• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги щодо збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів)

Завершена

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2021 08:44 - 14.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання Переможця

Номер: e3c6a76ffea440a68f0304fe805d84a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-02-000327-c.a1
Назва: Неправомірне визнання Переможця
Вимога:
По-перше, Замовником було оголошено процедуру закупівлі- відкриті торги на закупілю товару: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги щодо збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів) ТОВ “А-ЕНЕРГО” у складі своєї пропозиції надано Наказ на видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України №132 від 24.04.2018 року. Відповідно до пункту 3 Перелік небезпечних відходів на поводження з якими отримана ліцензія Додатку 1 вказаного наказу “Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються в лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження)- тобто, Ліцензія видана на види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, що порушує вимоги тендерної документації, оскільки основну кількість послуг закупівлі складають саме : Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного обслуговування, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, виділені в окрему групу і визначаються як небезпечні, а отже потребують спеціальних методів поводження, які встановлюються чинним законодавством України. Відповідно до Додатку № 5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ наявні відходи такі, як Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані), відповідно до довідки Вих. 1713/2021 від 17.07.2021р. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня матеріально-технічна база та сертифіковане обладнання, яке наддасть змогу щодо поводження з відходами, які зазначені вище. ТОВ «А-ЕНЕРГО» не має право здійснювати власними силами утилізацію небезпечних відходів, що містять ртуть, А ТІЛЬКИ ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ. В свою чергу, ТОВ “А-ЕНЕРГО” у складі своєї пропозиції надано Довідку щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців в обсязя 20 % і більше від вартості договору про закупівлю №1708/2021 від 17.07.2021р. щодо не планування залучення субпідрядної організації, яка мала би необхідну ліцензіцію, до надання послуг. Шановний Замовнику, зверніть увагу на такий нормативно-правовий документ, як Постанова Кабінету Міністрів України № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Відповідно до зазначеної вище Постанови, пункту 13, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріальнотехнічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Виникає питання, яким чином ТОВ "А-ЕНЕРГО" планує надавати послуги за Закупівлею, не маючи відповидних пунктів в ліцензії, які надають право поводження з відходами, які заявлені Замовником та належної матеріально-технічної бази, яка надасть право поводжння з відходами : Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані) Підводячи підсумок, хочемо звернути увагу Замовника, що ТОВ “А-ЕНЕРГО” не може законно надавати дані послуги, оскільки не має достатньої для цього ліцензії, а субпідрядну організацію залучати не планує, а отже належним чином і відповідно до санітарних норм та Законодавства надавати послуги не має права. По-друге, ТОВ “А-ЕНЕРГО” не виконали вимоги встановлених кваліфікаційних критеріїв, а саме, Замовником встановлена форма наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ). Відповідно до якої встановлено вимогу вказання телефону Замовника. Дану вимогу ТОВ “А-ЕНЕРГО” в своїй довідці не виконано. По-третє, Учасником надано Статут без коду доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, який надасть змогу ідентифікувати Статут. При обранні переможця, Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 1) Замовник перевищує службові повноваження посадової особи, за що встановлена відповідальність відповідно до Кримінального Кодексу України (ст.365 ККУ). Стаття 365. Перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу 1. Перевищення влади або службових повноважень, тобто умисне вчинення працівником правоохоронного органу дій, які явно виходять за межі наданих йому прав чи повноважень, якщо вони завдали істотної шкоди охоронюваним законом правам, інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, інтересам юридичних осіб, - карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на строк від двох до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 1) Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі", 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник порушує норми ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі", за що може понести відповідальність. 2) Відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Скаржнику! Повідомляємо вам, що відповідно до Закупівлі UA-2021-07-02-000327-c та ТД, затвердженої Протоколом № 305 від 02.07.2021р. Замовником не вимагалось надання Опису документів, які подаються Державному Реєстратору із кодом доступу до Статуту підприємства (додаток 1 до ТД). Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано Статут підприємства, що означає, що Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам Закупівлі. Також, повідомляємо, що Учасником надано достовірну інформацію щодо виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі, а саме: : 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги щодо збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів. У складі своєї пропозиції Учасником підтверджено наявність досвіду наступними документами, зазначеними у ТД, а саме: сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: сканкопiєю(ями) актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та відповідати вимогам «Правил діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. №1000/5. Відповідно до документів, наданих у складі своєї пропозиції учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО», він отримав Наказ МІН.ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ №132 від 24.04.2018р., на підставі якого отримав Ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Прошу звернути уваги, саме небезпечними відходами. Відповідно до реєстру отриманих Ліцензій на право поводження із небезпечними відходами, Перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія є наступне: "1. Відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, цілі чи розламані (збирання, зберігання); 2. Відходи, які складаються або містять хімічні речовини, що не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності (збирання, зберігання); 3. Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження); 4. Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація); 5. Відходи азбесту (пил та волокна) (збирання, зберігання); 6. Відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання, знешкодження); 7. Відходи виробництва, одержання і застосування хімічних речовин для просочування деревини (зберігання); 8. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання); 9. Відходи розчинів кислот чи основ (у тому числі іншим чином не зазначені у відпрацьований електроліт),Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання); 10. Відходи упаковок та контейнерів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, достатній для виявлення небезпечних властивостей, наведених у переліку (2) (збирання, зберігання, знешкодження); 11. Відходи та брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі як акумуляторні батареї або інші батареї, включені до Жовтого переліку відходів, ртутні вмикачі, скло від електро-променевих трубок або інше активоване скло (збирання, зберігання); 12. Відходи сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження); 13. Гальванічний шлам (збирання, зберігання); 14. Відходи негалогенованих органічних розчинників за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів(збирання, зберігання); 15. Відходи, речовини або вироби, які містять, складаються або забруднені ПХБ, поліхлорованими терфенілами (ПХТ), полі хлорованими нафталінами (ПХН) або полібромованими біфенілами (ПББ), або будь-якими іншими полібромованими аналогами цих сполук, на рівні концентрацій 50 мг/кг або більше(6) (збирання, зберігання); 16. Відходи виробництва, одержання і застосування чорнила, барвників, пігментів, фарб, лаків, оліфи (збирання, зберігання); 17. Шлами бензину, що містять свинець (збирання, зберігання); 18. Відходи галогенованих органічних розчинників (збирання, зберігання); 19. Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні (збирання, зберігання).". Так, дійсно у складі своє пропозиції Учасник надав довідку про незалучення субпідрядних організацій у обсязі більше 20%. Відповідно до Закупівлі UA-2021-07-02-000327-c, Елементи живлення, предмети, що містять ртуть складають менше 20% від загальної потреби Замовника. Ст.17 ЗУ «Про публічні Закупівлі» закріплено наступне: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. А потреба Замовника на утилізацію предметів, що містить ртуть складає менше 20% від Загальної потреби. Тож, Учасник не зобов’язаний надавати інформацію щодо залучення субпідрядника в обсязі менше 20% відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Тож, Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» відповідає умовам ТД та кваліфікаційним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено