• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Сміттєві контейнери)

Контейнери для збору твердих побутових відходів, об'ємом 1,1 м3 (1100 літрів), оцинковані, що відповідають вимогам євро стандарту ДСТУ 8476:2015, EN 840-3. Вартість товару має включати всі витрати з врахуванням поставки

Завершена

562 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 810.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 18:03 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

внести зміни до Тендерної документації , щоб дотримати прозорість торгів та недискримінацію учасників.

Номер: d9bfe7fe508046a699cccd0282f8641e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-008003-c.c1
Назва: внести зміни до Тендерної документації , щоб дотримати прозорість торгів та недискримінацію учасників.
Вимога:
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2021-06-30-008003-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЧИСНІ СПОРУДИ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 32503478 (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 55 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 562 000грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва металевих баків, резервуарів, контейнерів Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним виконати прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника а саме Додаток 2 до тендерної документації вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 ТД замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. Так, Замовником у таблиці 1 Додатку №2 до технічного завдання тендерної документації встановлені наступні вимоги: « Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та бокові частини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній і бокових стінках З метою надійності та довготривалої експлуатації… кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм. кріплення до корпусу методом зварювання.З приводу цих вимог вимушені звернути увагу замовника По перше: Виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості та ще й виготовлених методом багаторівневого штампування з трьома ступенями по висоті. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 , відповідність до якого вимагає Замовник, передбачена наявність ребер жорсткості,але жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова їх конфігурація :«Наявність непаралельних ребер жорсткості .», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначена «Наявність непаралельних ребер жорсткості.» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію контейнера також вона не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера. По друге : товщина металу на кронштейнах коліс в замовником вимагається не менш 4 мм. . Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено відповідність цієї вимоги.Нашим підприємством виготовляються контейнери з товщиною метала на кронштейні коліс 2,5 мм.що в повній мірі відповідає умовам користування. Таким чином ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників Звідси на лице маємо надмірну деталізацію технічних характеристик предмету закупівлі з метою обмеження Замовником конкуренції у цій закупівлі з підстав того, що тільки учасники у яких наявні штампи саме описаної конструкції можуть бути допущені до участі в цій закупівлі. Наразі відомо лише про одного виробника, опис конструкції якого відповідає встановленим Замовником вимогам - СЗАО «Завод Сантэкс», республіка Білорусь, офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП» інтереси якого лобіює замовник переслідуючи корисливі, корупційні цілі .До того ж ставимо на увазі замовнику що на даний момент АМКУ прийнято ряд рішень що до позитивного задоволення вимог учасників про зобов’язання замовників внести зміни в документацію згідно об’єктивних вимог учасників як то : рішення АМКУ від 23.10.2020 № 19811.pdf рішення від 11.05.2021 № 10302.pdf рішення від 31.03.2021 №6611.pdf рішення від 28.05.2021 №11796.pdf У зв’язку з вищевикладеним ,звертаємося до здорового глузду замовника : з ціллю дотримання вимог ЗУ України , вимагаємо внести зміни до Тендерної документації , щоб дотримати прозорість торгів та недискримінацію учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником внесені зміни до Тендерної документації та забезпечено високий рівень конкуренції декількох виробників за всіма технічними параметрами. Весь перелік вимог до предмету закупівлі за сукупністю характеристик детально описує особливості експлуатації контейнерів та відповідні якісні вимоги, що забезпечить довший строк їх використання. Технічні специфікації не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тендерна документація містить вираз "або еквівалент". Таким чином тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено