-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для шкільних їдалень Новомар'ївської сільської ради)
Завершена
655 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2021 11:19 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи
Номер:
7d11925f7ddf4957a8d4514629f45c70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003384-c.b3
Назва:
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи
Вимога:
Уповноваженій особі Новомар`ївської
сільської ради Братського району Миколаївської області
Колесниченко О.В.
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» прийняло участь у відкритих торгах UA-2021-07-02-003384-c згідно з предметом закупівлі: ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для шкільних їдалень Новомар'ївської сільської ради). За результатами закупівлі, було оформлено протокол № 26-ВТ від 30.07.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем відкритих торгів учасника торгів - Фізичну особу - підприємця Шевченко Олександра Семеновича та про намір укласти договір з переможцем.
ТОВ «АРМ-ЕКО» не погоджується з результатами закупівлі та вважає, що рішення щодо визначення переможцем ФОП Шевченка О.С. прийняте з порушеннями, свідчить про дискримінацію інших учасників, недотримання принципів здійснення публічних закупівель та власне здійснено необ'єктивне та упереджене визначення переможця.
Пропозиція учасника-переможця ФОП Шевченка Олександра Семеновича не відповідає умовам тендерної документації для процедури закупівлі-відкриті торги по предмету: «ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для шкільних їдалень Новомар'ївської сільської ради) та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав:
1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасниками позитивного листа-відгуку щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), в якому повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.
ФОП Шевченко Олександр Семенович в складі своєї пропозиції надав лист-відгук від контрагента ФОП Гомонай П.В. з вих. № 2 від 25.03.2021 р., в якому не було зазначено обсягів поставки та строк дії договору.
Також, учасник надав лист-відгук з вих. №581 від 23.06.2021р. від Охтирської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені Б.Д. Антоненка-Давидовича Охтирської міської ради Сумської області без зазначення строку дії договору та не завірений печаткою контрагента.
Згідно п.16, ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомляємо, що 28.07.2021р. Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах учасника-переможця ФОП Шевченка О.С.
В свою чергу, Замовником не було перераховано вищезазначених невідповідностей.
Відповідно Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів - ФОП Шевченко О.С., чим було порушено ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині здійснення закупівлі за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що пропозиція ФОП Шевченка О.С. не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно пункту 7.2, розділу ІІІ, тендерної документації вказано, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасник-переможець долучив довідку №24-15072021 від 15.07.2021р. про скасування обов`язкової сертифікації продукції, в якій зазначив, що на товар, а саме на Холодильник двокамерний з морозильною камерою Elenberg BMFN-189-O маркування, протоколи випробувань та сертифікати не надаються. В тому числі вказав, що для підтвердження якості будуть надані декларації відповідності виробника, висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, паспорт на товар тощо.
Зокрема, учасник Фізична особа-підприємець Шевченко Олександр Семенович завантажив в складі своєї тендерної пропозиції файл «Сертифікати». Однак, під час перевірки даного файлу, було виявлено, що учасник-переможець не надав жодного підтверджуючого документу про відповідність установленим вимогам на товар - Холодильник двокамерний з морозильною камерою Elenberg BMFN-189-O.
Відповідно учасник порушив пункт 7.2, розділу ІІІ, тендерної документації.
На підставі ч.1 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
На основі вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 26-ВТ від 30.07.2021 року, де визначено переможцем відкритих торгів № UA-2021-07-02-003384-c згідно з предметом закупівлі: ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для шкільних їдалень Новомар'ївської сільської ради) учасника торгів - Фізичну особу – підприємця Шевченка Олександра Семеновича та з яким прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» Єдін А.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2021 14:40
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного рішення
Номер:
97cf25e445ec48bca8d0694a0d1774a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003384-c.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення
Скарга:
З огляду на вищевказане, Уповноважена особа Замовника НОВОМАР'ЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРАТСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Колесниченко О.В., необ’єктивно та упереджено оцінила пропозицію Скаржника, безпідставно відхилила найбільш вигідну пропозицію та своїми діями порушила п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Новомар'ївка.pdf 05.08.2021 16:01
- Скарга АМКУ Новомар'ївка.docx 05.08.2021 16:01
- Виписка з ЄДР_УПП_12.01.2021р..pdf 05.08.2021 16:01
- Довідка ціна.pdf 05.08.2021 16:01
- цінова пропозиція.pdf 05.08.2021 16:01
- Виписка з ЄДР_УПП_12.01.2021р..pdf.p7s 05.08.2021 23:10
- Довідка ціна.pdf.p7s 05.08.2021 23:10
- Скарга АМКУ Новомар'ївка.pdf.p7s 05.08.2021 23:10
- цінова пропозиція.pdf.p7s 05.08.2021 23:10
- рішення від 09.08.2021№18126.pdf 09.08.2021 18:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 №18950.pdf 19.08.2021 12:24
- рішення від 18.08.2021№18950.pdf 25.08.2021 11:30
- ПРОТОКОЛ оголошення ВТ Обладнання.docx 10.08.2021 14:50
- протокол на вимогу.pdf 10.08.2021 14:50
- протокол план Обладнання.pdf 10.08.2021 14:50
- протокол відхилення.pdf 10.08.2021 14:51
- Оголошення Обладнання.pdf 10.08.2021 14:51
- протокол про намір укласти договір ОБЛАДНАННЯ.docx 10.08.2021 14:51
- ТД відкриті торги ОБЛАДНАННЯ ОРИГІНАЛ.doc 10.08.2021 14:51
- ПРОТОКОЛ план Обладнання.docx 10.08.2021 14:51
- вимога УКРПРОМПОСТАЧ.pdf 10.08.2021 14:51
- Протокол про визна перем ОБЛАДНАННЯ.pdf 10.08.2021 14:51
- Протокол відповідь на вимогу ОБЛАДНАННЯ.docx 10.08.2021 14:51
- ТД Обладнання.pdf 10.08.2021 14:51
- ПРОТОКОЛ про відхилення.docx 10.08.2021 14:51
- Протокол на скаргу АМКУ ОБЛАДНАННЯ.docx 10.08.2021 14:56
- Протокол відповідь АМКУ (Обладнання).pdf 10.08.2021 14:57
- Протокол № 35.pdf 25.08.2021 15:02
- Протокол № 35.pdf 25.08.2021 15:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2021 16:06
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2021 11:30
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2021 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2021 р. № 18950-р/пк-пз, а саме:
- скасувати рішення УО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» - протокол УО від 26.07.2021 р. № 20-ВТ;
- скасувати рішення про визначення фізичної особи – підприємця Шевченка О.С. переможцем процедури закупівлі – протокол УО від 30.07.2021 р. № 26-ВТ.
Вимога
Є відповідь
вимога щодо результатів кваліфікації
Номер:
362c64feb5bd4b6f9bc7eb502ca30aa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003384-c.c1
Назва:
вимога щодо результатів кваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
20 липня 2021 року о 13:10 року відбувся аукціон на закупівлю за номером UA-2021-07-02-003384-c, в якому прийняли участь чотири учасника, які розташувались таким чином:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" з сумою пропозиції 420 000,00 грн
2) ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕМЕНОВИЧ" " з сумою пропозиції 439 890.00 грн.
3) ТОВ АРМ-ЕКО з сумою пропозиції 474 000.00
4) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАЛЬЧИКОВСЬКА ОЛЕНА РУСЛАНІВНА з сумою пропозиції 475 000.00
Під час розгляду наданих пропозицій, тендерним комітетом встановлено невідповідність пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК Укрпромпостач» вимогам тендерної документації Замовника, про що повідомлено у протоколі №20-ВТ від 26.07.2021 р.
В протоколі №20-ВТ від 26.07.2021 р. зазначено наступну підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для шкільних їдальнь Новомар’ївської сільської ради):
• ТОВ «ТВК Укрпромпостач» не завантажив довідку про те, що валютою тендерної пропозиції є гривня.
Тендерною документацією дана довідка не вимагається, оскільки така вимога стосується нерезидентів (Пункт 6.1 «У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня»). ТОВ «ТВК Укрпромпостач» є резидентом, що зазначено в уставних документах.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ТВК Укрпромпостач» у складі тендерної пропозиції надано:
- документ з назвою «цінова пропозиція»,
яка містить таблицю з наведенням інформації про ціну у гривнях:
Ціна за одиницю товару без ПДВ (грн.)
Ціна за одиницю товару з ПДВ (грн.)
Сума товару з ПДВ (грн.)
Також документ містить інформацію про загальну вартість тендерної пропозиції
Загальна вартість тендерної пропозиції*
Цифрами 519300,00 , в т.ч. ПДВ
словами п’ятсот дев’ятнадцять тисяч триста гривень 00 копійок
- документ з назвою «Довідка строк ціна»,
В якому надано підтвердження щодо формування ціни пропозиції:
ціну пропозиції включені всі витрати, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), розмитнення, транспортування, навантаження, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо:
1. Прийняти цю вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №20-ВТ від 26.07.2021 р. про дискваліфікацію учасника ТОВ «ТВК Укрпромпостач»
3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» на її відповідність вимогам документації з метою захисту прав учасників торгів на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
В разі відмови задовольнити вимогу, ТОВ «ТВК Укрпромпостач» має намір подавати скаргу до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Новомар_26072021.pdf 26.07.2021 17:20
- протокол на вимогу.pdf 29.07.2021 13:56
Дата подачі:
26.07.2021 17:20
Вирішення:
Шановний учасник, у п.6.1. Тендерної документації, вказано: «Валютою тендерної пропозиції є гривня. (надати підтвердження щодо формування ціни пропозиції), тобто необхідно надати довідку у довільній формі, що валютою тендерної пропозиції є гривня, а У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, то такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня.» ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» є резидентом, що зазначено в установчих документах, тому Вам необхідно було надати вищезазначену довідку. Тому згідно статті 31 Закону Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні