• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні( 34873 - Ліжка лікарняні з матрацами та штативами)

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2021 13:30 - 17.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 8518ac43ce214733b33d4992435adbaf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001318-a.c5
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Сергій Костянтинович! Вами у складі тендерної пропозиції було надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії N 1000-06-0882 від 20.07.2021 р. яка не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме п. 3.3.4. розділа ІІІ тендерної документації. Умовами тендерної документації вимагалось надання учасниками закупівлі забезпечення пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії. (безумовна гарантія –гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов). У розділі 2 частини III тендерної документації із змінами вказано: «2. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є Додатком №4 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; В страховій гарантії ФОП Антоненко Сергій Костянтинович вказано: п.3 «За цією гарантією гарант безвідклично зобов»язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі-вимога) Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана протягом строку дії гарантії. Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенеіціара (у разі наявності),що підтверджують повноваження особи ( осіб),що підписали вимогу. — можливості часткової сплати суми гарантії.» Отже, надана в якості забезпечення пропозиції відкритих торгів банківська гарантія від 20.07.2021р N1000-06-0882, що видана Товариством з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Кастоді» є умовною, всупкреч вимогам тендерної документації, а саме п. 3.3.4. розділа ІІІ ,так як відповідно до її змісту Гарант зобов'язується сплатити Бенефіціару кошти забезпечення пропозиції відкритих торгів після отримання копій документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності),що підтверджують повноваження особи ( осіб),що підписали вимогу По-друге: учасник в формі тендерної пропозиції (цінової) не вказав,які саме товари він пропонує замовнику-не вказані маркування товарів згідно декларації про відповідність, внаслідок чого не зрозуміло, який саме товар учасник пропонує замовнику, та що збирається поставляти. В декларації про відповідність ,виданій виробником ФОП Ткаченко Олег Миколайович вказано: п.10-ЛМЛ-ліжко медичне лікарняне п.27-ММ-матрас медичний п. 40-ШМ- штатив мобільний В технічних вимогах замовника,в таблиці «Параметри та вимоги» абз.25 вказано: Обов’язкова комплектація односекційним матрацом та штативом для вливань», отже в декларації мав би бути саме штатив для вливань ,а не штатив мобільний. В паспорті (інструкції користувача) на ліжко медичне (ЛМЛ) теж немає уточнення, що штатив саме для вливань.Тому замовнику не ясно, який саме штатив, що саме поставлятиме учасник. Отже, тендерна пропозиція ФОП Антоненко Сергій Костянтинович підлягає відхиленню на підставі п.1пп.2 абз.1-пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Тендерним комітетом прийнято рішення віхилити пропозицію ФОП Антоненко Сергій Костянтинович на підставі п.1пп.2 абз.1 - пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Голова тендерного комітету Василевський В.В.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: dface4338bd240668475fb16c67d6a89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001318-a.c4
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не були долучені документи
Дата скасування: 02.08.2021 15:52
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушень

Номер: db65aed0eaa6483faa185a6e26a58c30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001318-a.c3
Назва: щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику, для виробництва та поставки товару - Ліжко медичне ЛЛ-1 з матрацом та штативом вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 стосовно «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» разом із наданням сертифікату на систему управління якістю ISO-9001:2015 стосовно «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» є недоцільною та такою, що порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. ISO-9001:2015 включає в себе всі необхідні вимоги до системи управління якістю для виготовлення предмета закупівлі, а ISO-13485:2018 має спеціалізований формат, а також орієнтацію на вироби і послуги медичного призначення, в нього додатково включені вимоги, що належать до сфери гігієни в галузі, а саме - особистої гігієни персоналу, і приміщень, які використовуються для технічних і складських потреб. Тобто потреба у сертифікації за цим стандартом може бути необхідною для розробників ПЗ і компонентів для високотехнологічного медичного обладнання і техніки. З огляду на те, що даний предмет закупівлі не потребує наявності підвищеного рівня гігієни або стерильності в ході виготовлення - виробнику недоцільно нести витрати по отриманню сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018, якщо він вже сертифікований за стандартом ISO-9001:2015. На підставі вищезазначеного вважаємо, що вимога Замовника щодо подвійного підтвердження виробником введення на підприємстві системи управління якістю порушує п.1, 2, 4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію в частині підтвердження якості системи управління, а саме скоригувати вимогу підтвердження виробником введення на підприємстві системи управління якістю сертифікатом на систему управління якістю ISO-13485:2018 та/або сертифікатом на систему управління якістю ISO-9001:2015.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно усунення дискримінаційних вимог

Номер: 97df1ca3a25c451db728753d707aea16
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001318-a.c2
Назва: Вимога стосовно усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, для уникнення дискримінації потенційних учасників закупівлі, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, шляхом зміни вимог щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO- 9001:2015 (далі по тексту- Стандарт ISO) на підставі наступного: - Стандарти ISO охоплюють комплекс вимог та критеріїв з організації ланцюга від контролю за якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам та гарантійне обслуговування та зворотній зв’язок зі споживачем. Вимоги вказаного стандарту ISO 9001:2015 та діючого законодавства не конкретизують необхідність щодо зазначення конкретизованого переліку КВЕД із визначенням видів господарської діяльності для суб’єктів господарювання, тому що все детально прописано у частині 8 Стандарту ISO, в тому числі: проектування та розроблення (п.8.3 Стандарту ISO),виробництва (п.8.5.1-8.5.2 Стандарту ISO), реалізації(п.8.3-8.5.4 Стандарту ISO) та обслуговування (п.8.5.5. Стандарту ISO).* - Учасники, які пройшли сертифікацію відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 та отримали сертифікат, в якому сфера застосування відповідає застосованим / зареєстрованим на підприємстві коду ДКПП на види діяльності — код ДКПП 32.50 включає в себе в тому числі медичні меблі та зокрема й ліжка лікарняні. Вищенаведене свідчить про те, що деталізована Замовником вимога, що виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO - 9001:2015 стосовно «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» є дискримінаційною, та такою, що порушує пункти 1 та 4 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Для підтвердження якості системи менеджменту до виробника на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 достатньо вказати наявність сертифікату на систему управління якістю ISO - 9001:2015 стосовно виробництва товарів за кодом ДКПП 32.50 (в тому числі ДКПП 32.50.30-50.00 та ДКПП 32.50.30-50.99). У разі відмови або бездіяльності Замовника ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ. *Для ознайомлення з вимогами та принципами стандартизації за ISO 9001:2015 надаємо примірник «ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю ВИМОГИ»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: f1538750df504849b6101e6d6d56d03d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001318-a.c1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, з метою усунення дискримінаційних вимог та збільшення кола учасників вимагаємо розширити діапазон розмірів шляхом визначення граничних величин або встановлення розміру, як "не більше/не менше". Тому що заявлений товар є серійною сертифікованою продукцією, а не товаром, який виготовляється на замовлення. Встановлена вимога лобіює інтереси одного виробника, що порушує принципи недискримінації учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено