-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний
замовник відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Торги не відбулися
408 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 040.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 040.10 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 16:36 - 15.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
c7b7409eaca74bb3abd90f6ca2f8e0dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-008886-c.b3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ " ТВГ Український папір" подає скаргу від 30.07.2021 № 231/юр/21 .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.07.21.pdf 30.07.2021 13:04
- Скарга 30.07.21.pdf.p7s 30.07.2021 13:04
- рішення від 02.08.2021 № 17571.pdf 03.08.2021 10:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 № 18426.pdf 12.08.2021 12:25
- рішення від 11.08.2021 № 18426.pdf 16.08.2021 12:17
- Пояснення щодо скарги.pdf 05.08.2021 16:28
- Пояснення до АМКУ_(Укрпапір)_doc.docx 05.08.2021 16:28
- Сертифікат якості Mondi.pdf 05.08.2021 16:28
- Гарантійний лист від представництва.pdf 05.08.2021 16:28
- Протокол засідання № 30_18.08.2021.doc 18.08.2021 12:55
- Протокол засідання № 30_18.08.2021_(Остаточний).doc 18.08.2021 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2021 15:03
Дата розгляду скарги:
11.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.08.2021 10:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2021 12:19
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2021 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно прийнятого рішення Колегії від 11 серпня 2021 року за № 18426-р/пк-пз, частини 22 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерний комітет Центральної виборчої комісії вирішив (оформлено протокольним рішенням від 18.08.2021 №30):
1. Скасувати рішення тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 23 липня 2021 року, оформлене протоколом № 27, щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" переможцем за процедурою закупівлі - "Папір офісний" (код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-01-008886-c.
2. Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
d6a71344eec746ef96f4c6c585ad7caa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-008886-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-07-01-008886-c – Папір офісний, який проходив 19.07.2021р. Зазначаємо, що пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" не відповідає вимогам тендерної документації в частині технічних вимог. Просимо скасувати рішення про визначення переможця відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" технічним та якісним критеріям, а також умовам, визначеним в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2021-07-01-008886-c _Центральна виборча комісія.pdf 27.07.2021 12:59
Дата подачі:
27.07.2021 12:59
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центральної виборчої комісії розглянуто Вашу вимогу.
Відповідно до частини четвертої статті 33 закону України ‟Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрканцторг" надало всі документи, які передбачені тендерною документацією на закупівлю паперу офісного (код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-01-008886-c), зокрема технічна специфікація (додаток 2 до тендерної документації), сертифікат якості на папір для офісної техніки формату А4, А3 (виробництво: Mondi Neusiedler GmbH), вказаними документами передбачено технічний параметр – щільність паперу офісного, а саме – 75 g/m 2 із зазначенням технічної похибки допустима під час виробництва паперу офісного, що відповідає діючому ISO 536 та не впливає на якість товару і його якісні характеристики.
Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи вищевказаним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
70f475a0cc784a75a2bd2cedac59b4b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-008886-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-07-01-008886-c на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає Центральна виборча комісія.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-07-01-008886-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.doc 06.07.2021 11:28
Дата подачі:
06.07.2021 11:28
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, як зазначено у статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити:
опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;
вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі в разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;
посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно з Тендерною документацією на закупівлю паперу офісного (код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне), затвердженою рішенням тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 1 липня 2021 року, (далі – Тендерна документація) закуповується для забезпечення потреб Центральної виборчої комісії та технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товару (папір формату А4, А3, блок для запису), а саме зазначені показники (-/+) такі як: щільність (вага, маса); товщина листа; білизна (Білість), непрозорість, вологість абс. (Вологість), яскравість, кількість аркушів в пачці, що оптимально підходить для вимог копіювальних апаратів, що використовує Центральна виборча комісія та впливає на якість друкованого матеріалу.
Запропоновані учасником зміни знижують якісні характеристики товару, оскільки зменшують параметри по таким показникам, як вологість абс. (Вологість), яскравість UV або яскравість D65 (для паперу формату А4, А3); товщина, білизна (для паперу формату А4, А3).
Згідно частини 4 статті 4 Закону, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. За наявною інформацією у Замовника, опис наведених характеристик товару (папір формату А4/А3) широко представлений на ринку України різними марками товару.
Отже, Тендерна документація, зокрема інформація про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, складена Замовником з дотриманням вимог Закону і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим, інформуємо, що Замовником з власної ініціативи 7 липня 2021 року було внесено зміни до тендерної документації на закупівлю паперу офісного (код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне), а саме: у пункті 2 колонки "Якісні характеристики товару" таблиці Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" – папір формату А 3 (щільність від 77 до 83 г/кв.м.) слова "кількість аркушів в пачці – 250 арк." замінити на слова" кількість аркушів в пачці – 500 арк".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.07.2021 00:04