-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Термоізоляційні матеріали (Алюмінієва армована клейка стрічка)
Алюмінієва армована клейка стрічка 50 мм (в рулоні 50 метрів) Фірми: 1. AVIORA , 2. 3М DUCT TAPE 1900 , 3. DEC ALU-R 50, 4. HPX
Торги відмінено
7 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 37.50 UAH
Період оскарження:
01.08.2017 11:55 - 03.08.2017 12:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо відмінити незаконне рішення про дискваліфікацію нас як учасника
Номер:
c2d78313772246d5ab1bbcbed8827e01
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-01-000815-b.b1
Назва:
Вимагаємо відмінити незаконне рішення про дискваліфікацію нас як учасника
Вимога:
Повідомляємо: Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради (Замовник) порушило Законодавство України шляхом дискваліфікації ТОВ "ВЕЛЬС" як учасника електронних торгів на закупівлю Термоізоляційних матеріалів (Алюмінієва армована клейка стрічка).
Згідно статті 3 Закону України №922-VIII від 25.12.15р. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник детально не ознайомився з технічними характеристиками запропонованої продукції, відмовився від акцепту найдешевшої пропозиції на основі невідповідності переліченим в оглошенні про проведення закупівлі виробникам. Замовник свідомо обмежив перелік торгових марок предмету закупівлі в тендерній документації, тим самим поставив в нерівні умови учасників закупівлі, обмежив конкурентність, створив умови дискримінації учасників за ознакою виробника чи торгової марки та поставив під сумнів неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Згідно п.1 статті 22 Закону України №922-VIII від 25.12.15р. технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник прямо порушив вказану норму Закону, вказавши в тендерній документації конкретних фірм-виробників, та відмовивши у розгляді учасникам з еквівалентами з більш вигідними пропозиціями.
На основі вищевикладеного, вимагаємо:
1) Скасувати рішення про дискваліфікацію учасників, зокрема ТОВ “ВЕЛЬС” з еквівалентами предмету закупівлі.
2) Розглянути пропозицію ТОВ “ВЕЛЬС” з найменшою ціною згідно результатів електронних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 001.jpg 09.08.2017 19:44
- Відповідь на скаргу.pdf 10.08.2017 09:57
Дата подачі:
09.08.2017 19:44
Вирішення:
На ваше запитання щодо виробників та зауваження щодо порушення умов Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Звертаємо увагу, що Комунальне підприємство не є замовником в розумінні приписів Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку зі здійсненням господарської діяльності на комерційній основі у відповідності до Статуту. Закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладення з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі Порядок). Відповідно до вимог п. 6.4. вказаного Порядку, вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначеним Порядком передбачено право Замовника, а не обов’язок у разі закупівлі товару із зазначенням конкретної марки чи виробника вказати «або еквівалент». Відповідно, вважаємо, що будь-яких порушень Комунальним підприємством вимог чинного законодавства, а тим більше приписів Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні характеристик предмету закупівлі не вбачається.
Статус вимоги:
Задоволено