• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3-«Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності»

Завершена

1 230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 8 400.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2021 17:38 - 13.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв (досвід виконання аналогічних послуг/робіт)

Номер: 2d13bf3f62c74fb69e5067316f392457
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-009633-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв (досвід виконання аналогічних послуг/робіт)
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику, звертаємось до Вас з метою попередження порушення законодавства та усунення дискримінаційних вимог, які викладені у Тендерній документації (далі – ТД) до закупівлі, яка опублікована в ЦБД Prozzoro за №UA-2021-07-01-009633-c. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п.22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, частини 3 Розділу I Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» від 15.04.2020 року №708 (далі – Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також, відповідно до частини 5 Розділу І вищевказаного Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавтсва у цілому Відповідно Додатку №2 до ТД Замовником встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію - наявність аналогічних договорів. Згідно п.1.2. Додатку №2 до ТД Замовником вимагається довідка, що містить інформацію про досвід повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 та (або) 2019 та (або) 2020 та (або) 2021 рік. Для підтвердження інформації учасник повинен надати наступні документи: - аналогічний договір з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки (земельних ділянок) комунальної форми власності (не менше одного) - акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг) або накладні або акт (акти) прийому передачі; - позитивний відгук, наданий Замовником, за поданими договорами Вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою що обмежує кількість учасників, які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі. Визначення у кваліфікаційних критеріях досвіду роботи - розробки технічної документації з землеустрою щодо інвентаризації земель саме комунальної власності є таким, що унеможливлює участь осіб, що мають право участі у процедурі закупівлі та можуть виконати зазначені у ТД завдання, порушує один з основних принципів організації та проведення публічних закупівель, а саме п.4 статті 5 ЗУ - «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Підсумовуючи, вказуємо на те, що Замовник процедури має право визначати кваліфікаційні критерії до учасників, але безпідставне та неаргументоване встановлення кількості аналогічних договорів, цільового призначення земель, форми власності щодо земель, тощо вважається таким, що обмежує можливість участі всіх охочих учасників. Просимо внести зміни до Тендерної документації з метою проведення публічної закупівлі відповідно до чинного законодавства без порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Уповноваженою особою розгянуто Вашу вимогу та повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено