-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
72310000-1 Послуги з обробки даних Послуги зв'язку Інтернетом проводовими мережами (Апарат управління, СМЕМ).
Якщо переможець аукціону є платником ПДВ, ціна договору, що буде укладений з переможцем,повинна включати ПДВ.
Завершена
52 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2017 16:53 - 14.07.2017 17:20
Вимога
Відхилено
Надання додаткових документів по Тендерній документації
Номер:
bedf6fe6715c443280b6a62fabea973f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-05-001882-b.b3
Назва:
Надання додаткових документів по Тендерній документації
Вимога:
В Тендерній документації відсутні деякі документи, які необхідні для відпрацювання пропозиції Учасником.
1) Просимо вказати форму документа, який Учасник повинен надати відповідно до вимог пункту 6.1 Тендерної документації, а саме документ: «Розрахунок вартості послуг (калькуляція)».
2) В проекті Договору (додаток 2 до документації) вказано про Додатки, але цих додатків немає. Учасник не знає яка інформація зазначена у цих додатках. Щоб не було в Переможця торгів додаткових питань до Замовника та додаткових погоджень при підписанні Договору просимо надати всі додатки до проекту Договору.
3) Просимо уточнити адресу (місцезнаходження) Замовника для надання документів Переможцем торгів відповідно до вимог пункту 6.2 Тендерної документації.
.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2017 16:09
Вирішення:
Доброго дня.
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне.
1. Розрахунок вартості послуг (калькуляція) складається учасником самостійно з урахуванням вимог діючого закондавства.
2. Відповідно до п. 11.5 проекту договору кількість додатків, їх найменування конкретизується в тексті Договору.
3. Відповідно до п. 1.3 документації місцезнаходження замовника - вул. Кооперативна,12/14, м.Харків, 61003.
З повагою,
ДП "НЕК "Укренерго"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На відповідь Замовника
Номер:
453673d2a7f44e4d9ee5a42a63e1673e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-05-001882-b.b4
Назва:
На відповідь Замовника
Вимога:
Ознайомившись з Вашою відповіддю 14.07.2017,16:14 на ВИМОГУ (Дискримінаційні вимоги до Учасників) ми вважаємо, що ці торги сплановані під одного Учасника, який в даний час надає послугу для Замовника. Замовник цією відповіддю уже обмежив коло Учасників в цих торгах, тим самим порушив Закон України «Про здійснення державних закупівель», статті 5 пункту 3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Ми вважаємо, що Вимогу (Дискримінаційні вимоги до Учасників)від 13.07.2017, 15:36 Замовник повинен виконати у повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2017 16:58
Вирішення:
Доброго дня.
В частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити:
- «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами»;
-« 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг».
Таким чином виконуючи вимоги Закону, Замовник встановив строки надання послуг з 01.08.2017 виходячи з власних виробничих потреб та встановленого графіку фінансування на поточний рік для закупівлі відповідних послуг.
Виходячи з вищевикладеного, підстави для внесення змін у Тендерну документацію у п. 3.4 Додатку 1 у Замовника відсутні.
Запевняємо вас, що ДП «НЕК «Укренерго» цілком і повністю дотримується принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою,
ДП «НЕК «Укренерго»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Додаткова інформація в Договір
Номер:
5c44402a00654b1181dea8916c3621ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-05-001882-b.b2
Назва:
Додаткова інформація в Договір
Вимога:
Для якісного виконання Договору (додаток 2 до документації) необхідно у цей проект Договору додати інформацію:
- про додаткову інформацію щодо штрафних санкцій для Виконавця;
- про межу відповідальності для Виконавця;
- про контактну інформацію Сторін (Виконавця і Замовника);
- про оплату Замовником за отримані послуги.
А саме інформацію:
1) Додати окремий пункт в Договорі наступного змісту: пункт 6.14. Виконавець сплачує штрафні санкції і відшкодовує збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов’язань за цим Договором при умові доведення Замовником вини Виконавця з письмовим повідомленням.
