• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Перевезення дітей та супроводжуючих із смт. Сиротине до селища Білі Ослави Івано-Франківського району

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2021 16:40 - 07.07.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Про усунення порушень у тендерній документації

Номер: 382008582d5a414fa824a49d1cc2abdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-008966-c.c1
Назва: Про усунення порушень у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, вивчивши документи до закупівлі - Найменування предмета закупівлі: Перевезення дітей та супроводжуючих із смт. Сиротине до селища Білі Ослави Івано-Франківського району - UA-2021-07-01-008966-c, встановлено наступне: Відповідно до Додатку 2 До оголошення Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі 1. Перевезення дітей та супроводжуючих повинно бути виконано згідно вимог Постанови КМУ від 18 лютого 1997 р. N 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», а саме, перевезення 45 (сорок п’ять) дітей та супроводжуючих з селища Сиротине Сєвєродонецького району Луганської області до селища Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області. Перевізник (Виконавець) організує перевезення дітей та супроводжуючих відповідно до Закону України «Про транспорт», «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 року № 2344-III (із змінами), та інших нормативних актів, що регулюють цю діяльність, та з урахуванням кількості учнів та вчителів. Згідно «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», п.70. Замовник послуг зобов'язаний: «…призначити для кожної групи з десяти дітей керівника, відповідального за супроводження їх під час поїздки, а для групи з 30 і більше дітей - медичного працівника та провести інструктаж з правил поведінки і техніки безпеки.» Виходячи з цього для виконання перевезень необхідно автобус на 51 місце, або декілька автобусів з необхідністю розміщення груп дітей та відповідального за супроводження, а також медичного працівника. Тендерною документацією такі особливості не визначено, у зв’язку із чим неможливо надати коректну пропозицію щодо запропонованих транспортних засобів для перевезення та підмінного транспорту. 2. Пунктом 3 додатку 2 до Оголошення визначено що, «Перевезення має здійснюватися відповідно до визначеного маршруту перевезення, встановленого графіка зупинок та схеми маршруту. Перевізник має розробити та затвердити у відповідних інстанціях схему маршруту згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту». Посилання на дану норму некоректне у зв’язку із тим, що порядок перевезення організованих груп дітей врегульовано статтею 38 Закону України «Про автомобільний транспорт», а також Постановою Кабінету міністрів України №176 від 18 лютого 1997 року Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Згідно пункту 67 вищенаведеної Постанови передбачено, що до початку перевезення організованих груп дітей замовник послуг і автомобільний перевізник визначають маршрут перевезення організованих груп дітей, як правило. Такий, за яким уже здійснюються регулярні перевезення. Отже складання паспорта автобусного маршруту в даному випадку не відбувається. Також, відповідно до ч.3 п.67 вищенаведеної Постанови визначено, що до початку перевезення організованих груп дітей замовник послуг і автомобільний перевізник складають схему маршруту та встановлюють розклад руху. Окрім цього, у зв’язку із відсутністю з боку Замовника вимог щодо розміщення дітей та осіб які їх супроводжують неможливо передбачити необхідність залучення відповідного супроводу з боку підрозділу Національної поліції у разі розміщення груп дітей у автобуси що за кількістю перевищують 5 (п’ять) одиниць. Проаналізувавши тендерну документацію, можна зробити висновок, що орієнтовна протяжність маршруту становить 1331 км., у зв’язку із чим, необхідно врахувати норму пункту 67 Постанови Кабінету міністрів України №176 від 18 лютого 1997 року Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту в частині здійснення зупинок на протязі поїздки та зупинки для ночівлі, але Замовником не визначено таку необхідність. Пунктом 68 Постанови Кабінету міністрів України №176 від 18 лютого 1997 року Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту передбачено, що «Перевезення організованих груп дітей здійснюються тільки у світлу пору доби і за сприятливих погодних умов». Отже постає питання щодо часу необхідного для здійснення перевезення до місця призначення, перебування в пункті призначення транспортних засобів та час для зворотного напрямку. Відповідно до вимог Правил дорожнього руху, перевезення дітей виконуються зі швидкістю не більш 60км/год. В тендерній документації не визначені жодні умови та відповідальну сторону за розміщення пасажирів та водіїв на ночівлю, що може призвести до порушення режиму праці та відпочинку водіїв транспортних засобів та поставить під загрозу здоров’я та життя пасажирів. Короткий проміжок часу між визначенням переможця тендерної закупівлі та початком поїздки лишає підприємство-перевізника можливості організувати нормальні умови для ночівлі водіїв. Одночасно із цим, постає питання щодо організації перевезення переможцем Закупівлі, оскільки прийом пропозицій за відповідною закупівлею здійснюється до 12.07.2021 року до 21.00 год. Такі обставини порушують пункт 69 Постанови Кабінету міністрів України №176 від 18 лютого 1997 року Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту – Замовник послуг повідомляє не пізніше ніж за сім робочих днів автомобільному перевізнику про здійснення перевезення організованих груп дітей. Як визначено тендерною документацією перевезення дітей (період поставки) повинно бути здійснено 19 липня 2021 року – 27 липня 2021 року. Таким чином на повідомлення перевізника Замовник передбачив лише 4 (чотири) робочі дні замість 7 (семи). Така ситуація тягне за собою можливе несвоєчасне виконання перевізником своїх зобов’язань в частині виконання пункту 69 вищенаведеної постанови. Замовником також не передбачено імовірних строків на оскарження результатів закупівлі у разі прийняття участі декількох учасників. Враховуючи викладене просимо усунити порушення у тендерній документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По п.1 Пояснюємо наступне, у тендерній документації прописано 45 (сорок п’ять) осіб які їдуть у подорож, у тому числі 4 (чотири) супроводжуючих, 1 (один) медичний працівник та 40 (сорок) дітей. По п.2 Подорож проводиться на запрошення від Пресвітера Церкви ХАСД Бойко С. Терміни поїздки узгоджені з приймаючою стороною.
Статус вимоги: Відхилено