• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Лакофарбові матеріали

Завершена

231 755.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 159.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 15:41 - 25.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції ФОП Гуцу Л.М. вимогам тендерної документації

Номер: 284f8aa22cb3494e9aaaa8587cab289e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-008890-c.a5
Назва: Невідповідність пропозиції ФОП Гуцу Л.М. вимогам тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! За результатами процедури закупівлі «Код за Єдиним закупівельним словником за ДК 021:2015:44810000-1: Фарби» (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-07-02-008890-c) ФОП Гуцу Л.М. визначено переможцем. Проте пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне. 1. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» пропозиція подається учасником після закінчення строку періоду уточнення інформації̈, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії̈ оцінки (у разі їх установлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеними замовником, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації). Додатком №1 в свою чергу встановлено такий кваліфікаційний критерій до Учасників як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасники надають копію фінансової звітності за 2020 рік. Натомість Пропозиція ФОП Гуцу Л.М. містить файл «№7 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf» в якому знаходиться Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця. Разом з тим, відповідно до статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація є податковою звітністю, а не фінансовою. Відтак ФОП Гуцу Л.М. не підтвердила відповідність своєї пропозиції такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, наданням саме фінансової звітності. Тобто пропозиція ФОП Гуцу Л.М. не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. 2. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» передбачено, що у складі пропозиції Учасником подається інформація та документи щодо відповідності учасника технічним вимогам (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені у Додатку № 2-3 до тендерної документації) (Додаток № 2-3 до тендерної документації). Згідно з пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених замовником (Додаток № 3 до тендерної документації). Відтак Учасник повинен був підтвердити відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі шляхом надання документів, визначених саме Додатками №2 та №3 до тендерної документації. Додатком №3 в свою чергу передбачено, що Учасник в складі пропозиції документально підтверджує відповідність поданої пропозиції технічним вимогам наступними інформацією та документами: -лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; -лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про те, що виконання робіт, надання послуг чи постачання товару буде здійснюватись учасником у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; -лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про фактичну спроможність учасника здійснити поставку товару власними або залученими силами з відповідною якістю та у відповідності до умов оголошення; -лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про те, що вартість/ціна пропозиції учасника включає в себе повний обсяг товарів, чітко відповідає видам товарів, одиницям виміру та кількості/об’єму, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення. Тобто учасники повинні були підтвердити відповідність технічним вимогам саме пропозиції. Натомість ФОП Гуцу Л.М. надала у складі пропозиції, зокрема лист-гарантію від 26.07.2021 №13 в якому зазначено: «якщо я буду визначена переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти зі мною Договір про закупівлю, гарантую що вартість/ціна пропозиції учасника включає в себе повний обсяг товарів, чітко відповідає видам товарів, одиницям виміру та кількості/об’єму, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення». Аналогічні формулювання «Якщо я буду визначена переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти зі мною договір про закупівлю гарантую….» містяться й у листах-гарантіях №14, 15 та 16 від 26.07.2021. Таким чином, ФОП Гуцу Л.М. підтвердила не відповідність саме своєї пропозиції (яку вона подала) технічним вимогам, як то передбачалось тендерною документацією, а підтвердила, що у разі визначення її переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір її пропозиція буде відповідати вимогам, викладеним у Додатку №3 до тендерної документації. Відтак ФОП Гуцу Л.М. не виконала вимоги Додатку №3, її пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та повинна була бути відхилена. 3. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22802-р/пк-пз від 06.10.2021 зобов'язано Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» за процедурою закупівлі — "Лакофарбові матеріали", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-02-008890-c. Відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, Замовник не має законодавчих підстав для відміни рішення про відхилення інших учасників, ніж ті, що вказані у рішенні АМКУ. Відтак, враховуючи вказані норми ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник мав відмінити рішення про відхилення лише пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», а не інших учасників адже таких приписів рішення АМКУ не містило. Відмінивши рішення про відхилення пропозиції ФОП Гуцу Л.М., яка ще й до того не відповідає вимогам тендерної документації, Замовника порушив вимоги статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене вимагаємо: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відмінити рішення про визначення переможцем ФОП Гуцу Л.М., пропозиція якої не відповідає вимогам тендерної документації. Сподіваємось на зважене рішення Замовника та розуміння важливості неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу UA-2021-07-02-008890-c.a5, повідомляємо наступне. 1. Щодо першого пункту вимоги. Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерної документації, пропозиція подається учасником після закінчення строку періоду уточнення інформації̈, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії̈ оцінки (у разі їх установлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеними замовником, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації). У Додатку № 1 тендерної документації міститься кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності». На підтвердження цього критерію учасники повинні надати копію фінансової звітності за 2020 рік. У складі пропозиції ФОП Гуцу Л.М. наявний файл «№ 7 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf», в якому міститься податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи підприємця. ФОП Гуцу Л.М. є платником єдиного податку – 2 група, ставка 20% (витяг № 5145 з реєстру платників єдиного податку, файл «№ 4 ДОКУМЕНТИ ФОП ГУЦУ Л.М.» тендерної пропозиції ФОП Гуцу Л.М.). Тобто, ФОП Гуцу Л.М. перебуває на спрощеній системі оподаткування. Відповідно до п.291.2 Податкового кодексу України (далі – ПК України), спрощена система оподаткування, обліку та звітності – особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності. Згідно з п. 291.4 ПК України, друга група платників єдиного податку – фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Як вбачається з положень ст. 296 «Ведення обліку і складення звітності платниками єдиного податку»: Фізичні особи - підприємці – платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені пунктом 295.1 статті 295 цього Кодексу, а також відомості про суми єдиного внеску, нарахованого, обчисленого і сплаченого в порядку, визначеному законом для даної категорії платників. Така податкова декларація подається, якщо платник єдиного податку не допустив перевищення протягом року обсягу доходу, визначеного у пункті 291.4 статті 291 цього Кодексу, та/або самостійно не перейшов на сплату єдиного податку за ставками, встановленими для платників єдиного податку другої або третьої групи. Пунктом 297.1. ПК України, платники єдиного податку звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів: податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених абзацами другим і третім підпункту 133.1.1 та підпунктом 133.1.4 пункту 133.1 статті 133 цього Кодексу; податку на доходи фізичних осіб у частині доходів (об’єкта оподаткування), що отримані в результаті господарської діяльності платника єдиного податку першої - четвертої групи (фізичної особи) та оподатковані згідно з цією главою; податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім податку на додану вартість, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену підпунктом 1 пункту 293.3 статті 293 цього Кодексу, а також що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи; податку на майно в частині земельного податку за земельні ділянки, що використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності (крім діяльності з надання земельних ділянок та/або нерухомого майна, що знаходиться на таких земельних ділянках, в оренду (найм, позичку) та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва; рентної плати за спеціальне використання води платниками єдиного податку четвертої групи. Відповідно до п. 46.1 ПК України, податкова декларація, розрахунок, звіт – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов’язання, у тому числі податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску. Таким чином, фізичні особи-підприємці, які є платниками єдиного податку,повинні подавати лише податкову декларацію. Це і є звітним документом діяльності фізичної особи-підприємця. Зазначаємо, що у складі пропозиції ФОП Гуцу Л.М. наявна податкова декларація, де зазначені показники господарської діяльності ФОП Гуцу Л.М. як для платника єдиного податку другої групи. Основним звітом для ФОП, що перебуває на спрощеній системі оподаткування, є подання податкової декларації платника єдиного податку. Разом з тим, подання фінансової звітності передбачено лише для юридичних осіб. Враховуючи вищевикладене, ФОП Гуцу Л.М. виконала вимоги, які були встановлені тендерною документацією, щодо наявності фінансової спроможності. 2. Щодо другого пункту вимоги. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасник у складі пропозиції документально підтверджує відповідність поданої пропозиції технічним вимогам наступними інформацією та документами: - лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; - лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про те, що виконання робіт, надання послуг чи постачання товару буде здійснюватись учасником у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; - лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про фактичну спроможність учасника здійснити поставку товару власними або залученими силами з відповідною якістю та у відповідності до умов оголошення; - лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника про те, що вартість/ціна пропозиції учасника включає в себе повний обсяг товарів, чітко відповідає видам товарів, одиницям виміру та кількості/об’єму, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення. У складі пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГУЦУ ЛЮДМИЛИ МИХАЙЛІВНИ (код 2680717749) містяться документи, які підтверджують відповідність товару, що пропонує учасник, технічним, якісним, кількісним характеристикам, визначених замовником. Крім того, Замовник у тендерній документації не встановлював обов’язкової форми чи зразка за якими необхідно було б складати листи-гарантії відповідно до Додатку 3 тендерної документації. З поданих документів ФОП Гуцу Л.М., що стосуються Додатку 3, зрозуміло, що учасник підтверджує відповідність пропозиції технічним вимогам, зокрема надано: - документ № 06 від 26.07.2021 р. «Технічне завдання» (файл «№ 2 ДОВІДКИ»), в якому підтверджено відповідність товару учасника запропонованим ДСТУ; - документ № 13 від 26.07.2021 р. «Лист-гарантія» (файл «№ 2 ДОВІДКИ»), в якому учасник гарантує, що вартість/ціна пропозиції учасника включає в себе повний обсяг товарів, чітко відповідає видам товарів, одиницям виміру та кількості/об’єму, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; - документ № 14 від 26.07.2021 р. «Лист-гарантія» (файл «№ 2 ДОВІДКИ»), в якому учасник гарантує, що виконання робіт, надання послуг чи постачання товару буде здійснюватися у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені замовником у технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення; - документ № 15 від 26.07.2021 р. «Лист-гарантія» (файл «№ 2 ДОВІДКИ»), в якому учасник гарантує, що фактично спроможна здійснити поставку товару власними або залученими силами з відповідною якістю та у відповідності до умов оголошення; - документ № 16 від 26.07.2021 р. «Лист-гарантія» (файл «№ 2 ДОВІДКИ»), в якому учасник гарантує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов оголошення. Наголошуємо на тому, що відповідно до вимог тендерної документації, листи-гарантії повинні були складатися у довільній формі, з яких було б зрозуміло, що учасник підтверджує відповідність технічним вимогам. Враховуючи вищевикладене, ФОП Гуцу Л.М. виконала вимоги тендерної документації у даній частині. 3. Щодо третього пункту вимоги. Враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22802-р/пк-пз від 06.10.2021 р.,Управління освіти,культури,молоді та спорту Вигодянської сільської ради скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН". При цьому, електронна система влаштована таким чином, що, виконуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, усі участники АВТОМАТИЧНО повертаються на етап кваліфікації, починаючи з того участника, який за результатами аукціону запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. За результатами аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію запропонувала ФОП Гуцу Л.М. Після того як Управління освіти,культури,молоді та спорту Вигодянської сільської ради виконало рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, електронна система автоматично повернула всіх участників на кваліфікацію, починаючи з Гуцу Л.М. Керуючись нормами діючого законодавства України та принципами проведення публічних закупівель, Замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції участників, починаючи з найбільш економічно вигідної, яку запропонувала ФОП Гуцу Л.М. Перевіривши тендерну пропозицію ФОП Гуцу Л.М., Замовник вважає, що дана пропозиція відповідає вимогам закупівлі та тендерної документації, а тому й оголосивпереможцем ФОП Гуцу Л.М. Враховуючи вищевикладене, вимога UA-2021-07-02-008890-c.a5 ТОВ «ВП «Полісан» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про віхилення пропозиції

Номер: d4620cbb8e3740fb937522f2bf511486
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-008890-c.a4
Назва: Скарга на рішення Замовника про віхилення пропозиції
Скарга:
Скарга на рішення УО Вигодянської СР на рішення про віхилення пропозиції Скаржника з додатками - у вкладенні.
Дата розгляду скарги: 06.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2021 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2021 18:26
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2021 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22802-р/пк-пз від 06.10.2021 р.,Управління освіти,культури,молоді та спорту Вигодянської сільської ради скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
Автор: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Бугаєнко Інна Володимирівна +380503846389 tender@farbex.com.ua https://farbex.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4457fa940d5445e0925ef2ee6a1423fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-008890-c.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 02.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2021 15:24
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2021 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20033-р/ пк-пз від 02.09.2021 р.,Управління освіти,культури,молоді та спорту Вигодянської сільської ради скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Остапенко Сергій 380934871849 T.STOLYTSA@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА НЕГАЙНО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ

Номер: 9372b65adbdb48dba0c35b3e63bbf2a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-008890-c.a2
Назва: ВИМОГА НЕГАЙНО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси рішення Замовника стосовно відхилення нашо пропозиції. ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. На виконня вимог тендерної документації учасник ТОВ "Торгівельна Столиця"надало інормацію про підтвердження якісних та кількісних характеристик товару.До чого тут ДСТУ,EN ? Був запропанований еквівалент. і на підтвердження були надані всі документи!!!По другому питанню,в складі пропозиції був надан оригінал рішення щодо участі в закупівлі UA-2021-07-02-008890-c, що підтверджує відповідні повноваження керівника на підписання документів та укладання договору (файл.рішення на участь.pdf.p7s).Вимагаємо негайно скасувати протокольне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгівельна Столиця".У разі незадоволення нашої вимоги,будемо вимушені подати заяву на службове розслідування,стосовно прийняття непровомірного рішення.членами тендерного комітету Управління освіти,культури,молоді та спорту Вигоднянської сільскої ради!!!! Важаємо,що цією вимогою,ми доклали всіх зусиль,щоб попередити Замовника про неправомірні дії!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу, зазначаємо наступне. Протоколом № 72 засідання Тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради від 16 серпня 2021 року тендерну пропозицію ТОВ «Торгівельна столиця» було відхилено. Стосовно першої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», а саме: невідповідність технічних, якісних, кількісних характеристик запропонованого товару Державним стандартам України (ДСТУ), Тендерний комітет вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельна столиця» була правомірно відхилена. Детально ознайомитися з таким рішенням можна в Протоколі № 73 від 18 серпня 2021 року. Стосовно другої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», вважаємо що пропозиція була відхилена неправомірно, оскільки учасник надав необхідні документи на підтвердження повноважень директора ТОВ «Торгівельна столиця». Тому Ваша вимога підлягає частковому задоволенню – друга підстава відхилення тендерної пропозиції стосовно підтвердження повноважень директора ТОВ «Торгівельна столиця» скасовується, однак перша підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна столиця», а саме: невідповідність технічних, якісних, кількісних характеристик запропонованого товару Державним стандартам України (ДСТУ) є ЧИННОЮ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9d1700580ddc4c9bb18bfe6ee9d3b798
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-008890-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник ,розглянувши Вашу вимогу та повторно переглянувши тендерну пропозицію ФОП"Гуцу"(2680717749) повідомляємо наступне щодо закупівлі,Тендерний Комітет вирішив скасувати протокольне рішення №66 (визначення переможця),щодо закупівлі Лакофарбові матеріали, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-02-008890-c та скасувати рішення визначення переможця по ФОП"Гуцу" у зв'язку з невідповідністю інформації,що вимагає тендерна документація і є суттєвою при визначені результатів
Статус вимоги: Задоволено