2) В проекті Договору відсутня інформація про межу відповідальності для Виконавця на період надання послуги, але є тільки штрафні санкції. Тому, необхідно додати окремий пункт наступного змісту: пункт 6.15. Межа відповідальності для Виконавця: фізичний інтерфейс абонентського обладнання, яке встановлено на вузлі Замовника для надання послуг на період дії Договору. Передача цього обладнання Замовнику здійснюється по Акту.
3) Включити в Договір окремий розділ «КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ СТОРІН» (як варіант розділ 12) у якому вказати контакти:
а) Від Виконавця:
- адміністративні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- фінансові питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- технічні питання (час роботи, черговий з підтримки послуги, телефон, адреса електронної пошти);
- номер Факс.
б) Від Замовника:
- адміністративні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- фінансові питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- технічні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- номер Факс.
4) З метою своєчасної оплати за отримані послуги зробити зміни в пункті 3.2.1:
- замість «25 (двадцяти п’яти) банківських днів» просимо вказати «15 (п'ятнадцять) банківських днів»;
- замінити в реченні «…з дати підписання Замовником актів…» слово «підписання» на слово «отримання», тоді буде за змістом так: «…з дати отримання Замовником актів…».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2017 15:50
Вирішення:
Доброго дня.
Вимога учасника щодо внесення змін у проект договору не підлягає задоволенню, а саме, відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Перш за все, необхідно зазначити, що свобода договору означає право громадян або юридичних осіб, та інших суб'єктів цивільного права вступати чи утримуватися від вступу у будь-які договірні відносини.
Замовником згідно ч. 2 ст. 641 Цивільного кодексу України «Реклама або інші пропозиції, адресовані невизначеному колу осіб, є запрошенням робити пропозиції укласти договір, якщо інше не вказано у рекламі або інших пропозиціях», надано проект договору в складі Тендерної документації у вигляді публічної оферти, право учасника погодитись з його положеннями, або відхилити його.
Таким чином, Замовником у складі Тендерної документації запропоновано проект договору з урахуванням вимог чинного законодавства України, підстави для внесення змін у проект договору у Замовника відсутні.
Запевняємо вас, що ДП «НЕК «Укренерго» цілком і повністю, дотримується принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою,
ДП «НЕК «Укренерго»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги до Учасників.
Номер:
34ca600b37794b38a04cdb1c4138e309
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-05-001882-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога:
Доброго дня! Ознайомившись с Тендерною документацією ми вважаємо, що початок надання послуги з 01.08.2017 обмежує коло учасників у цих торгах. В дійсності цей строк з підключення (початок надання послуги) для Учасників необхідно збільшити, тому що необхідно час на побудову волоконно-оптичного кабелю зв’язку до адреси Замовника (це: час на отримання ТУ, час на проектні роботи та час на виконання робіт). В Законі України «Про здійснення державних закупівель», в статті 5 пункту 3 вказано що: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». У вашій Тендерній документації зазначений строк надання послуги з 01.08.2017 року уже є дискримінаційною вимогою. У цей строк (до 01.08.2017 року) після підписання договору може виконати роботи з підключення тільки Учасник, який в даний час надає послуги. Тому, з метою надання можливості для участі у цих торгах іншим Учасникам та виключення дискримінаційних вимог просимо внести зміни у Тендерній документації щодо більшого терміну підключення (дати початку надання послуги), а саме пропонуємо:
1) в пункті 3.4 та у Додатку 1 до документації в пункті 3 необхідно замість речення «з 01.08.2017 року» вказати: «з дати підписання Сторонами акту виконання робіт з підключення (надання послуги). Строк виконання робіт з підключення (надання послуги) до 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дати підписання договору Сторонами».
2) в Додатку 2 до документації (Проект договору про закупівлю) в пункті 1.4. замість речення «з 01.08.2017р.» вказати: «з дати підписання Сторонами акту виконання робіт з підключення (надання послуги). Строк виконання робіт з підключення (надання послуги) до 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дати підписання договору Сторонами».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2017 15:36
Вирішення:
Останній день надання послуги доступу до мережі Інтернет за поточним договором 31.07.2017р., враховуючи потреби безперервної роботи з
ресурсами мережі Інтернет, надання послуги за новим договором повинно
починатися з 01.08.2017 р. Інакше буде порушена технологія робіт на підприємстві.
Статус вимоги:
Задоволено