-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень Центру позашкільної освіти на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 16:40 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника
Номер:
4309902d29984d839d965b54ccde2c21
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-004369-b.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга на дії Замовника в порядку ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вакуленчука 2.pdf 23.07.2021 16:42
- Протокол № 1442 надання роз’яснення на вимогу.pdf 27.07.2021 15:02
Дата подачі:
23.07.2021 16:42
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт не містить окремих вимог щодо надання в складі пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника. Та також, конференційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. В даному випадку інформація про працівників ТОВ «ВМ СТРОЙ» не є конфіденційною інформацією, адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які замовник встановим відповідні критерії в оголошенні до закупівлі.
Згідно діючим нормативно-правовим актом, що встановлює загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд є ПРАВИЛА пожежної безпеки України, затверджено Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 року №1417, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.3015 року №252/26697.
Діючим нормативно-правовим актом, що регулює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання є ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, що Затверджені Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року №15, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 15.02.2002 року №231/10511.
Діючим нормативно-правовим актом, що визначає механізм організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, його структуру, види та форми є ПОРЯДОК здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, що Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444.
Документи, що подані Учасником спрощеної процедури закупівлі робіт, а саме Витяг з протоколу від 19.06.2020 року №87-П, в повному обсязі підтверджує проходження спеціального навчання осіб за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємства, установ та організацій, до обов’язків яких належить виконання або забезпечення виконання заходів пожежної безпеки у Навчально-виробничому центрі «Професійна безпека», які отримали відповідні посвідчення, що в свою чергу, повністю та без виключень відповідає чинному законодавству України, в т.ч. умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт.
Основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначено Національним стандартом України Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Також даний стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування даного стандарту обумовлюються договором.
Вищевказаним стандартом чітко визначено, що являється інвесторською кошторисною документацією, кошторисним документом, кошторисним розрахунком, зокрема, що являється кошторисом.
З огляду на п.3.15 Розділу ІІІ Національного стандарту, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, також п.6.3.1 Розділу ІУ цього ж Стандарту, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків, відповідної затвердженої форми.
Згідно положень, що визначені ст.1 Закону України про інформацію, документом є матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Слід зазначити, що пп.44 п.1 ст.1 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення офіційний документ – документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Відповідно, Договірна ціна – це кошторис, що являється офіційним документом виходячи із наявної затвердженої Національним стандартом форми, який має місця для підписів уповноважених осіб, яким законодавством надано право в зв’язку з їх професійною та службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні події, явища або факти, тощо.
Документ та/або копія такого документа, що подається суб’єктом господарювання, вважається підписаним та або засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання. Відсутність підпису та печатки на окремому документі кошторисної документації сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, де не передбачено проставлення такого підпису, не створює юридичних наслідків, суттєво не впливає на пропозицію Учасника закупівлі та не становить невідповідності його пропозиції умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.07.2021 15:10
Вимога
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
6f01e667d2f04eed932cf975e3439cb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-004369-b.a1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга на дії Замовника в порядку ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вакуленчука.pdf 22.07.2021 19:52
- Наказ про скасування наказу.pdf 22.07.2021 19:52
- Скан-копія наказу Грін.pdf 22.07.2021 19:52
Дата подачі:
22.07.2021 19:52
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати скан-копію оригіналу договору на виконання аналогічних видів робіт відповідно до п. 4.5. (*Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні). Учасником було надано договір № 1619 від 15 грудня 2020 р.на надання послуг, про те предметом закупівлі є Капітальний ремонт. Крім того в аналогічний договорі не міститься в переліку електромонтажних робіт. Відповідно не підтверджується досвід виконання аналогічних видів робіт.
Учасником надано в тендерній пропозиції Наказ № 4/1-к від 31.07.2017 р., який підписано особою, що не мала права підпису на момент реєстрації наказу, а отже даний документ не має юридичної сили. Таким чином учасником не виконано вимогу п. 4.22 Оголошення.
Учасником надано скан-копію договору № 04/21 від 02.03.2021р з ПП «Спецкомунтехніка» про надання послуг із вивезення, розміщення та знешкодження твердих побутових відходів не дає правових підстав з вивезення (приймання) будівельного сміття враховуючи, що тверді побутові відходи - це відходи, які утворюються в процесі життя і діяльності людини у житлових будинках, закладах соцкультпобуту, громадських, навчальних, лікувальних, торговельних та інших закладах (це харчові відходи, предмети домашнього вжитку, сміття, опале листя, відходи від прибирання і поточного ремонту квартир, макулатура, скло, метал, полімерні матеріали тощо) і не мають подальшого використання за місцем їх утворення, що не відповідає вимогам п. 4.26 Документації.
Ви як учасник закупівлі надали Договір № 04/21 від 02.03.2021р. «Про надання послуг із вивезенням, розміщенням та знешкодженням твердих побутових відходів» в якому тільки в п.п. 2.6. «Негабаритні відходи, будівельні відходи вивозяться за додатковою угодою, або за угодою, шляхом обміну листами, складеними на підставі та з посиланням на даний Договір» прописано, про вивезення будівельного сміття. Таким чином вам необхідно було надати дійсну на 2021 рік Додаткову угоду між між Вами та виконавцями послуг з вивезення сміття. Оскільки, якщо розглядати договір тільки по його змісту, а саме п.п. 1.1. «Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги по збиранню, вивезенню та знешкодження (захороненню) твердих побутових відходів (далі ТПВ), які утворюються в процесі господарської діяльності Замовника або третіх осіб, з якими Замовник має відповідні договірні відносини, (далі-послуги), …». Що не відповідає вимогам п. 4.26. «Скан-копію договору між Учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття та/або розміщення та захоронення твердих побутових відходів».
У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено