-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
118 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 14:58 - 07.07.2021 12:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визнання Переможця Замовником
Номер:
0d3ca9fd88414ce4b49e4c341c04eeec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-006660-c.b2
Назва:
Неправомірне визнання Переможця Замовником
Вимога:
Замовником було визнано Переможця ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" відповідно до Протоколу №128 від 14.07.2021року, який провадить свою діяльності не відповідно до чинного Законодавства та який недотримується чинного Законодавства!
Відповідно до Наказу Міністерства Охорони Здоров’я України №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», а саме розділу 5, Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Відповідно до Документів, наданих Учасником ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", він надає інформацію щодо пічі УТ-3000, яка є власністю зовсім іншої організації! Відходи категорії В зазначені Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної Закупівлі UA-2021-07-01- 006660-c. Відповідно до Законодавства, суб’єкт господарювання повинен мати сертифіковане обладнання. Чого немає Учасник, якого було визнано Переможцем.
Дійсно, в Тендерній Документації не було заборони на залучення субпідрядника. Але, Шановний Замовнику, зверніть увагу на такий нормативно-правовий документ, як Постанова Кабінету Міністрів України № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
Відповідно до зазначеної вище Постанови, пункту 13, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
Як бачимо, Суб’єкт господарювання, який має Ліцензію на право поводження з небезпечними відходами, повинен мати власне або орендоване обладнання.
У складі пропозиції Учасника ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" відсутня інформація щодо наявного власного обладнання або обладнання, яке знаходиться в оренді. У складі пропозиції Учасника ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" не було надано договорів оренди на обладнання, а саме на піч-утилізатор.
Відповідно до Документів, наданих Учасником ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", він надає інформацію щодо пічі УТ-3000, яка є власністю зовсім іншої організації! Що є грубим порушенням Законодавства!
Виникає питання, яким чином ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" планує надавати послуги за Закупівлею, не маючи жодної Матеріально-технічної бази у наявності?!
При обранні переможця, Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
1) Замовник перевищує службові повноваження посадової особи, за що встановлена відповідальність відповідно до Кримінального Кодексу України (ст.365 ККУ).
Стаття 365. Перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу
1. Перевищення влади або службових повноважень, тобто умисне вчинення працівником правоохоронного органу дій, які явно виходять за межі наданих йому прав чи повноважень, якщо вони завдали істотної шкоди охоронюваним законом правам, інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, інтересам юридичних осіб, -
карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на строк від двох до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
1) Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі",
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує норми ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі", за що може понести відповідальність.
2) Відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо дискваліфікації пропозиції ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" та відміни рішення за Протоколом №128 від 14.07.2021р. у зв’язку із наявними ознаками невідповідності Переможця Законодавству та недотримання його норм. Вимагаємо провести неупереджений розгляд наступної пропозиції!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 16.07.pdf 16.07.2021 13:13
Дата подачі:
16.07.2021 13:13
Вирішення:
Шановний скаржник!
Повідомляємо Вам, що Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛЕКОЗАХИСТ» (надалі-Учасник) було надано довідку про наявність матеріально-технічної бази за вих. № 506 від 06.07.2021 р. в якій зазначено власну матеріальну-технічну базу, та матеріально-технічну базу субпідрядної організації яку Учасник планує залучити до виконання умов договору.
Що ж стосується Постанови Кабінету Міністрів України № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Відповідно до зазначеної вище Постанови, пункту 13, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати) Вимоги щодо ідентифікації матеріально-технічної бази нами не вимагалось!
- власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти.
- Вимоги щодо орендованих виробничих площ, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти нами не вимагалось.
Тому дана вимога є не зовсім коректною, та не стосується умов закупівлі. Так, як ми не є органом ліцензування і надання даної інформації для нас є не доцільним.
Натомість повідомляємо Вам наступне, що Учасник має Ліцензію (Наказ) на право поводження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та наявний в реєстрі ліцензіатів.
Зазначаємо Вам вкотре, що на законодавчому рівні не заборонено залучення субпідрядних організацій до виконання умов Договору.
У Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня заборона на залучення субпідрядників те ж саме і стосувалось оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, нами не встановлено заборони щодо залучення субпідрядних організацій. Учасником ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» (надалі-Учасник) мав законні права, щодо залучення субпідрядника відповідно до вимог чинного Законодавства України, та виконав усі умови які вимагались тендерною документацією. Підстав для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» не маємо.
Частиною три статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься визначений перелік вимог який обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. У той же час, цією ж частиною визначено, що в оголошенні може зазначатися й інша інформація. Тобто Замовник має право а не обов’язок включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу, яка дозволяє залучення субпідрядника/співвиконавця.
Водночас повідомляємо, що у разі зазначення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформації щодо наявності/відсутності залучення субпідрядника/співвиконавця не заборонено на законодавчому рівні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Неправомірне визнання Переможця
Номер:
93c9cb32cc4d415ba8caf0ba57b41d53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-006660-c.b1
Назва:
Неправомірне визнання Переможця
Вимога:
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" був неправомірно визнаний Переможцем відповідно до Протоколу №128 від 14.07.2021року. ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" не відповідає вимогам чинного законодавства щодо поводження із небезпечними відходами. А саме, наступне:
Відповідно до Наказу Міністерства Охорони Здоров’я України №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», а саме розділу 5, Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Відповідно до Документів, наданих Учасником ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", він надає інформацію щодо пічі УТ-3000, яка є власністю зовсім іншої організації! Відходи категорії В зазначені Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної Закупівлі UA-2021-07-01-006660-c. Відповідно до Законодавства, суб’єкт господарювання повинен мати сертифіковане обладнання. Чого немає Учасник, якого було визнано Переможцем. Тож, ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" є таким, що не відповідає умовам поводження із відходами категорії В (відповідно до Наказу МОЗ №325). Відповідно, надати послуги за Закупівлею UA-2021-07-01-006660-c ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" не зможе у повному обсязі!
Вимагаємо дискваліфікації пропозиції ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" та відміни рішення за Протоколом №128 від 14.07.2021р. Вимагаємо провести неупереджений розгляд наступної пропозиції!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.07.pdf 14.07.2021 21:45
Дата подачі:
14.07.2021 21:45
Вирішення:
Шановний скаржник
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня заборона на залучення субпідрядників те ж саме і стосувалось оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, нами не встановленно заборони щодо залучення субпідрядних організацій. Учасником ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» (надалі-Учасник) мав законні права, щодо залучення субпідрядника відповідно до вимог чинного Законодавства України.
В свою чергу Учасником було надано довідку за вих. № 511 від 06.07.2021 року про залучення субпідрядників з повною інформацією про субпідрядника, та довідку за вих. № 506 від 06.07.2021 року про наявність матеріально-технічної бази яка в достатній кількості забезпечить належне виконання умов Договору та вимог Замовника.
Частиною три статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься визначений перелік вимог який обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. У той же час, цією ж частиною визначено, що в оголошенні може зазначатися й інша інформація. Тобто Замовник має право, а не обов’язок включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу, яка дозволяє залучення субпідрядника/співвиконавця.
Водночас повідомляємо, що у разі зазначення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформації щодо наявності/відсутності залучення субпідрядника/співвиконавця не заборонено на законодавчому рівні.
Отже задовільнити Вашу скаргу не маємо змоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні