-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Відеокамера
Завершена
18 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 360.00 UAH
мін. крок: 2% або 360.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2017 17:25 - 25.07.2017 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про переможця
Номер:
7e45f68827c64b9c9c19df794d50a3f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-21-001670-b.b1
Назва:
Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Добрий день шановний замовник!
Ми, ФОП Зубарик Н.О., приймали участь як учасник в закупівлі відеокамери для "Донецького обласного центру туризму та краєзнавтсва учнівської молоді" № UA-2017-07-21-001670-b від 28 липня 2017 року та зайняли друге місце по результатам редукціону. Розглянувши, детально, пропозицію учасника ФОП Виничук, бачимо наглядне порушення вимог Замовника, що були викладені в оголошенні до закупівлі. В оголошенні до закупівлі Вами, Замовником, було чітко зазначено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, до моменту проведення аукціону - "До моменту закінчення аукціону, учасником має бути додано до пропозиції електронних торгів для підтвердження відповідності учасника технічним вимогам Замовника наступну документацію (додати до пропозиції електронних торгів наступну документацію):
- скановану копію пропозиції електронних торгів відповідно до форми, наведеної в Додатку 2 (учасник-переможець повинен протягом 2 робочих днів надати скановану копію пропозиції електронних торгів (по результатам аукціону);
- скановану копію Статуту (зі змінами), або іншого установчого документу (для юридичних осіб);
- скановану копію паспорту (для фізичних осіб);
- скановану копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 № 486), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідки) з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку;
- скановану копію документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
- сертифікати якості пропонованої продукції.
У випадку ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишились."
Тобто, чітко прописано - СКАНОВАНІ документи чи їх копії. ФОП Виничук надав документи в форматі docx.
Вважаємо, це порушенням процедури і просимо прийняту цю інформацію до уваги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2017 12:00
Вирішення:
спасибі за звернення, але в даному випадку нам не є принциповим формат подання документів. Учасник надав документи з підписами.
Статус вимоги:
Відхилено