контейнерів для харчових продуктів, які пропонувала Учасниця та через те, що до тендерної пропозиції ФОП Воробйова Ю.Ф. надано документ під назвою «ТМ ZAUBERG», в якому містяться Висновки Державних санітарно-епідеміологічних експертиз. Однак, жоден з цих висновків не містить у своєму складі посилань на торгівельну марку «ZAUBERG». Посилання Замовника на відсутність у файлі «Технічні вимоги», що наданий ФОП «Воробйова Ю.Ф.», назв еквіваленту товару не є причиною відхилення пропозиції, а лише являється уточненням. Крім того, умовами Оголошення про закупівлю передбачено, у випадку, якщо Учасник не може надати будь який документ, у нього є право надати аналогічний або пояснювальну довідку. Учасник ФОП «Романова С.В.» надала у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що міститься у файлі «Гарантійні листи, довідки», яким гарантувала Замовнику поставку товару належної якості, виробництва не раніше 2020 року, що дає змогу вважати, що ФОП «Романова С.В.» поставить товари належної якості та саме тих виробників, Висновки санітарно-епідеміологічних експертиз по яким нею надано. Також просимо звернути Вашу увагу на те, що Замовником здійснюється закупівля товарів для закладів освіти, а саме для дитячих садків. Тому на Замовника покладена особлива відповідальність за якість придбаного товару, оскільки мова йде про здоров’я найвразливішої категорії - дітей.
На підставі викладеного
ВИРІШИЛА:
1 Надати Учасниці «ФОП Воробйова Ю.Ф.» уточнюючі роз’яснення про причини невідповідності її пропозиції умовам тендерної документації у процедурі спрощеної закупівлі UA-2021-07-02-002464-a.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про рішення уповноваженої особи Замовника з урахуванням вимог статті 10 та абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2021 10:33