• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Завершена

512 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 120.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2021 10:55 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасування рішення визнання переможця.

Номер: 588da637e52246e39d2426e9bec0f464
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001121-b.b2
Назва: Вимога скасування рішення визнання переможця.
Вимога:
23.07.2021 року було опубліковано Протокол визначення переможця ФОП Ориховська Ю.П. Вимагаю відмінити рішення про визначення переможця ФОП Ориховська Ю.П., оскільки: 1) п. 1.2. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить таку вимогу: 1. Тендерна пропозиція повинна складатися з: …«Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника (уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції Учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: У разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта». Тендерна пропозиція ФОП Ориховська Ю.П. не містить копії всіх сторінок паспорта, а надання окремих сторінок паспорта не передбачено умовами тендерної документацйії. 2) Додаток №3 Тендерної документації містить вимогу: «В разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевих бенефіціарних власників, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з вказанням причин відсутності даної інформації в ЄДР.» Тендерна пропозиція ФОП Ориховська Ю.П. не містить цієї інформації або довідки. Згідно п. 4. «Інша інформація». Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації : «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. У разі, якщо Учасник або Переможець не повинен складати, або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції Учасником-нерезидентом / Переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника/ Переможця/ Переможця-нерезидента, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів». Тендерна пропозиція ФОП Ориховська Ю.П. не містить цієї інформації або довідки. У відповідності до Статті 31. Відхилення тендерних пропозицій Закона України Про публічні закупівлі: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Зважаючи на викладене вимагаю скасування Протоколу про визначення переможця ФОП Ориховська Ю.П.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно ч. 1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. А також, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того, дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція ФОП "ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" є за нижчою ціною від Вашої. Проте, звертаємо Вашу увагу, що зміст вимоги не відповідає дійсності та є хибною, а саме: - У складі документів тендерної пропозиції ФОП "ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" наявна скан-копія паспорту в повному об’ємі, всі 16 сторінок (файл з назвою «Паспорт»); - Стосовно інформації про кінцевого бенефіціарного власника, відповідно до п. 9 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (редакція від 01.07.2021), інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності; Тобто, дана норма стосується юридичних осіб, крім того, згідно із Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. І на останок, в складі документів тендерної пропозиції ФОП "ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" міститься відповідне пояснення, яке зазначене по тексту наступного документу – файл з назвою «Зведена довідка ст 17». Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження технічних вимог до товару

Номер: e0ba9d0fb7164f52b599d8db958575eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-01-001121-b.c1
Назва: Оскарження технічних вимог до товару
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо Вас надати уточнення та виконати зміни стосовно наступних позицій тендера: - Позиція № 49-50 «Зонд шлунковий з зеленою канюлею». Звертаємо Вашу увагу, що всі розміри зондів шлункових мають кольорове кодування конектора і вказувати колір не має сенсу. Можливо, у деяких виробників колір може відрізнятись від запропонованого Вами варіанту, але в такому випадку це буде свідчити, що колір вказаний під конкретну(і) торгову(і) марку(и). Просимо видалити вимогу «зелений» колір «канюлі» / конектора. - Позиція № 4 «Канюля (катетер) внутрішньовенна 20 G, 1,1*33 мм», Ви вказуєте розмір 1,1*33 мм, тим самим порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників та добросовісну конкуренцію серед учасників, тому що даний розмір прописаний під конкретну торгову марку. Просимо видалити вимогу з розміром «1,1*33 мм». - Позиція № 52 «Вакуумна пробірка 13*75 мл, стер. з цитрат натрію 3,8%, (4,5 мл світло - блакитна криш.),», колір кришки вказаний під конкретну торгову марку. Просимо видалити вимогу з кольором кришки. - Позиція № 55 «Вакуумна пробірка ст. 13х100 мм з актив. згортання та родіяючим гелем (5мл.крові,,жовто кр)», колір кришки вказаний під конкретну торгову марку. Також, взагалі, не зрозуміло що саме мається на увазі під виразом «жовто кр» та «родіяючий гель». Просимо видалити вимогу з кольором кришки, якщо «жовто кр» - мається на увазі «жовта кришка» та роз’яснити термін «родіяючий гель». - Позиція № 53 «Вакуумна пробірка 13x100 мл, стер., без наповнювача (6 мл, червона)» та № 54 «Вакуумна пробірка 13x75 мл, стер., без наповнювача (4 мл, червона)», колір кришки вказаний або під конкретну торгову марку, або взагалі невірно, тому що вакуумні пробірки «без наповнювача» у більшості виробників комплектуються безбарвною або білою кришкою. Просимо видалити вимогу з кольором кришки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Дякую Вам за зацікавленість у прийнятті участі в даній процедурі закупівлі та хочемо зазначити у відповідь на Вашу вимогу наступне. Тендерна документація розроблена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), а також з дотриманням умов інших Законів і Постанов, які регламентують процес закупівлі за бюджетні кошти, зокрема ЗУ « Про захист економічної конкуренції» від 11,01,2011 року №2210-ІІІ, ЗУ «Про електронні довірчі послуги», ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель тощо. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням Таким чином, уповноважена особа зацікавлена у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі. У відповідності до пп.3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічна специфікація до предмету закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Окрім цього, при формування потреби медичний персонал зокрема і уповноважена особа, керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах та виключно у зв’язку з їх наявністю і попереднім використанням нашою лікувальною установою, тобто опис медичних виробів, що знаходяться в установі та включена в потребу щодо закупівлі як така, що необхідна для здійснення безперебійного лікувального процесу та є зручною для використання у медичній практиці персоналом. Також хочемо зазначити, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби, виробників, із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству, орієнтуючись на свою потребу та досвіт використання медичних матеріалів. Якщо Учасник не має в наявності відповідного асортименту, то такий Учасник може його розширити шляхом закупівлі на ринку чи співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання удосконалити та розширити як асортимент так і коло Замовників, а також відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським. Замовник не повинен здійснювати закупівлю товару, який наявний у Постачальника, Замовник оголошує закупівлі орендуючись на свою потребу, Вами не доведено як саме дані умови Вас дискримінують, а тільки спонукає на думку «купіть у нас те що є». Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення вимог до предмету закупівлі, проведення самої закупівлі та прийняття відповідних рішень. Даний асортимент може задовільними більш як 5 Учасників, тим самим наявна конкуренція. Резюмуючи вищевикладене, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині, Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, та запрошуємо усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель за рівними для всіх учасників вимогами, та звертаємо увагу потенційних учасників на пункт 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», де зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій - є Ціна.» Додатково надаємо роз’яснення, що під виразом «жовта кр» мається на увазі «жовта кришка. Під час публікації закупівлі та формування ТД було допущену описку, а саме «родіяючим гелем» замість «розділяючий гель» Дякуємо за звернення !
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.07.2021 00:04