• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лакофарбні матеріали

Торги не відбулися

3 780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 900.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2017 22:46 - 16.05.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 32c8f4bb11dd47d2957821a4f54f47a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.b11
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо рішення тендерного комітету
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2017 20:11
Дата виконання рішення Замовником: 01.08.2017 17:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення ТОВ «СТЕНАР» переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки».
Автор: ТОВ "СІОПЛАСТ", Тараненко Наталя +380676598414 sioplast.ua@gmail.com http://www.sioplast.com.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 939dbabf2e2f4499ac6099a9b5c67669
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.a10
Назва: Вимога
Вимога:
Вивчивши перелік продуктів, представлених в Технічних умовах, і їх технічний опис, вимагаємо дати чітку відповідь на наступніі питання: 1. З якою метою плануються до закупівлі атмосферостійкі фінішні алкідні емалі з одними і тими ж властивостями різних виробників, а саме матеріали ПФ- 115, ПФ- 167 і Hempalin Enamel 52140? Чому не використовується один тип алкідної емалі для усіх поверхонь? В усіх випадках вартість матеріалів Hempalin Enamel 52140 за 1 літр (кг) значно перевищуватиме вартість ПФ- 115, ПФ- 167 тих же кольорів. 2. З якою метою плануються до закупівлі покриття алкідного грунту з одними і тими ж властивостями різних виробників, а саме матеріали ГФ- 021 і Hempalin Primer 12050? Чому не використовується один тип алкідного грунту для усіх поверхонь? У усіх випадках вартість матеріалів Hempalin Primer 12050 за 1 літр (кг) значно перевищує вартість ГФ- 021 тих же кольорів. 3.Враховуючи, що цільовим призначенням будь-яких ЛКМ є покриття певної поверхні, та необхідна кількість матеріалів розраховується виходячи із забарвлюваної площі. Отже, витрата ЛКМ залежить від специфікації забарвлення, а точніше від товщини і кількості шарів ЛКМ. Усі системи забарвлень і специфікації стандартизуються або ГОСТ/ДСТУ у разі ГФ/ПФ покриттів, або внутрішніми стандартами, технічними умовами виробників ЛКМ. Питання в тому, яким чином були розраховані необхідні об'єми ЛКМ для закупівель, відповідно до яких нормативних або регламентуючих документів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відомості, що Вами вимагаються не віднесені Постановою КМУ від 09.08.1993 № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» до таких, які Підприємства зобов'язані подавати юридичним особам за їх вимогою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: be70e2700033447d82a60d32fa2c5fa9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.c9
Назва: Вимога
Вимога:
Вимоги тендерної документації є дискримінаційними, мають відверто маніпуляційний характер та направлені на перемогу конкретного учасника з матеріалами конкретних виробників "Hempel" та "Mobihel". Не зважаючи на те, що вказана можливість участі з матеріалами-аналогами, перемогти у даній процедурі неможливо. Грунтується це ствердження на тому, що вказані технічні характеристики матеріалів відповідають виключно матеріалам "Hempel" та "Mobihel", а вказаний допуск в технічних показниках в 1% виглядає смішно, адже виключає з боротьби ті матеріали, показники яких краще, ніж на 1% від показніків матеріалів "Hempel" та "Mobihel" . Враховуючи те, що працівниками "МТП "Чорноморськ" була проведена допорогова закупівля розчинників (з вкрай дискримінаційними умовами і неможливістю запропонувати матеріали-аналоги) для технологічно пов'язаних з ними фарб, провести чесну та прозору закупівлю фарб неможливо, адже вже технологічно сумістити з розчинниками "Hempel" та "Mobihel" можливо лише фарби "Hempel" та "Mobihel" відповідно. Вимагаємо зупинити дану процедуру, внести відповідні зміни в тендерну документацію, а також відмінити результати допорогової закупівлі розчинників Ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-25-001922-b як таку, що унеможливлює проведення чесних та відкритих торгів із закупівлі фарби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації на закупівлю «Лакофарбні матеріали» (код СРV ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки) на виконання зазначених вимог в Додатку 4 вказано: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками». Крім того п 2 Додатку 4 Тендерної документації визначено: - У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі конкурсної пропозиції опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних, фізичних та експлуатаційних характеристик запропонованого товару технічним, фізичним та експлуатаційним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі технічні, фізичні та експлуатаційні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9e5ad8d07a22411aaa9bde3bc1b9bd4c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.a8
Назва: Вимога
Вимога:
Технічне завдання чітко прописано під одного виробника. Гарантійний термін експлуатації лакофарбового покриття не залежить від кількості наповнювача(чітко 5,9%), та таке інше. В разі продовження використання практики корупційного складання технічного завдання, ми будемо змушені звернутися до НАБУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації на закупівлю «Лакофарбні матеріали» (код СРV ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки) на виконання зазначених вимог в Додатку 4 вказано: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 32f253f7d16c46cb8a28a7636e414a1a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.c7
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо надати чітку відповідь, чому процедура закупівлі " Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники Ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-25-001922-b ID bb918e025448447d8bddce896452c992" (далі Процедура №1) визначена і проведена працівниками МТП Чорноморськ як першочергова, а вже згодом проводиться процедура закупівлі основного об'єму матеріалів "Лакофарбні матеріали Ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-05-002469-b ID e26d03d7078c4fe897d1b8e976cf0ce7", пов'язаних технологічно з розчинниками. Це є неприпустимим, адже перемога одного з виробників по Процедурі №1 унеможливлює проведення чесної і відкритої процедури №2. Грунтується це ствердження на технології використання зазначених матеріалів. Припускаємо, що по Процедурі №1 перемагає учасник з матеріалами виробника "Hempel". В цьому випадку переможцем у Процедурі №2 має стати виключно той учасник, який також представить матеріали виробника "Hempel". Ніякий інший виробник не надасть свою фарбу для використання разом з розчинниками іншого виробника! Це є кричущим порушенням ділової етики, торгової марки, авторських/патентних прав і є порушенням усіляких гарантій, тому що конкретний розчинник прописан у TDS на конкретний матеріал. Вважаємо вимоги ТД за Процедурами №1 та №2 дискимінаційними, направленими на перемогу завідомо обраного виробника. На наш погляд, Працівники МТП Чорноморськ, які мають відношення до написання ТД, порушують антимонопольне законодавство, а також діють маніпуляційно та використовують службове становище. Якщо в Процедурі №1 визначиться переможець з будь яким матеріалом, то в ТД до Процедури №2 працівники МТП Чорноморськ допускають в односторонньому порядку, без погодження з виробником, додавати до їх матеріалів розчинники інших виробників. Враховуючи те, що працівники МТП Чорноморськ прописали ТД по Процедурі №1 виключно під виробника "Hempel", наша компанія буде вимушена звернутися в головний офіс компанії "Hempel" (Данія) і детально викласти всі умови проведення торгів в МТП Чорноморськ, де фігурує Їх ім'я і де порушуються авторські/патентні права виробника "Hempel". В разі подальшого ігнорування наших законних вимог, ми вимушені будемо звернутися до АМКУ, органів прокуратури, ЗМІ, та звернутися до депутатів ВР з метою ініціювання депутатських запитів з приводу проведення Процедур №1 та Процедури №2 в МТП Чорноморськ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ він застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вище зазначені суми, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до п. 6.4. «Порядоку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 при визначені вимог до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи викладене, ДП МТП «Чорноморськ» використало електронну систему закупівель з метою відбору постачальника необхідного товару на конкурентних засадах. Отже, ДП МТП «Чорноморськ» діє в межах діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bb8e34b9f2af424eb567cbe7fddf898e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.c6
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасувати результати допорогових закупівель" Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники Ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-25-001922-b ID bb918e025448447d8bddce896452c992", та внести її в процедуру відкритих торгів "Лакофарбні матеріали Ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-05-002469-b ID e26d03d7078c4fe897d1b8e976cf0ce7" окремим лотом з окремим ДКО. Вимагаємо прописати в ТД , що якщо учасником пропонується еквівалент матеріалів виробника "Henpel", то показники повинні бути не гірше, прибравши вираз "в межах ± 1% від чітко встановлених документацією технічних характеристик", що є відверто дискримінаційними вимогами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації на закупівлю «Лакофарбні матеріали» (код СРV ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки) на виконання зазначених вимог в Додатку 4 вказано: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками». Відповідно до п. 6.4. «Порядоку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 при визначені вимог до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи викладене, ДП МТП «Чорноморськ» використало електронну систему закупівель з метою відбору постачальника необхідного товару на конкурентних засадах. Отже, ДП МТП «Чорноморськ» діє в межах діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: db60c244653a46a9ab8023a245c89aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо прибрати у технічних вимогах ТД посилання на внутрішню кодіровку конкретного матеріала виробника "Hempel" (використовується лише у внутрішніх каталогах виробника), що є неприспустим ш є дискримінаційною вимогую, і прописати вимоги до необхідних для закупівлі матеріалів, орієнтуючись на міжнародну систему стандартизаціі, де буде зазаначено діапазон показників відомих світових виробників,якість яких підтверджується міжнародними сертифікатами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації на закупівлю «Лакофарбні матеріали» (код СРV ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки) на виконання зазначених вимог в Додатку 4 вказано: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками». Крім того п 2 Додатку 4 Тендерної документації визначено: - У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі конкурсної пропозиції опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних, фізичних та експлуатаційних характеристик запропонованого товару технічним, фізичним та експлуатаційним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі технічні, фізичні та експлуатаційні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі. Крім того, у разі надання еквіваленту товарів виробника «Hempel», Учасник додатково надає лист підприємства-виробника (оригінал на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою з відтиском печатки підприємства-виробника (у випадку наявності в підприємства печатки)) адресованого ДП «МТП «Чо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c4d0d68de4ee480bb097f280f462f2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо надати роз'яснення, чому йде посилання на конкретного виробника, а саме виробника Hempel , що заборонено законодавством. Але якщо пропонувати аналог матеріалів, то необхідно дотримуватись чітких показників, зазначених у вимогах ТД,де вказано, що показники аналогів мають бути не гірші (що зрозуміло), але й не краще, ніж на 1%, що є дискримінацийними вимогами і розраховано на перемогу учасників, які запропонують матеріали виробника Hempel. Вимагаємо прописати в зазначених пунктах діапазон показників матеріалів провідних і загальновідомих на зовнішньому ринку виробників, якість яких підтверджується міжнародними сертифікатами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації на закупівлю «Лакофарбні матеріали» (код СРV ДК 021:2015 – 44811000-8 «Фарби для дорожньої розмітки) на виконання зазначених вимог в Додатку 4 вказано: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками». Крім того п 2 Додатку 4 Тендерної документації визначено: - У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі конкурсної пропозиції опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних, фізичних та експлуатаційних характеристик запропонованого товару технічним, фізичним та експлуатаційним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі технічні, фізичні та експлуатаційні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі. Крім того, у разі надання еквіваленту товарів виробника «Hempel», Учасник додатково надає лист підприємства-виробника (оригінал на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою з відтиском печатки підприємства-виробника (у випадку наявності в підприємства печатки)) адресованого ДП «МТП «Чо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 44a9342d02714a149dc37917040f4c4b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо зупинити процедуру, зорієнтовану на закупівлю конкретних матеріалів конкретних виробників і відновити ії після скасування результатів процедури https://www.dzo.com.ua/tenders/1051681/complaints, яка унеможливлює проведення чесної та прозорої боротьби учасників. Адже допороговою закупівлею працівниками МТП Чорноморськ вже визначені ті виробники, які переможуть і у відкритих торгах, що є маніпуляцією, нехтуванням антимонопольного законодавства, засад чесної та конкурентної боротьби учасників торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ він застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вище зазначені суми, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до п. 6.4. «Порядоку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 при визначені вимог до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи викладене, ДП МТП «Чорноморськ» використало електронну систему закупівель з метою відбору постачальника необхідного товару на конкурентних засадах. Отже, ДП МТП «Чорноморськ» діє в межах діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c625f3e06e7646b2ab6b2bf90c8d13c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002469-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо коректно прописувати технічні вимоги до матеріалів, а саме - якщо замовник допускає закупівлю матеріалів, аналогічних тим, що прописані в тендерній документації, то правильно прописати "НЕ ГІРШЕ, НІЖ", і прибрати процентний допуск на 1%, адже це є дискримінацією. Грунтується це твердження на тому, що якщо показники аналогічного матеріалу кращі більше, ніж на 1% , ніж ті, що прописані в ТД, замовник має право відхилити таку пропозицію, що є абсурдом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У пункті 2 Додатку 4 тендерної документації визначено: 2. У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі конкурсної пропозиції опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних, фізичних та експлуатаційних характеристик запропонованого товару технічним, фізичним та експлуатаційним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі технічні, фізичні та експлуатаційні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі. Крім того, у разі надання еквіваленту товарів виробника «Hempel», Учасник додатково надає лист підприємства-виробника (оригінал на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою з відтиском печатки підприємства-виробника (у випадку наявності в підприємства печатки)) адресованого ДП «МТП «Чорноморськ» із зазначенням з якими лакофарбовими матеріалами (перелік виробників та назви виробів) запропонований еквівалент може використовуватись. Крім того, у зазначеному листі виробник повинен підтвердити, що запропонований товар відповідає технічним, фізичним та якісним вимогам Замовника. Ваша пропозиція врахована на стадії підготовки тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено