• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-24450000-3 Агрохімічна продукція

Торги відмінено

87 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 616.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2017 14:02 - 21.07.2017 15:00
Вимога
Є відповідь

Щодо написаного Замовником

Номер: 8d566eff7e3340d4b1bc2eaace577ad2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000964-b.b3
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Ми вимушені передати матеріали до компетнетних органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Рішення щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції було прийнято в межах чинного законодавства, а саме: Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України", від 13.04.2016р. № 35 (зі змінами згідно Наказу ДП "Прозорро" від 20.06.2017 № 49)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо написаного Замовником

Номер: 1cc36d44c79e477f9ee589e1397c7549
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000964-b.b2
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми дивуємося тому цинізму та нахабству, з яким Ви, чи за допомогою представників учасника-переможця, формуєте відпеовідь на нашу скаргу. Ми живемо в Україні, а не в Європейському союзі, до чого тут Європейські стандарти??? Ви розумієте, що Ви вимагаєте? В жодному нормативному документі МОЗ України немає вимоги, щоб дезінфектанти відповідали Європейським стандартам. Це дискримінаційна вимога! Ви так завзято посилаєтесь на п.6.4, який навмисно невірно трактуєте. Згідно Вашій логиці Ви можете в вимогах писати що завгодно? Звичайно ні! До чого тут вміст спирту??? Запропоновані нашою компанією засоби протестовані акредитованими лабораторіями, отримали свідоцтво про державну реєстрацію, відповідають всім стандартам, вироблені на підприємстві, сертифікованому ISO 9001:2008, ISO 13485:2003 та дозволені для використання. Щодо експозицій, які Ви вказали, що в нас 5 хв, а Ви бажаєте 30 сек. Ви уважно вивчіть,що написано в вимогах Вашої документації! В запропонованому нами засобі є експозиція 30 сек. Хіба Ви вказали,що бажаєте експозицію 30 сек для хірургічної обробки? Ні. До речі при хірургічних обробках немає експозицій в природі - 30 сек. Таким чином, ми ще раз впевнилися, що Замовник усіма способами намагається "протягти" у переможці свого Учасника, пропозиція якого в рази дорожча! Різниця в сумах між нашою пропозицією і пропозицією учасника-переможця і є розмір "хабаря" посадовим особам Замовника. Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозиція до розгляду. Якщо цього не буде зроблено - миттєво звертаємося до вказаних в скарзі контролюючих органів! Нагадуємо, що за корупційну змову Вам доведеться відповідати згідно кримінального кодекса України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Рішення щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції було прийнято в межах чинного законодавства, а саме: Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України", від 13.04.2016р. № 35 (зі змінами згідно Наказу ДП "Прозорро" від 20.06.2017 № 49), .У разі не згоди з рішенням Замовника щодо відхиленням (дискваліфікації) пропозиції, Ви як Учасник маєте право оскаржити це рішення відповідно до п.14 Порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Скарга!

Номер: 1e6298b35cf44e42b025372647877ae2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000964-b.b1
Назва: Скарга!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми шоковані аргументацією відхилення нашої пропозиції та протизаконною безграмотністю деяких посадових осіб, які навмисно невірно тлумачать положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України! Замовник зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Фінансової інспекції, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу в доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні