• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Зарічанської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Стемковського, 19А, с. Заріччя, Володимир-Волинський район, Волинська область» (Код ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

повторна закупівля, оскільки попередні не відбулися

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 16:45 - 06.07.2021 07:00
Вимога
Вирішена

терміни виготовлення ПКД, запитання.

Номер: 142f09e132ea49388645fac00c354dcb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-007352-c.c1
Назва: терміни виготовлення ПКД, запитання.
Вимога:
1. В проекті договору на виготовлення проектно-кошторисної документації в п.3.1 та п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказані не реальні терміни виконання проектно-кошторисних робіт – до 23.07.2021 р. Оскільки проведення спрощеної закупівлі відбудеться 09.07.2021 р., або 12.07.2021 р і відповідно до п. 11. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону та відповідно до п.15 ст.14 даного ЗУ Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення… то відповідно до 23.07.2021 за певних умов не реально навіть укласти договір підряду. Визначення терміну виконання робіт до 23.07.2021 р. свідчить про наявність КОРУПЦІЙНОЇ схеми для забезпечення перемоги певного вже визначеного учасника. Вимагаю встановити реальні терміни виконання проектно-кошторисних робіт. 2. Прошу повідомити про наявність містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, наявність технічних умов на електропостачання, водопостачання , водовідведення та необхідність виконання зовнішніх інженерних мереж та їх можливі довжини. 3. В п.40 додатку 1 Технічне завдання на проектування є посилання на недіючий нормативний документ ДБН А.2.2-10-2001. Прошу виправити. 4. Зауваження до п.44 додатку 1 – відповідно до п.3.36 ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» "Кнопка дзвінка виклику" співробітника об’єкта обслуговування не може бути елементом доступності, а також "розумним пристосуванням" його до потреб МГН - то чи є необхідність її влаштовувати?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику закупівлі! Уважно вивчивши Вашу вимогу, комунальне підприємство «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги» повідомляє наступне. 1. Щодо п.1 Вашої вимоги, повідомляємо що, у спрощеній закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Зарічанської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Стемковського, 19А, с. Заріччя, Володимир-Волинський район, Волинська область» (Код ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), UA-2021-06-30-007352-c, в оголошенні та документації закупівлі було допущено технічну помилку щодо строку виконання, тому ніякої корупційної схеми тут немає. В результаті, дату 23.07.2021 замовником буде замінено на дату 23.09.2021р. та внесено відповідні зміни. 2. Щодо п.2 Вашої вимоги, повідомляємо, що наявний затверджений детальний план території для проектування об’єкта будівництва, електропостачання, водопостачання буде централізоване. Каналізація самопливна з підключенням до локальних очисних споруд (вигрібний септик). Окремих технічних умов на електропостачання, водопостачання, водовідведення немає. Необхідно забезпечити можливість підключення обладнання до мережі Ethernet, а також телефонних мереж. Під’єднання мереж буде здійснене відповідними підприємствами, тому повідомити довжину кабелів неможливо на даний момент. 3. Щодо п.3 Вашої вимоги, повідомляємо, що в п.40 додатку 1 Технічне завдання на проєктування буде змінено формулювання. 4. Щодо п.4 Вашої вимоги та зауваження до п.44 додатку 1, повідомляємо, що "Кнопка дзвінка виклику" адміністратора об’єкта обслуговування замовник бажає встановити, тому вимога щодо її встановлення буде перенесена в інший пункт додатку 1. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримані вимоги нормативно-правових актів, що регулюють проведення закупівель. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує Учасників, дотримується відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено