-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичний гематологічний аналізатор, код НК 024:2019 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний, Аналізатор сечі, НК 024:2019 код 57860 Аналізатор сечі лабораторний ІВД, напівавтоматичний, Напівавтоматичний біохімічний аналізатор, НК 024:2019:56679 - Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, напівавтоматичний
Завершена
324 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.30 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 12:18 - 13.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо сервісного центру
Номер:
75d43e13f9ae40759834e3f0a218cee6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-003911-c.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо сервісного центру
Вимога:
Шановний замовнику, розглянувши вимоги щодо предмету закупівлі, постає питання щодо пункту про наявність авторизованого виробником сервісного центру у Львівській області. Адже дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема фірм які є великими гравцями на ринку обладнання, проте мають сервісні центри в інших обласних центрах, і вказує конкретно на учасників чи учасника, які можуть приймати участь і відповідати цій вашій вимозі, яка є дискримінаційною та всім іншим пунктам медико-технічного завдання. Наполеглива вимога до замовника прибрати цей пункт з МТВ та викласти тендерну документацію в новій редакції. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 00:21
Вирішення:
Вимога щодо наявності сервісного центру на території Львівської області обумовлена специфікою предмету закупівлі, а саме обладнання, що необхідне для нормального функціонування медичної установи.
Наявність сервісного центру на території Львівської області забезпечить якісне та швидке обслуговування замовника, у разі виникнення питань по користуванню обладнанням, його поточним обслуговування та у разі необхідності ремонту.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ad5f96a2509243708455b7f21f1222c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-003911-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами МТВ: Кількість параметрів - 24 включаючи 3 гістограми, діаметри апертури - WBC – 100мкм RBC/PLT – 68 мкм, параметри лінійності аналізатора гематологічного, що чітко вказують на конкретний аналізатор - MTD H30 виробництва компанії MTD srl Medical Electronic, аналізатор сечі NUA-50, та біохімічного напівавтоматичного аналізатора Neo-Chem виробництва компанії Neomedica офіційного представника компанії Промо-Мед в Україні. Адже дані прилади мають свої специфічні параметри, які різняться від більшості представлених на ринку. Зокрема надаємо посилання на аналогічну процедуру закупівлі, де саме вищезаначений учасник компанія Промо-Мед пропонував аналогічне обладнання - номер закупівлі UA-2021-06-10-007099-b, і в якій були зазначені аналогічні вимоги щодо аналізаторів. Медико-технічними параметрами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару, що напряму суперечить вимогам закону. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 00:15
Вирішення:
Відповідно до п.3.ч.2 ст. 22 Закону України «про Публічні закупівлі» (далі – Закон)замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Технічній специфікації до тендерної документації. Технічна специфікація розроблена відповідно до вимог .закон, зокрема враховуючи положення викладені в ч. 4 ст. 23 цього ж Закону : *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. В тендерній документації не обмежено цифрових вимог щодо об’ємів та діапазонів, технічних та розмірних характеристик обладнання. В Технічній специфікації зазначено мінімальні або прийнятні показники для роботи з обладнанням. Всі пункти з цифровими даними описані з показником не гірше/не менше, таким чином це не порушує принципу добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, а також не порушує принципу дискримінації.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено