• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марки А (13-25)

Завершена

606 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 030.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 11:31 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: f21dc69a71464425b2698e0bdbe3fff5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c15
Назва: скарга
Скарга:
скарга на незаконні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 18:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2021 15:59
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2021 13:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 5eb3272e37af4dda956eeb00e7c93577
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.a14
Назва: Скарга
Скарга:
про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» у закупівлі «код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»
Дата розгляду скарги: 03.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2021 15:05
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2021 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 089857dd07414ee39c88fedcb74e159e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c13
Назва: Вимога
Вимога:
9. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), загальні та інші вимоги. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі тощо визначено з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону та наведено у Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, який підтверджує, що в учасника впроваджено систему менеджменту, що розроблена згідно з ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий уповноваженим органом. В потенційного учасника відсутній обов’язок отримувати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, який підтверджує, що в учасника впроваджено систему менеджменту, що розроблена згідно з ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», оскільки контроль за недопущенням скоєння злочинів покладено на правоохоронні органи, і жодний з органів акредитації не має права за власною ініціативою брати на себе обовязки правоохоронних органів. Вимагаю усунути дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 9557560e54d6416c97a111042034e12f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c12
Назва: Вимога
Вимога:
8. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), загальні та інші вимоги. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі тощо визначено з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону та наведено у Додатку 3 до тендерної документації. У складі пропозиції учасники повинні підтвердити наявність паливного складу для зберігання вугілля шляхом надання копії документу, що підтверджує право власності або копії договору оренди або копії договору про надання послуг тощо. Замовник, у цій частині тендерної документації, вимагає від потенційних учасників наявність паливного складу. Однак, ми, як потенційний учасник закупівлі, не маємо ні складського приміщення та/або спеціального майданчика для зберігання вугілля, а плануємо здійснювати постачання вугілля Замовнику безпосередньо від його виробників (постачальників), з їх оптових баз. До того ж, предметом цієї закупівлі є постачання вугілля, а не його зберігання або складування. Таким чином, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників лише тими, які мають саме складське приміщення та/або спеціальний майданчик для зберігання вугілля, що є дискримінаційним по відношенню до нас.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a6ede50a41684ae699b6573f71ae5292
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c11
Назва: Вимога
Вимога:
7. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Файли повинні мати нумерацію та назви у відповідності до їх змісту. Скорочення слів та абревіатури у назвах файлів не дозволяються! Забороняється декілька раз у складі однієї тендерної пропозиції завантажувати документи з однаковим змістом! Забороняється завантажувати у складі пропозиції документи, які не вимагаються цією тендерною документацією! Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. Дані вимоги є незаконними оскільки, встановлені «Заборони» Замовником категорично не узгоджуються з Переліком формальних помилок затверджених Наказом №710 від 15.04.2020 року, зокрема але не виключно: п. 3 Переліку невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. п. 5 У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Дана вимога може потягнути за собою зловживання Замовником своїми правами, оскільки фактично під час розгляду пропозицій учасників Замовник на власний розсуд без будь-якого правового обґрунтування за формальну помилку може відхилити найбліьшекономічно вигідну пропозицію. Враховуючи вищевикладене, Потенційний учасник вважає, що такими діями Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель і встановлює вимоги, що безпідставно обмежують коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 87ec0543230a4e89a0649929246462dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c10
Назва: Вимога
Вимога:
6. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки всі документи та дані тендерної пропозиції створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням КЕП. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію вцілому. Учасник може накласти КЕП на кожен документ (файл) тендерної пропозиції окремо за бажанням. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації або незахищенним особистим ключем учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників Закупівлі, оскільки, Замовником встановлено вимогу Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію вцілому.). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації або незахищенним особистим ключем учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора. Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Вимагаю усунути дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: b9361b40ebd84a24901121b87a62c64c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c9
Назва: Вимога
Вимога:
5. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: - статут або інший установчий документ (для учасників юридичних осіб). Статут або інший установчий документ учасників – товариств з обмеженою або додатковою відповідальністю, повинен бути приведений у відповідність із Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із змінами, внесеними згідно із Законом № 540-IX від 30.03.2020 року. Тобто, реєстрація останніх змін до статуту такого учасника, або його первинне затвердження повинно бути здійснене, у будь-якому разі, після 30.03.2020 року. Для визначення відповідних повноважень, статут повинен містити прізвища, імена, по-батькові та інші персональні дані всіх учасників товариства. У тому разі, якщо Статутом юридичної особи визначено наявність колегіального вищого органу учасника (у разі наявності інформації про такий орган у Статуті) – надати у складі тендерної пропозиції згоди кожного з таких членів такого органу окремо, на право підпису документів тим з членів вищого органу, якого уповноважено учасником – юридичною особою, підписувати документи тендерної пропозиції та копії документів, які підтверджують їх особи та членство у вищому органі управління та виконавчому органі, а також їх гарантії щодо їх відсутності у Додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» з посиланням на нього та їх згоди, як суб’єктів персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, яка надається у складі тендерної пропозиції. В означених згодах суб’єктів персональних даних мають бути зазначені їх паспортні дані, ідентифікаційні коди (РНОКПП), реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи – учасника процедури закупівлі, реквізити свідоцтва платника податків – учасника процедури закупівлі, банківські реквізити – учасника процедури закупівлі, розрахункові рахунки – учасника процедури закупівлі, електронні ідентифікаційні данні: номери контактних телефонів, електронні адреси та інша необхідна контактна інформація. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників Закупівлі, оскільки, Замовником встановлено вимогу надати статут або інший установчий документ (для учасників юридичних осіб). Статут або інший установчий документ учасників – товариств з обмеженою або додатковою відповідальністю, повинен бути приведений у відповідність із Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» із змінами, внесеними згідно із Законом № 540-IX від 30.03.2020 року. Тобто, реєстрація останніх змін до статуту такого учасника, або його первинне затвердження повинно бути здійснене, у будь-якому разі, після 30.03.2020 року. Відповідно до Закону України № 540-IX від 30.03.2020 року встановлено, що «32. Главу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (Відомості Верховної Ради України, 2018 р., № 13, ст. 69) доповнити пунктами 5-1 і 5-2 такого змісту: "5-1. Тимчасово, у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), норми статті 31 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" щодо строків проведення річних загальних зборів учасників не застосовуються у 2020 році до товариств, які є емітентами цінних паперів. При цьому проведення загальних зборів учасників у 2020 році в строки, встановлені цим Законом під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), не є порушенням цього Закону. Річні загальні збори учасників за результатами 2019 фінансового року мають бути проведені у строк не пізніше трьох місяців після дати завершення карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19). У разі якщо в силу дії обмежувальних заходів у зв’язку із дією карантину на території України є неможливим проведення загальних зборів учасників в порядку, встановленому цим Законом, загальні збори учасників товариств, які є емітентами цінних паперів, можуть бути проведені дистанційно в порядку та строки, визначені тимчасовим порядком дистанційного проведення загальних зборів, затвердженим Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. 5-2. Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку невідкладно розробити та затвердити тимчасовий порядок скликання та дистанційного проведення загальних зборів учасників товариств, які є емітентами цінних паперів, у зв’язку із здійсненням заходів щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України. Нормативно-правовий акт, зазначений у цьому пункті, розробляється, розглядається, приймається та оприлюднюється без урахування вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Такий акт, прийнятий Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку на виконання цього Закону, не підлягає державній реєстрації в Міністерстві юстиції України. Зазначений акт Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку оприлюднюється на її офіційному веб-сайті та набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Офіційним опублікуванням такого акта Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку вважається його оприлюднення на офіційному веб-сайті Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку". Потенційний учасник відповідно до Статуту та своєї господарської діяльності не випускає цінні папери та не проводить річні загальних зборів учасників, які є емітентами цінних паперів. Замовником штучно створено дискримінаційну вимогу, що унеможливлює участь потенційних учасників, які мають реєстрацію останніх змін до статуту учасника, або його первинне затвердження здійснене, до 30.03.2020 року. Вимагаю усунути дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 000c7b688b6e48f4b8f40b92c47a713f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.b8
Назва: Дискримінація
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, згідно Додатку №3 (Технічна специфікація) Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками, які не є власниками відповідного сертифікату «листа (листів) від власника (власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право їх використання учасником в цьому тендері із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель». Ми, як потенційний учасник закупівлі, не маємо чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначені замовником марки вугілля на виробника або постачальника. Таким чином, для участі у даній закупівлі ми будемо вимушені звертатися до виробників або постачальників, які мають такі сертифікати з проханням їх надати для участі у цій закупівлі, а отже наша участь у даній закупівлі залежить від волі третіх осіб, що є дискримінаційним по відношенню до нас.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: de262bdd52aa4008a508e59f5bd187ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c7
Назва: Вимога
Вимога:
4. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – юридичної особи, а саме товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю, підтверджується: для посадових (службових) осіб такого учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі – протокол зборів засновників (учасників), разом з паспортом громадянина України або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно з чинним законодавством України, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо всіх повноважень (функцій) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства України, із зазначенням повноважень повіреного, разом з паспортом громадянина України або іншим документом, що посвідчує особу повіреного згідно з чинним законодавством України, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. Особа, яка визначена згідно з даним пунктом, складає згоду суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, яка надається у складі тендерної пропозиції. В означеній згоді суб’єкта персональних даних мають бути зазначені паспортні дані, ідентифікаційний код (РНОКПП), реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи – учасника процедури закупівлі, реквізити свідоцтва платника податків – учасника процедури закупівлі, банківські реквізити – учасника процедури закупівлі, розрахункові рахунки – учасника процедури закупівлі, електронні ідентифікаційні данні: номери контактних телефонів, електронні адреси та інша необхідна контактна інформація. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників Закупівлі, оскільки, Замовником встановлено вимогу надати згоду суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, яка надається у складі тендерної пропозиції в якій повинні бути обов’язково зазначені: реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи – учасника процедури закупівлі, реквізити свідоцтва платника податків – учасника процедури закупівлі. Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця від 07.04.2011 року скасовано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи. Крім того, 1 січня 2014 року змінено окремі норми Податкового кодексу України, що регламентують питання реєстрації платників ПДВ (Закон України від 24.10.2013 №657). Зокрема, скасовано свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ та надано право платникам податку на додану вартість отримувати витяги з реєстру платників ПДВ в органах ДФС. Таким чином Замовником встановлено дискримінаційну та незаконну вимогу, і прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; реквізити свідоцтва платника податків, а ті учасники які мають витяг з ЄДР; та витяг з реєстру платників податків штучно позбавлені участі у процедурі закупівлі. Вимагаю усунути дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 64b5343c2827430da29b9bdcf0d460cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001060-a.c6
Назва: Вимога
Вимога:
3. Розділом 1 Тендерної документації визначено, що «- тендерна пропозиція (пропозиція) – тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації у вигляді електронного документа (документів) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями в електронній системі закупівель, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією та/або документами, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель». Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників Закупівлі, оскільки, Замовником встановлено вимогу про обов’язок дотримання позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель, однак з даної вимоги не зрозуміло, які саме листи інформативного характеру Уповноваженого органу щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель необхідно застосовувати потенційним Учасникам при підготовці тендерної пропозиції. Дана вимога може потягнути за собою зловживання Замовником своїми правами, оскільки фактично під час розгляду пропозицій учасників Замовник на власний розсуд без будь-якого правового обґрунтування визначати, якими саме Учасник повинен був користуватись роз’ясненнями окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель і яким чином Учасник повинен був їх застосувати під час подання тендерної пропозиції у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником у відповідності до вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" найближчим часом планується внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено