-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі - за ДК 021:2015 - 44620000-2 (Конвективна частина, екранна частина та проміжні колектори котла ПТВМ-50)
власні кошти (інвестиційні). Поставка товару протягом 60 календарних днів з моменту подання заявки Замовником
Завершена
3 894 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 14:11 - 13.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
щодо рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за № UA-2021-07-01-002671-b
Номер:
cb33d3a81f764d0985900a337eebc0f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-002671-b.c1
Назва:
щодо рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за № UA-2021-07-01-002671-b
Скарга:
1. Підстави подання скарги.
Комунальним підприємством «Лисичанськтепломережа» (далі – Замовник) 01.07.2021 оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі - за ДК 021:2015 - 44620000-2 (Конвективна частина, екранна частина та проміжні колектори котла ПТВМ-50)», оголошення № UA-2021-07-01-002671-b (далі – Закупівля) та оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 01.07.2021 № 64 (далі – ТД).
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «СТАЛЬСЕРВІС» (далі – Суб’єкт оскарження) є учасником закупівлі.
Під час проведення тендеру Замовником порушено законні права та інтереси Суб’єкта оскарження шляхом прийняття неправомірного рішення. А саме: безпідставного рішення про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.07.2021 № 70).
З огляду на зазначені обставини, з метою захисту порушених прав та інтересів, що полягає в протиправному позбавленні Суб’єкта оскарження укласти договір про закупівлю за результатами тендера № UA-2021-07-01-002671-b, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для встановлення факту наявності порушень процедури закупівлі та зобов’язання Замовника вчинити заходи щодо скасування протиправного рішення, оформленого протоколом засідання тендерного комітету від 22.07.2021 № 70, Суб'єктом оскарження прийнято рішення подати цю скаргу до Органу оскарження.
2. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
2.1. Замовником 22.07.2021 прийнято незаконне рішення (протокол № 70) щодо відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження та 22.07.2021 оприлюднено його в електронній системі закупівель.
Зазначене рішення є протиправним та підлягає скасуванню з огляду на таке.
У протоколі № 70 Замовник зазначив «Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі на кожній сторінці такого документу. Такі документи як наказ про призначення директора, договір оренди, протокол засідання не відповідають цій вимозі. Відповідно до п. 11 статті 29 Закону перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною».
Згідно з ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
У Замовника відсутні підстави для переходу до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, оскільки згідно з Законом тендерна пропозиції Суб’єкта оскарження не підлягає відхиленню з наведених Замовником у протоколі № 70 обставин.
Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону тедерна документації повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У п. 3 розд. V ТД З зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Замовник відносить: невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цієї документації.
Варто зазначити, що згідно з Переліком формальних помилок, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2021
№ 710, випадок, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), також визначено формальною помилкою, допущення якої не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Отже, відповідно до умов ТД та Переліку формальних помилок, затвердженого Уповноваженим органом, відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника закупівлі на окремих сторінках документів тендерної пропозиії є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Допущення такої помилки згідно з Законом та умовами ТД не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Разом з тим, згідно з резулятивною частиною протоколу № 70 тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження відхилена «відповідно до п. 3 частини 1 статті 31 Закону».
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Законом вирізняються окремі поняття «переможець процедури закупівлі» та «учасник процедури закупівлі» (п. 19 та п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону відповідно).
Суб’єкт оскарження не визнаний переможцем Закупівлі, а тому до нього не можуть бути застосовані підстави для відхилення, передбачені Законом для переможця.
Отже, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження, чим порушено принципи публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
3. Ураховуючи викладене, з метою відновлення законності та захисту порушених прав Суб’єкта оскарження,
ПРОСИМО
Розглянути скаргу та зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 22.07.2021 № 70 в частині відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Лисичанськтепломережа.pdf 27.07.2021 21:55
- рішення від 30.07.2021 № 17480.pdf 02.08.2021 14:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2021 № 18340.pdf 11.08.2021 17:55
- рішення від 10.08.2021 № 18340.pdf 13.08.2021 15:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 10:02
Дата розгляду скарги:
10.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2021 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2021 15:02
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2021 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Рішення про відхилення скаовано відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету КП «Лисичанськтепломережа»
щодо розгляду рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції до закупівлі
UA-2021-07-01-002671-b