• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Завершена

1 027 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 139.20 UAH
Період оскарження: 30.05.2017 23:29 - 22.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Переможця визначено неправомірно

Номер: b68874facbff4251962232bd584cddfa
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-001974-b.c2
Назва: Переможця визначено неправомірно
Вимога:
ВИМОГА Управлінням освіти Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 02143264) (надалі - Замовник) було проведено процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015. 15530000-2. Вершкове масло. Масло вершкове (ідентифікатор закупівлі - UA-2017-05-30-001974-b) (надалі - Закупівля). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Ужгородської міської ради від 03.07.2017 року Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів Фізичну особу - підприємця Синевич Павліну Петрівну (Ідент. номер: 2316616068) (надалі – Учасник, ФО-П Синевич П.П.) та прийнято рішення про намір укласти договір (надалі – Рішення). ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРГІТИЧ МАРІЯ ІВАНІВНА (Ідент. номер: 2092004524) (надалі – ФО-П МАРГІТИЧ М.І.) не погоджується з Рішенням Замовника щодо обрання переможцем процедури закупівлі ФО-П Синевич П.П., оскільки в складі пропозиції ФО-П Синевич П.П. були виявлені порушення умов документації, а саме: - у відповідності з п.6 Розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток № 3). У відповідності до умов Додатку 3 до тендерної документації, на виконання вимог статей 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» УЧАСНИК-ВИРОБНИК повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (надалі – Експлуатаційний дозвіл). УЧАСНИКИ, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надалі – Підтвердження реєстрації потужностей). Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №89330/20/3 від 27.03.2015, виданий на оптову базу (склади) ФОП Кошеля О.Ю. Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до умов тендерної документації, відповідний Експлуатаційний дозвіл МАВ ПРАВО НАДАТИ ВИКЛЮЧНО УЧАСНИК-ВИРОБНИК. В умовах тендерної документації не передбачено можливості надання Експлуатаційного дозволу, виданого на іншого суб’єкта окрім учасника-виробника. Враховуючи той факт, що Учасником по даній Закупівлі є ФО-П Синевич П.П., яка НЕ Є ВИРОБНИКОММ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, то в складі пропозиції ФО-П Синевич П.П мало бути надано Підтвердження реєстрації потужностей, а не Експлуатаційний дозвіл. Будь-які пояснення щодо ненадання Підтвердження реєстрації потужностей, виданих ФО-П Синевич П.П., в складі тендерної пропозиції, - відсутні. У відповідності до п. 4 Розділу 5 тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З огляду на вищезазначене, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника ФО-П Синевич П.П. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищезазначеного, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРГІТИЧ МАРІЯ ІВАНІВНА просить скасувати рішення Замовника про визнання переможцем Фізичну особу - підприємця Синевич Павліну Петрівну по процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015. 15530000-2. Вершкове масло. Масло вершкове
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Залишено без розгляду у зв'язку з відхиленням тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 5781c8a2cf3644ca81e30d263a9be479
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-30-001974-b.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» оскаржує рішення замовника Управління освіти Ужгородської міської ради про визнання переможцем, так як документи подані учасником СИНЕВИЧ ПАВЛІНА ПЕТРІВНА не відповідають тендерні документації, а саме: • Згідно додатку №3 тендерної документації не надано довідку, складену у довільній формі, про характеристики товару, який пропонується, з урахуванням вимог, встановлених цим додатком, із зазначенням країни походження товару, а надав лист згоду з технічними вимогами замовника. • Згідно тендерної документації не надано проект договору, де передбачено, що разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. • Згідно додатку №4 тендерної документації не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів. • Згідно додатку №4 тендерної документації надана видаткова накладна, що свідчить про наявність виконання договору. Проте в накладній не вказано номер та дату договору, що не свідчить про наявність досвіду виконання договору. • Згідно додатку №4 тендерної документації наданий лист згода на обробку наявних персональних даних, але не зазначено прізвище та ініціали особи, яка надає згоду. • Згідно додатку №4 тендерної документації надана довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата у разі укладення договору. Проте в ній зазначено не всі реквізити банку, не зазначено МФО. Відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція СИНЕВИЧ ПАВЛІНА ПЕТРІВНА не відповідає умовам тендерної документації. Менеджер Костюк С.М.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме, зокрема, зазначення неправильної назви документа, підготовленого учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. 2. Відповідно до п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» разом з тендерною документацією _замовником_ в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Тендерна документація не містить вимоги щодо подання проекту договору учасником. 3. Враховуючи те, що пропозиція підписувалася фізичною особою-підприємцем самостійно, вимога щодо надання виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення не стосується. 4. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» первинний документ – документ, який містить відомості про господарську операцію. Відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 року, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Зазначені нормативні акти не містять обов’язку щодо вказування номеру та дати договору у видатковій накладній. 5. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме, зокрема, пропущення окремих слів в окремому реченні чи документі, що ніяким чином не впливає на зміст пропозиції учасника. 6. Учасником зазначено МФО банку у документі «Інформація про учасника».
Статус вимоги: Не задоволено