• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Відеокамера

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 360.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2017 17:25 - 25.07.2017 10:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про переможця

Номер: 7e45f68827c64b9c9c19df794d50a3f6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-21-001670-b.b1
Назва: Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Добрий день шановний замовник! Ми, ФОП Зубарик Н.О., приймали участь як учасник в закупівлі відеокамери для "Донецького обласного центру туризму та краєзнавтсва учнівської молоді" № UA-2017-07-21-001670-b від 28 липня 2017 року та зайняли друге місце по результатам редукціону. Розглянувши, детально, пропозицію учасника ФОП Виничук, бачимо наглядне порушення вимог Замовника, що були викладені в оголошенні до закупівлі. В оголошенні до закупівлі Вами, Замовником, було чітко зазначено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, до моменту проведення аукціону - "До моменту закінчення аукціону, учасником має бути додано до пропозиції електронних торгів для підтвердження відповідності учасника технічним вимогам Замовника наступну документацію (додати до пропозиції електронних торгів наступну документацію): - скановану копію пропозиції електронних торгів відповідно до форми, наведеної в Додатку 2 (учасник-переможець повинен протягом 2 робочих днів надати скановану копію пропозиції електронних торгів (по результатам аукціону); - скановану копію Статуту (зі змінами), або іншого установчого документу (для юридичних осіб); - скановану копію паспорту (для фізичних осіб); - скановану копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 № 486), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідки) з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку; - скановану копію документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). - сертифікати якості пропонованої продукції. У випадку ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишились." Тобто, чітко прописано - СКАНОВАНІ документи чи їх копії. ФОП Виничук надав документи в форматі docx. Вважаємо, це порушенням процедури і просимо прийняту цю інформацію до уваги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: спасибі за звернення, але в даному випадку нам не є принциповим формат подання документів. Учасник надав документи з підписами.
Статус вимоги: Відхилено