• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитків),ЛОТ 1 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава) ЛОТ 2 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава)

Більш детально у тендерній документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначено у тендерній документації.

Завершена

5 206 883.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 197.24 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 15:07 - 28.07.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на дії Замовника під час публікації тендерної документації

Номер: f03c4543d22e4088808582cf0a58895b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.a3
Назва: Скарга на дії Замовника під час публікації тендерної документації
Скарга:
Україна Полтавська область Приватне підприємство “ЯВІР-2000” (ПП “ЯВІР-2000”) Адреса: 36007, м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6 тел. (0532) 56-36-50 ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство “ЯВІР-2000” (ПП “ЯВІР-2000”) (код ЄДРПОУ 31175036) Адреса: 36007, м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6 електронна пошта: tender@yavir2000.com телефон: тел. (0532) 56-36-50 Замовник: Полтавський державний медичний університет (код ЄДРПОУ 43937407) Адреса: 36011, м. Полтава, вул. Шевченко, 23 електронна пошта: tender@umsa.edu.ua телефон: (0532)562330, факс (0532)562330 Інформація про закупівлю ID d4161da6c6a744f3804b1e634c78c5cb Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-30-005689-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.07.2021 р. Плата за подання скарги –15 630,00 грн. без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів: Полтавським державним медичним університетом (код ЄДРПОУ 43937407) 30.06.2021 р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-30-005689-c. Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитків),ЛОТ 1 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава) ЛОТ 2 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава) Приватне підприємство “ЯВІР-2000” приймає участь у зазначених торгах. Надаємо Скаргу на дії Замовника: По - перше: У складі Тендерної документації, що надана Замовником у системі електронних закупівель, відсутня Проектна документація, а разом з тим немає Назви проектів, Шифру проектів, року, відсутня інформація про Проектну організацію, що розробила проект, відсутня специфікація на обладнання та матеріали (із зазначенням виробника), що використовуються при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей згідно проекту. Приватним підприємством “ЯВІР-2000“, у якості учасника торгів 02.07.2021 через систему електронних закупівель було подано запитання Замовникові щодо можливості надання у складі тендерної документації копій Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава. Замовник відмовився надати копії зазначених проектів у складі тендерної документації у відкритий доступ. На отриману відповідь Замовника Приватним підприємством “ЯВІР-2000“ 06.07.2021р., через систему електронних закупівель було подано вимогу про надання у складі тендерної документації копій Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава. Замовник на цю вимогу також відмовився викласти проектну документацію у складі Тендерної пропозиції у відкритий доступ. Вважаємо, що Замовник умисно на надає проектну документацію у відкритий доступ з метою обмеження конкурентної спроможності учасників, а саме: • Замовник обмежив доступ до складових частин проектної документації, та не надає на ознайомлення кошторисну документацію, яка є невід’ємною частиною Проектної документації; • За умови відсутності відкритому доступі у складі тендерної документації відповідної інформації, а саме: проектної документації, інформації про назви проектів, їх шифрів, дати розробки, назви проектної організації, відсутня гарантія того, що Замовником надається на ознайомлення саме та Проектна документація, згідно якої планується надавати послуги, а не документація іншого року, розроблена іншою проектною організацією. Згідно із ч. 3 ст. 22 “Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). при цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 “Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно із ч. 3 ст. 5. “Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. По – друге: У Додатку 3 Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вказана наступна вимога: “Роботи повинні проводитись на основі документів: Проектної документації (можливість використання аналогічного обладнання та матеріалів які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей без узгодження з розробником проекту – ЗАБОРОНЕНО)”. На нашу думку, вимога щодо заборони можливості використання аналогічного обладнання та матеріалів без узгодження з розробником проекту суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (Ч.1 Статті 5. ЗУ про публічні закупівлі), а також суперечить вимогам рівних умов для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель (Ч.2 Статті 5. ЗУ про публічні закупівлі). У відповідності з п. 4. Розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. У відповідності з п. 6. Розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника надати у складі тендерної документації копії Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава; 4. Зобов’язати Замовника видалити з Тендерної документації вимогу щодо заборони використання аналогічного обладнання та матеріалів які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей без узгодження з розробником проекту. Додатки: 1. Підтвердження оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Генеральний директор ПП “ЯВІР-2000” А.І. Орліковський
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.07.2021 12:59
Автор: ПП "Явір-2000", Крицький Володимир 380532563650 vladimir.kritsky@org.yavir2000.com http://yavir2000.com/
Скарга
Залишено без розгляду

Порушення Замовником під час публікації тендерної документації

Номер: fc5a70447beb40cd83a09b82faa6d448
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.a2
Назва: Порушення Замовником під час публікації тендерної документації
Скарга:
Україна Полтавська область Приватне підприємство “ЯВІР-2000” (ПП “ЯВІР-2000”) Адреса: 36007, м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6 тел. (0532) 56-36-50 ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство “ЯВІР-2000” (ПП “ЯВІР-2000”) (код ЄДРПОУ 31175036) Адреса: 36007, м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6 електронна пошта: tender@yavir2000.com телефон: тел. (0532) 56-36-50 Замовник: Полтавський державний медичний університет (код ЄДРПОУ 43937407) Адреса: 36011, м. Полтава, вул. Шевченко, 23 електронна пошта: tender@umsa.edu.ua телефон: (0532)562330, факс (0532)562330 Інформація про закупівлю ID d4161da6c6a744f3804b1e634c78c5cb Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-30-005689-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.07.2021 р. Плата за подання скарги –15 630,00 грн. без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів: Полтавським державним медичним університетом (код ЄДРПОУ 43937407) 30.06.2021 р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-30-005689-c. Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитків),ЛОТ 1 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава) ЛОТ 2 - Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуга з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава) Приватне підприємство “ЯВІР-2000” приймає участь у зазначених торгах. Надаємо Скаргу на дії Замовника: По - перше: У складі Тендерної документації, що надана Замовником у системі електронних закупівель, відсутня Проектна документація, а разом з тим немає Назви проектів, Шифру проектів, року, відсутня інформація про Проектну організацію, що розробила проект, відсутня специфікація на обладнання та матеріали (із зазначенням виробника), що використовуються при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей згідно проекту. Приватним підприємством “ЯВІР-2000“, у якості учасника торгів 02.07.2021 через систему електронних закупівель було подано запитання Замовникові щодо можливості надання у складі тендерної документації копій Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава. Замовник відмовився надати копії зазначених проектів у складі тендерної документації у відкритий доступ. На отриману відповідь Замовника Приватним підприємством “ЯВІР-2000“ 06.07.2021р., через систему електронних закупівель було подано вимогу про надання у складі тендерної документації копій Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава. Замовник на цю вимогу також відмовився викласти проектну документацію у складі Тендерної пропозиції у відкритий доступ. Вважаємо, що Замовник умисно на надає проектну документацію у відкритий доступ з метою обмеження конкурентної спроможності учасників, а саме: • Замовник обмежив доступ до складових частин проектної документації, та не надає на ознайомлення кошторисну документацію, яка є невід’ємною частиною Проектної документації; • За умови відсутності відкритому доступі у складі тендерної документації відповідної інформації, а саме: проектної документації, інформації про назви проектів, їх шифрів, дати розробки, назви проектної організації, відсутня гарантія того, що Замовником надається на ознайомлення саме та Проектна документація, згідно якої планується надавати послуги, а не документація іншого року, розроблена іншою проектною організацією. Згідно із ч. 3 ст. 22 “Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). при цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 “Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно із ч. 3 ст. 5. “Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. По – друге: У Додатку 3 Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вказана наступна вимога: “Роботи повинні проводитись на основі документів: Проектної документації (можливість використання аналогічного обладнання та матеріалів які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей без узгодження з розробником проекту – ЗАБОРОНЕНО)”. На нашу думку, вимога щодо заборони можливості використання аналогічного обладнання та матеріалів без узгодження з розробником проекту суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (Ч.1 Статті 5. ЗУ про публічні закупівлі), а також суперечить вимогам рівних умов для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель (Ч.2 Статті 5. ЗУ про публічні закупівлі). У відповідності з п. 4. Розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. У відповідності з п. 6. Розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника надати у складі тендерної документації копії Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава; 4. Зобов’язати Замовника видалити з Тендерної документації вимогу щодо заборони використання аналогічного обладнання та матеріалів які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей без узгодження з розробником проекту. Додатки: 1. Підтвердження оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Генеральний директор ПП “ЯВІР-2000” А.І. Орліковський
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 12:02
Автор: ПП "Явір-2000", Крицький Володимир 380532563650 vladimir.kritsky@org.yavir2000.com http://yavir2000.com/
Вимога
Відхилено

Надання можливості ознайомлення з проектною документацією

Номер: b0a7d8f9654d42ee829fbbd724f52dbe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.c1
Назва: Надання можливості ознайомлення з проектною документацією
Вимога:
Просимо надати у складі тендерної документації копії Робочих проектів на влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні гуртожитку по вул. Кагамлика, 35 у м. Полтава, та гуртожитку по вул. Олени Пчілки, 44 у м. Полтава
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись Статтею 22 "Закону України "Про публічні закупівлі" та п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначаються Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

незаконне рішення про допуск до аукціону

Номер: 314dfbd68de3490ca53d8c9422d60426
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b16
Назва: незаконне рішення про допуск до аукціону
Скарга:
згідно з вкладенням
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.09.2021 00:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Скарга
Скасована

незаконне рішення про допуск до аукціону

Номер: 534b5393874243fba08ed037e9cf826b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b15
Назва: незаконне рішення про допуск до аукціону
Скарга:
згідно з вкладенням
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.09.2021 00:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Скарга
Скасована

незаконне рішення про допуск до аукціону

Номер: be990c99a9e9488dbe93f66797ea196e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b14
Назва: незаконне рішення про допуск до аукціону
Скарга:
згідно з вкладенням
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.09.2021 00:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Скарга
Скасована

незаконне рішення про допуск до аукціону

Номер: 37fa0a1b385348a881e170103aa38541
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b13
Назва: незаконне рішення про допуск до аукціону
Скарга:
згідно з вкладенням
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.09.2021 00:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a971419cf616440282b307cfd19edd0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b17
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник 14 вересня 2021 року оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозиція ТОВ «СКМ МОНТАЖ» була допущена до аукціону. Вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКМ МОНТАЖ» необхідно відхилити на підставі абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639. При цьому, згідно з розділом ІІІ Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2019 р. № 838), центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Разом з тим, нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Згідно з пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги), ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Окрім того, відповідно до пункту 3 Вимог реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Також відповідно до пункту 4 Вимог у реквізитах гарантії щодо повного найменування гаранта зазначається інформація, зокрема: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк). На виконання вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції учасником ТОВ «СКМ МОНТАЖ» надано банківську гарантію № 845 від 23 липня 2021 року, яка видана Акціонерним товариством «Банк «Український капітал». За результатами розгляду банківської гарантії учасника ТОВ «СКМ МОНТАЖ» встановлено відсутність інформації щодо SWIFT-адреси гаранта Акціонерного товариства «Банк «Український капітал», що не відповідає Вимогам щодо наявності обов’язкових реквізитів гарантії. З огляду на це, надане ТОВ «СКМ МОНТАЖ» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СКМ МОНТАЖ» містить порушення, а тому рішення про допуск її до аукціону має бути скасоване. ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення допуск до аукціону ТОВ «СКМ МОНТАЖ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 310e74525d614d9e96aaaeec748d4ed5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b19
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник 14 вересня 2021 року оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозиція ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» була допущена до аукціону. Вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» необхідно відхилити на підставі абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639. При цьому, згідно з розділом ІІІ Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2019 р. № 838), центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Разом з тим, нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Згідно з пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги), ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Окрім того, відповідно до пункту 3 Вимог реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Також відповідно до пункту 4 Вимог у реквізитах гарантії щодо повного найменування гаранта зазначається інформація, зокрема: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк). На виконання вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» надано банківську гарантію № 842 від 23 липня 2021 року, яка видана Акціонерним товариством «Банк «Український капітал». За результатами розгляду банківської гарантії учасника ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» встановлено відсутність інформації щодо SWIFT-адреси гаранта Акціонерного товариства «Банк «Український капітал», що не відповідає Вимогам щодо наявності обов’язкових реквізитів гарантії. З огляду на це, надане ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» містить порушення, а тому рішення про допуск її до аукціону має бути скасоване. ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення про допуск до аукціону пропозицію ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 855eaeb8a0c74034bc4f3fce2a5e867c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-005689-c.b20
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник 14 вересня 2021 року оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозиція ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» була допущена до аукціону. Вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» необхідно відхилити на підставі абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639. При цьому, згідно з розділом ІІІ Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2019 р. № 838), центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Разом з тим, нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Згідно з пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги), ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Окрім того, відповідно до пункту 3 Вимог реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Також відповідно до пункту 4 Вимог у реквізитах гарантії щодо повного найменування гаранта зазначається інформація, зокрема: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк). На виконання вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» надано банківську гарантію № 842 від 23 липня 2021 року, яка видана Акціонерним товариством «Банк «Український капітал». За результатами розгляду банківської гарантії учасника ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» встановлено відсутність інформації щодо SWIFT-адреси гаранта Акціонерного товариства «Банк «Український капітал», що не відповідає Вимогам щодо наявності обов’язкових реквізитів гарантії. З огляду на це, надане ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ» містить порушення, а тому рішення про допуск її до аукціону має бути скасоване. ВИМАГАЄМО: 1. Анулювати рішення про допуск до аукціону пропозицію ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.