-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів Голопристанської міської ради
(код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Торги відмінено
132 158.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 792.94 UAH
мін. крок: 0.6% або 792.94 UAH
Період оскарження:
02.07.2021 10:02 - 08.07.2021 08:00
Вимога
Є відповідь
Вимога об відміні тендерної закупівлі
Номер:
fb2cf13306164aa0b128955ea0183acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-000718-b.b3
Назва:
Вимога об відміні тендерної закупівлі
Вимога:
Вих. № 97_ від 27.07.2021 р. Тендерний комітет Голопристанської міської ради
Копія міському голові
Вимога
Згідно з Тендерною документацією Додаток №1 «Вимоги до кваліфікації (відповідності) учасників та спосіб їх підтвердження (документи, які має подати Учасник у складі пропозиції)» п. 11
«Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в кількості не менше двох.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Учасник має надати:
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими
угодами, додатками до договору);
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в довідці, а саме
рішення/рішень замовника про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми
оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів .
Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з
розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених
пунктів.»
Наведене , що аналогічним договором необхідно вважати «Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів».
В той же час в відповіді на запитання від 07.07.2021 13:34
Запитання . В п. 11 оголошення про закупівлю наведене слідуюче :Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів. Питання : з текста слідує , що відсутня необхідність приводити аналогічний договір з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водовідведення ?
Замовником дана відповідь ( 08.07.2021 09:07)
Відповідь . Відповідно до Методичних рекомендацій з розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання та водовідведення (наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 23.12.2011 № 476), розробка схем систем централізованого водопостачання повинна виконуватись з аналізом та рекомендаціями стосовно системи водовідведення. Тому аналогічний договір на розробку схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів має містити аналіз та рекомендації стосовно систем водовідведення.
У відповіді Замовника чітко вказано , що аналогічні договори повинні в обов'язковому порядку містити матеріали по водовідведенню , а саме « аналіз та рекомендації стосовно системи водовідведення».
В даній тендерній закупівлі Учасник торгів ПМП НВЦ «Еколас» в якості аналогічних договорів були наведені договори :
1. Договір № 1114 від 01.04.2013 р. « Розробка схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення смт. Томашпіль ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ), як аналогічний до предмету закупівлі.
2. Договір № 1108 від 12.11.2013 р. «Розробка схеми оптимізації роботи водопроводних та каналізаційних мереж м. Біляївка для їх капітального ремонту ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
1. З цих договорів та їх календарних планів, чітко видно , що вимоги Замовника до аналогічних договорів в частині проведення робіт по водовідведенню повністю виконано.
2. З питання претензії Замовника до представлених Учасником документів згідно Протокольного рішення №42 від 20.07.2021 р. хочемо відзначити наступне:
2.1. Затвердження , що надані договори не є "Схемами оптимізації" є домислом Замовника і нічим не підтверджені, а по суті є голослівним звинуваченням керівників міста Біляївка і смт. Томашпіль в нецільовому використанні бюджетних коштів, що є суттєвим звинуваченням .У титульних аркушах звітів по цих населених пунктів чітко вказаний предмет розробки і що вони чітко виконані відповідно до "методичних рекомендацій".
Саме розробка гідравлічних моделей які дозволяють проводити багаторазові гідравлічні розрахунки водопровідних мереж в складі Схем оптимізації , дозволяє розробити науково обґрунтовані технічні заходи щодо оптимізації структури водопровідної мережі і її роботи, що неможливо зробити в принципі при використанні одноразового гідравлічного розрахунку.
2.2. Висловлювання , що до договору по м. Томашпіль надано копію акту передачі у власність програмного забезпечення іншому суб'єкту господарювання- Біляївські раді взагалі не піддається аналізу і не відповідає дійсності.
2.3. Висловлювання Замовника про відсутність копій рішень Замовників про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми оптимізації не відповідає дійсності .
Згідно п.11 Додатка №1тендерной документації , Виконавець зобов'язаний представити «рішення Замовника про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми оптимізації ….», що в повній мірі виконане ПМП НВЦ "Еколас".
Згідно п. 2.7. "Методичних рекомендацій ...." , «схема оптимізації» затверджується власником системи , ким в разі виконання договору №1114 від 01.04.2013 р. є селищний голова який затвердив звіт , а також начальник ДП «Томашпільводоканал» КП" Вінницяоблводоканал " який є підприємством , яке здійснює експлуатацію системи .
Підтвердженням прийняття розробленої нами схеми оптимізації також є підписані і затверджені Замовником акти виконаних робіт, а також їх оплата в повному обсязі.
Згідно п. 2.7. "Методичних рекомендацій ...." , «схема оптимізації» затверджується власником системи , ким в разі виконання договору №1108 від 12.11.2013 р. є міський голова який затвердив звіт , а також директор КП" Біляївський водоканал " який є підприємством , яке здійснює експлуатацію системи .
Підтвердженням прийняття розробленої нами схеми оптимізації також є підписані і затверджені Замовником акти виконаних робіт, а також їх оплата в повному обсязі.
В даній тендерній закупівлі Учасник торгів ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ в якості аналогічних договорів були наведені договори :
3. Договір № 003.12/СВ від 14.03.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Наддніпрянське ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
4. Договір № 048.11/СВ від 21.05.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Нова Маячка ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
З наведених договорів видно , що роботи по даним договорам відносяться тільки до систем водопостачання та не містять роботи по водовідведенню вимагаємих в обов'язковому порядку Замовником , про що свідчать самі договори та перелік виконуємих Учасником робіт наведених в календарних планах договорів , де повністю відсутні згадки про проведення аналізу та рекомендацій стосовно системи водовідведення.
Також у Учасника в наведених документах до закупівлі відсутня обов'язкова експертиза розробленої схеми оптимізації у спеціалізованій науковій організації (п.2.5. "Методичних рекомендацій ...").
Таким чином , на нашу думку в протокольних рішеннях Виконавчого комітету Голопристанської міської ради Херсонської області №42 від 20.07.2021р. , а також №48 від 26.07.2021 р. вбачаються ознаки порушення чинного законодавства України про закупівлі .
На підставі наведеного
ВИМАГАЄМ :
Вимагаємо скасувати тендерну закупівлю UA-2021-07-02-000718-b Послуги з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів Голопристанської міської ради .
P.S.
З урахуванням відсутності можливості подання скарги в Антимонопольний комітет згідно правил проведення спрощеної закупівлі , керуючись приписами ст. 7-1 Закону України « Про публічні закупівлі», спрямовуємо матеріали даної закупівлі в Державну аудиторську службу України для перевірки відповідності чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Директор ПМП НВЦ «Еколас» Є.Г. Вербато
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.07.2021 11:03
- Акт передачі у власність смт. томашпіль.pdf 28.07.2021 11:03
- Титульний лист звіту м. Біляївка.pdf 28.07.2021 11:03
- Акт передачі у власність м. Біляївка.pdf 28.07.2021 11:03
- Титульний лист звіту смт. Томашпіль.pdf 28.07.2021 11:03
Дата подачі:
28.07.2021 11:03
Вирішення:
прийнято рішення про відміну закупівлі відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога о відміні тендерної закупівлі
Номер:
961a3ce925d94dafa24a0b85975dde13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-000718-b.b2
Назва:
Вимога о відміні тендерної закупівлі
Вимога:
Вих. № 97_ від 27.07.2021 р. Тендерний комітет Голопристанської міської ради
Копія міському голові
Вимога
Згідно з Тендерною документацією Додаток №1 «Вимоги до кваліфікації (відповідності) учасників та спосіб їх підтвердження (документи, які має подати Учасник у складі пропозиції)» п. 11
«Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в кількості не менше двох.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Учасник має надати:
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими
угодами, додатками до договору);
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в довідці, а саме
рішення/рішень замовника про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми
оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів .
Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з
розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених
пунктів.»
Наведене , що аналогічним договором необхідно вважати «Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів».
В той же час в відповіді на запитання від 07.07.2021 13:34
Запитання . В п. 11 оголошення про закупівлю наведене слідуюче :Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів. Питання : з текста слідує , що відсутня необхідність приводити аналогічний договір з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водовідведення ?
Замовником дана відповідь ( 08.07.2021 09:07)
Відповідь . Відповідно до Методичних рекомендацій з розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання та водовідведення (наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 23.12.2011 № 476), розробка схем систем централізованого водопостачання повинна виконуватись з аналізом та рекомендаціями стосовно системи водовідведення. Тому аналогічний договір на розробку схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів має містити аналіз та рекомендації стосовно систем водовідведення.
У відповіді Замовника чітко вказано , що аналогічні договори повинні в обов'язковому порядку містити матеріали по водовідведенню , а саме « аналіз та рекомендації стосовно системи водовідведення».
В даній тендерній закупівлі Учасник торгів ПМП НВЦ «Еколас» в якості аналогічних договорів були наведені договори :
1. Договір № 1114 від 01.04.2013 р. « Розробка схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення смт. Томашпіль ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ), як аналогічний до предмету закупівлі.
2. Договір № 1108 від 12.11.2013 р. «Розробка схеми оптимізації роботи водопроводних та каналізаційних мереж м. Біляївка для їх капітального ремонту ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
1. З цих договорів та їх календарних планів, чітко видно , що вимоги Замовника до аналогічних договорів в частині проведення робіт по водовідведенню повністю виконано.
2. З питання претензії Замовника до представлених Учасником документів згідно Протокольного рішення №42 від 20.07.2021 р. хочемо відзначити наступне:
2.1. Затвердження , що надані договори не є "Схемами оптимізації" є домислом Замовника і нічим не підтверджені, а по суті є голослівним звинуваченням керівників міста Біляївка і смт. Томашпіль в нецільовому використанні бюджетних коштів, що є суттєвим звинуваченням .У титульних аркушах звітів по цих населених пунктів чітко вказаний предмет розробки і що вони чітко виконані відповідно до "методичних рекомендацій".
Саме розробка гідравлічних моделей які дозволяють проводити багаторазові гідравлічні розрахунки водопровідних мереж в складі Схем оптимізації , дозволяє розробити науково обґрунтовані технічні заходи щодо оптимізації структури водопровідної мережі і її роботи, що неможливо зробити в принципі при використанні одноразового гідравлічного розрахунку.
2.2. Висловлювання , що до договору по м. Томашпіль надано копію акту передачі у власність програмного забезпечення іншому суб'єкту господарювання- Біляївські раді взагалі не піддається аналізу і не відповідає дійсності.
2.3. Висловлювання Замовника про відсутність копій рішень Замовників про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми оптимізації не відповідає дійсності .
Згідно п.11 Додатка №1тендерной документації , Виконавець зобов'язаний представити «рішення Замовника про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми оптимізації ….», що в повній мірі виконане ПМП НВЦ "Еколас".
Згідно п. 2.7. "Методичних рекомендацій ...." , «схема оптимізації» затверджується власником системи , ким в разі виконання договору №1114 від 01.04.2013 р. є селищний голова який затвердив звіт , а також начальник ДП «Томашпільводоканал» КП" Вінницяоблводоканал " який є підприємством , яке здійснює експлуатацію системи .
Підтвердженням прийняття розробленої нами схеми оптимізації також є підписані і затверджені Замовником акти виконаних робіт, а також їх оплата в повному обсязі.
Згідно п. 2.7. "Методичних рекомендацій ...." , «схема оптимізації» затверджується власником системи , ким в разі виконання договору №1108 від 12.11.2013 р. є міський голова який затвердив звіт , а також директор КП" Біляївський водоканал " який є підприємством , яке здійснює експлуатацію системи .
Підтвердженням прийняття розробленої нами схеми оптимізації також є підписані і затверджені Замовником акти виконаних робіт, а також їх оплата в повному обсязі.
В даній тендерній закупівлі Учасник торгів ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ в якості аналогічних договорів були наведені договори :
3. Договір № 003.12/СВ від 14.03.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Наддніпрянське ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
4. Договір № 048.11/СВ від 21.05.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Нова Маячка ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
З наведених договорів видно , що роботи по даним договорам відносяться тільки до систем водопостачання та не містять роботи по водовідведенню вимагаємих в обов'язковому порядку Замовником , про що свідчать самі договори та перелік виконуємих Учасником робіт наведених в календарних планах договорів , де повністю відсутні згадки про проведення аналізу та рекомендацій стосовно системи водовідведення.
Також у Учасника в наведених документах до закупівлі відсутня обов'язкова експертиза розробленої схеми оптимізації у спеціалізованій науковій організації (п.2.5. "Методичних рекомендацій ...").
Таким чином , на нашу думку в протокольних рішеннях Виконавчого комітету Голопристанської міської ради Херсонської області №42 від 20.07.2021р. , а також №48 від 26.07.2021 р. вбачаються ознаки порушення чинного законодавства України про закупівлі .
На підставі наведеного
ВИМАГАЄМ :
Вимагаємо скасувати тендерну закупівлю UA-2021-07-02-000718-b Послуги з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів Голопристанської міської ради .
P.S.
З урахуванням відсутності можливості подання скарги в Антимонопольний комітет згідно правил проведення спрощеної закупівлі , керуючись приписами ст. 7-1 Закону України « Про публічні закупівлі», спрямовуємо матеріали даної закупівлі в Державну аудиторську службу України для перевірки відповідності чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Директор ПМП НВЦ «Еколас» Є.Г. Вербато
Пов'язані документи:
Учасник
- Титульний лист звіту м. Біляївка.pdf 28.07.2021 10:57
- Вимога.pdf 28.07.2021 10:57
Дата подачі:
28.07.2021 10:57
Опис причини скасування:
не вложили всі документи
Дата скасування:
28.07.2021 10:59
Вимога
Відхилено
Вимога по дискваліфікації ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ
Номер:
8f9cb0eb343841318ccdd86b62588014
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-000718-b.b1
Назва:
Вимога по дискваліфікації ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ
Вимога:
Вих. № 96_ від 21.07.2021 р. Тендерний комітет Голопристанської міської ради
Копія міському голові
Вимога
Згідно з Тендерною документацією Додаток №1 «Вимоги до кваліфікації (відповідності) учасників та спосіб їх підтвердження (документи, які має подати Учасник у складі пропозиції)» п. 11
«Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в кількості не менше двох.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Учасник має надати:
- копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими
угодами, додатками до договору);
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в довідці, а саме
рішення/рішень замовника про прийняття та затвердження розробленої Учасником схеми
оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів .
Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з
розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених
пунктів.»
Наведене , що аналогічним договором необхідно вважати «Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів».
В той же час в відповіді на запитання від 07.07.2021 13:34
Запитання . В п. 11 оголошення про закупівлю наведене слідуюче :Аналогічним предметом закупівлі слід вважати виконання робіт або надання послуг з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів. Питання : з текста слідує , що відсутня необхідність приводити аналогічний договір з розробки схеми оптимізації роботи систем централізованого водовідведення ?
Замовником дана відповідь ( 08.07.2021 09:07)
Відповідь . Відповідно до Методичних рекомендацій з розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання та водовідведення (наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 23.12.2011 № 476), розробка схем систем централізованого водопостачання повинна виконуватись з аналізом та рекомендаціями стосовно системи водовідведення. Тому аналогічний договір на розробку схеми оптимізації роботи систем централізованого водопостачання населених пунктів має містити аналіз та рекомендації стосовно систем водовідведення.
У відповіді Замовника чітко вказано , що аналогічні договори повинні в обов'язковому порядку містити матеріали по водовідведенню , а саме « аналіз та рекомендації стосовно системи водовідведення».
В даній тендерній закупівлі Учасник торгів ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ в якості аналогічних договорів були наведені договори :
1. Договір № 003.12/СВ від 14.03.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Наддніпрянське ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
2. Договір № 048.11/СВ від 21.05.2012 на розробку схеми водопостачання смт. Нова Маячка ( наданий в тендерній пропозиції до закупівлі ),як аналогічний до предмету закупівлі.
З наведених договорів видно , що роботи по даним договорам відносяться тільки до систем водопостачання та не містять робіт по водовідведенню вимагаємих Замовником , про що свідчать самі договори та перелік виконуємих Учасником робіт наведених в календарних планах договорів ( наданих в тендерній пропозиції до закупівлі) .
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» :
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недескрімінація учасників
1. Закупівлі здійснюється за такими принципами:
1) Добросовісна конкуренція серед учасників;
2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність ;
3) Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ;
4) Недискримінація учасників та рівне становлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівля;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ВИМАГАЄМ :
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ УКРНДІІНЖПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ в зв’язку з невідповідністю наведеної ними документації в даній тендерній закупівлі по п. 11 Додаток 1 , а також роз'ясненням з даного питання.
Директор ПМП НВЦ «Еколас» Є.Г. Вербато
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Гола Пристань .pdf 21.07.2021 11:14
Дата подачі:
21.07.2021 11:14
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги від 21.07.2021 року повідомляємо, що наразі дана закупівля знаходиться в статусі «Кваліфікація переможця». Питання відповідності пропозиції ТОВ «УКРНДІІНЖЕНЕРПРОЕКТ-ПІВДЕНЬ» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі будуть розглянуті Замовником під час кваліфікації цього учасника. Інформація про результати розгляду пропозиції оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено