• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини та гумотехнічні вироби до дизель-генераторів на базі двигуна типу 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС

Торги не відбулися

85 824 751.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 429 123.76 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 09:56 - 15.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації

Номер: 5bc113143e434efc989ea8eab6a9f2a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-001403-c.a1
Назва: ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робиться не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Договору. Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 3 місяці. По готовності кожної партії Продукції до відвантаження, але не пізніше ніж за 20 календарних днів, за умови позитивного результату заводського приймання продукції, Постачальник направляє на адресу Покупця письмове звернення про необхідність відкриття акредитиву. Покупець, протягом 30 робочих днів від дати отримання повідомлення щодо готовності партії Продукції до відвантаження, за умови позитивного результату заводського приймання продукції, відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий акредитив з депонуванням коштів в розмірі 100% вартості партії Продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Розкриття акредитиву (оплата Постачальнику) буде здійснюватись за поставлену продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Також, враховуючи значний обсяг закупівлі просимо Вас передбачити умовами договору можливість відвантаження продукції партіями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено