-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Торги не відбулися
1 180 871.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 808.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 808.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2017 17:21 - 12.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА
Номер:
01cba05e0b6a4523bab463148d71bb7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-30-001800-b.b3
Назва:
СКАРГА
Вимога:
ГОЛОВІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Ознайомившись з оприлюдненим протоколом №311 від 26 липня 2017 року про відхилення нашої тендерної пропозиції по закупівлі ДК 021-2015
(CPV) : 30200000-1 – Комп’ютерне обладнання та приладдя -UA -2017-06-30-001800-b від 30 червня 2017 року, вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною.
Надане нами комп'ютерне обладнання у складі тендерної пропозиції повністю відповідає заявленим Вами технічним вимогам щодо предмета закупівлі , зазначеним у Тендерній документації затвердженої протоколом №257 від 30 червня 2017 року,тому, зазначені Вами у протоколі №331причини невідповідності нашої пропозиції, вважаємо безпідставними.
Надаємо Вам для ознайомлення розширену специфікацію "ЗАБРАКОВАНОГО" Вами обладнання з примітками та роз'ясненням (ВІДСКАНОВАНІ ТА ЗАВІРЕНІ ДОКУМЕНТИ ДОДАЮТЬСЯ).
Також хочемо зазначити що нашою компанією комплектуються всі без винятку комп'ютери ліцензійною операційною системою Windows 10 HOME, без додаткової оплати, (хоча цього не вимагалось в тендерні документації)
Звертаємо Вашу увагу, що дану інформацію можна з легкістю отримати та перевірити за допомогою засобів доступу до глобальної мережі Іnternet.
Зважаючи на вище зазначене, вимагаємо скасування рішення Тендерного комітету відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації №311 від 26 липня 2017 року про не відповідність нашої пропозиції технічним вимогам тендерної документації, повторного розгляду нашої тендерної пропозиції та визнання нас переможцем торгів по даній закупівлі.
в інакшому, ми змушені звернутися до регіонального представництва АМКУ та правоохоронних органів, оскільки вбачаємо у Вашому рішенні порушення наших прав, як юридичної особи та законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Антивірус.pdf 31.07.2017 16:46
- Блок живленння.pdf 31.07.2017 16:47
- Інформація покращення DVI HDMI.pdf 31.07.2017 16:47
- Відповідь на скаргу.jpg 02.08.2017 15:21
Дата подачі:
31.07.2017 16:47
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги завантаженої в ЦБД Prozorro 31 липня 2017 року о 16:47 год. стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (UA-2017-06-30-001800-b).
Повторно розглянувши Вашу тендерну пропозицію та надані Вами роз'яснення, ми приносимо наші вибачення та погоджуємося з тим, що Ваша тендерна пропозиція відповідає технічним вимогам тендерної документації. Ми погоджуємось відмінити наше рішення стосовно Вашої дискваліфікації, однак немає технічної можливості це здійснити, оскільки системою не передбачено скасування такого рішення Замовником.
Враховуючи надані Вами документи про відповідність запропонованого Вами Предмета закупівлі, задовільнити Вашу вимогу буде можливо лише за умови, якщо оскарження буде сформоване відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо рішення №299 від 20.07.2017 про відхилення пропозиції на закупівлю
Номер:
aaeaba4d3c1f4ed9b9236626e3bb515e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-30-001800-b.b2
Назва:
Щодо рішення №299 від 20.07.2017 про відхилення пропозиції на закупівлю
Вимога:
Ознайомившись з оприлюдненим Протоколом №299 від 20.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-06-30-001800-b від 30.06.2017 (далі за текстом Протокол) вважаємо дискваліфікацію Нашої пропозиції недостатньо аргументованою. У відповідності до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі за текстом Наказ) керуючись п.9.2. даного Наказу вимагаємо:
1. Розглянути дану Скаргу №27717/11 від 27.07.2017 року та дати аргументовані пояснення;
2. Скасувати протокол №299 від 20.07.2017 про відхилення пропозиції на Закупівлю UA-2017-06-30-001800-b від 30.06.2017.
Під час розгляду зазначеного вище Протоколу на Нашу думку були порушені вимоги п.6.2. Наказу, щодо дотримання основних принципів здійснення закупівель.
Відповідно до предмета закупівлі та коду відповідно до класифікатора: Код ДК 021-2015 (CPV) : 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя. В Додатку 2 Пункт 13 Тендерної документації зазначена дискримінаційна вимога: «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік». Суперечливим є той факт, що в вимогах незазначений чітко проміжок часу вказано лише «за 2017 рік» і Нами трактувалась дана вимога як постачання товару в 2017 році, оскільки в вимогах не зазначено проміжок часу стосовно «раніше здійснював постачання» це може бути і 2000 р., 1996 р., 1968 р. тощо. Крім того ми декілька раз намагались офіційно отримати від Вас відгук стосовно постачання товару іншого типу згідно Договору № ВН-218 від 04.12.2015, надіслані Нами запити ігноруються Вашою стороною, тим самим створюються дискримінаційні умови по відношенню до інших учасників, які не мали жодного досвіду роботи з Вами і від них не вимагається підтвердження будь якого іншого досвіду виконання аналогічних договорів. Також слід зазначити, що поставлений за вказаним вище Договором не типізований а зазначений предмет закупівлі Комп’ютерне обладнання та приладдя (30200000-1) є визначенням класу а не конкретним типом товару та не може бути типізованим як товар вказаного типу.
У складі Нашої пропозиції надавалась Довідка «Щодо надання листа відгука» в які було чітко визначено, що за вказаний період товарів даного типу у відділ освіти Вінницької РДА не постачалось. Відповідно до встановлених тендерною документацією вимог виходить, що Учасник без будь якого досвіду має перевагу у подані пропозиції в порівнянні з Учасниками, які мали досвід роботи з конкретним Замовником та вимушені звертатись до нього за відгуком, отримання якого обмежене в часі та потребує проведення додаткових дій з сторони Учасника. Нам не зрозуміло, чому в тендерній документації була проігнорована законна вимога статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), щодо визначення кваліфікаційних критеріїв з вимогою надати Учасником документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та відгуків від інших Замовників. У складі нашої пропозиції була надана інформація стосовно виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 27717_11 27.07.2017 04:16
- відповідь на скаргу.pdf 27.07.2017 11:08
Дата подачі:
27.07.2017 04:16
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги №27717/11 від 27 липня 2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-06-30-001800-b (https://www.dzo.com.ua/tenders/1253418).
Згідно пункту 15 Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації затвердженої протоколом №257 від 30 червня 2017 року «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік». Цей пункт стосується усіх раніше заключних договорів між Учасником та відділом освіти і спрямований на відображення реальної, достовірної та актуальної на даний час інформації стосовно досвіду співпраці.
Дана умова використана для уникнення повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками, оскільки, трапляються випадки недотримання строків поставки, невиконання гарантійних зобов’язань, неякісність гарантійного обслуговування тощо.
Просимо звернути увагу, що оскарження змісту тендерної документації, в тому числі кваліфікаційних вимог до Учасника та документального їх підтвердження проходить у відведений для цього строк – період оскарження та уточнення (ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року – Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону). Оскільки, Ви вчасно не скористалися цією можливістю, то автоматично погодились з усіма її умовами.
Нагадуємо, що тендерний комітет не надає листів-відгуків!!! Повторно просимо Вас особисто звернутись по даному питанню до приймальні відділу освіти, за наступною адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, 21036, поверх 12, кабінет 1203, тел. (0432) 66-13-17.
Також нами було встановлено факт того, що Ви звернулись до відділу освіти за наданням листа-відгука за договором №ВН-218 від 04.12.2015 року шляхом запиту через електронну пошту osvita.vrda@gmail.com 21 липня 2017 р. о 01:15 год. При цьому звертаємо Вашу увагу, що подання тендерних пропозицій по закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-06-30-001800-b (https://www.dzo.com.ua/tenders/1253418) здійснювалось до 16.07.2017 р.
Враховуючи вище зазначене, ми не можемо задовольнити Ваші вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Лист Оскарження
Номер:
17f0dfbf8f3d4986bf3091cf3d77db9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-30-001800-b.a1
Назва:
Лист Оскарження
Вимога:
При формуванні тендерної пропозиції була допущена помилка. Блок No3 та Блок No5, відповідно інформації про предмет закупівлі вимагалось блок живлення 500W. Повідомляємо, що ТОВ “Поділля Фінанс” Готові передати замовнику продукцію відповідно до вимог закупівлі(Без зміни вартості), А саме за 974 990 грн.(дев’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто гривень.).
Повідомляємо що в специфікації до договору ця помилка буде усунута, комп’ютера в Блок No3 та Блок No5,будуть оснащені блоком живлення відповідно інформації про предмет закупівлі, а саме з 500W
При оголошенні переможця торгів з більшою ціновою припизицією ніж у ТОВ “Поділля Фінанс” вбачаємо Надмірне витрачання бюджетних коштів!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2017 17:40
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашого листа-оскарження від 20.07.2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-06-30-001800-b (https://www.dzo.com.ua/tenders/1253418).
Учасник несе особисту відповідальність за зміст та достовірність наданої ним інформації у складі Тендерної пропозиції.
Крім того, зазначаємо, що перелік суттєвих причин відхилення Вашої Тендерної пропозиції (протокол № 284 від 19 липня 2017 року) не є вичерпним. Технічна характеристика запропонованого Вами обладнання має наступні недоліки:
Блок 3 вказано блок живлення: потужність БП 400 Вт. Умовами Тендерної документації вимагалось – БП 500 Вт.
Блоки 1 ,2, 4, 6, 8, 9 – запропоновано материнські плати ASRock H81M-VG4 R3.0, які не мають 1xDVI або покращеного еквіваленту.
Враховуючи вище зазначені недоліки, Ваша Тендерна пропозиція не може бути акцептована, оскільки суттєво відрізняється від технічних вимог Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено