• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення поточного ремонту вимощення за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, 3

A

Торги не відбулися

562 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 625.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 15:51 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

документація

Номер: b30f6c5d90c943c2a2386119cc2e5a95
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-004038-b.c2
Назва: документація
Вимога:
Замовник вимагає, що Учасник під час періоду уточнень або подання тендерних пропозицій зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього. Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками. Скан-копія оригіналу/-ів цього/-их акту/-ів обов’язково надається у складі тендерної пропозиції учасника, що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Вимагаю вилучити вимогу про надання актів обстежень об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі з тендерної документації як таку що обмежує можливості нашого підприємства взяти участь в даній закупівлі зі збереженням конфіденційності до початку торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

тендерна документація

Номер: 667608147bad4300919c8a6152ee17c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-004038-b.c1
Назва: тендерна документація
Вимога:
Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір/договори укладені з бюджетною установою, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за надані послуги (виконані роботи) за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів). Дана норма порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом та є дискримінаційною так як обмежує можливості нашого підприємства взяти участь в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено