-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду приміщення, відновлення благоустрою прилеглої території та ремонту огороджувальних конструкцій Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6-А (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
2 109 655.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 548.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 548.28 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 14:46 - 14.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення Замовником переможця закупівлі
Номер:
7a5f7a1b8f0549a399cba49e5a34445a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-005282-c.b2
Назва:
Неправомірне визначення Замовником переможця закупівлі
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 02.08.2021 17:05
- рішення від 04.08.2021 № 17815.pdf 05.08.2021 14:53
- інформація про резулятивну частину рішення від 16.08.2021 № 18719.pdf 17.08.2021 17:46
- рішення від 16.08.2021 № 18719.pdf 19.08.2021 15:40
- Відповідь АМКУ.pdf 09.08.2021 15:41
- Відповідь на скаргу АМКУ - ТОВ Забудовник.doc 09.08.2021 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2021 17:51
Дата розгляду скарги:
16.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2021 14:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.08.2021 15:40
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
cd551d8c7f564e6784ff7ebf7e19b06e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-005282-c.b1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Щодо неправомірного визначення переможця
Тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол від 30.06.2021 №41) чітко визначено, що кошторисна частина пропозиції учасника повтинна бути виготовлена з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». При цьому пропозиція учасника ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" в частині кошторисної документації не відповідає тендерній документації а також ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Так, тендерною документацією вимагається надати учасником Розрахунок загальновиробничих витрат та розрахунки інших витрат (якщо дані витрати присутні). ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" не надано розрахунки загальновиробничих витрат виходячи із структури цих витрат за попередній період з урахування потужностей Підрядника, чим порушено п. 6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Крім того, технічним завданням (Додаток 4 тендерної документації) передбачено Улаштування покриттiв товщиною 6 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей тоді як в пропозиції учасником ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" прийнято товщину 10 см, чим порушено вимоги документації тендерних торгів згідно якої Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. При цьому, слід зазначити, що кільсіть асфальтобетонної суміші учасником ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" прийнято в кількості достатньої для улаштування лише 6 см. Таким чином учасником безпідставно включено зайвий осяг робіт не передбачений технічним завданням, що призвело до безпідставного завищення вартості робіт (збільшення трудовитрат, прибутку, адміністративних витрат).
Вищевказані порушення вплинули на ціну пропозиції учасника, та грубо порушують Закон України про публічні закупівлі а також тендерну документацію.
Враховуючи викладене, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та почати розгляд пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2021 10:08
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу до закупівлі за предметом: Капітальний ремонт фасаду приміщення, відновлення благоустрою прилеглої території та ремонту огороджувальних конструкцій Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6-А (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-30-005282-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пунктом 1 Розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника має містити документацію виготовлену з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (пропечатана (у разі наявності печатки) та підписану організацією) у складі:
1. Договірна ціна;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва;
3. Локальний кошторис на будівельні роботи;
4. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат;
6. Розрахунки інших витрат (якщо данні витрати присутні);
7. Графік виконання робіт згідно Технічного завдання;
8. Пояснювальна записка.
Так, тендерною документацією дійсно вимагалося надання учасником у складі пропозиції закупівлі “Розрахунок загальновиробничих витрат” натомість ТОВ «ЗАБУДОВНИК» здійснює підміну понять у своїй вимозі зазначаючи в подальшому у тексті вимоги, що ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» не надало у складі пропозиції розрахунки загальновиробничих витрат виходячи із структури цих витрат за попередній період з урахування потужностей підрядника, та посилається на порушення п. 6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Натомість у п. 6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено: Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюється на підставі положень ДСТУ-Н БД 1.1-3 виходячи із структури цих витрат за попередній період з урахування потужностей підрядника.
Тому, оскільки, тендерною документацією не було встановлено вимоги про надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку загальновиробничих витрат виходячи із структури цих витрат за попередній період з урахування потужностей підрядника натомість була зазначена вимога надати розрахунок загальновиробничих витрат для визначення розміру цих витрат у складі ціни пропозиції, яку ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» повністю виконав шляхом надання відповідних розрахунків у складі тендерної пропозиції, підстави для задоволення вимоги із зазначеної підстави відсутні.
Стосовно другого питання варто зазначити, пунктами 78, 79, 80 розділу «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації, передбачено найменування робіт і витрат:
• «Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей» в кількості 683 метрів квадратних;
• «На кожнi 0,5 см змiни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 (до товщ. 6 см.)» в кількості 683 метрів квадратних;
• «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплі [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 2» в кількості 99,04 тонни.
ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» у складі тендерної пропозиції надало «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на Капітальний ремонт фасаду приміщення, відновлення благоустрою прилеглої території та ремонту огороджувальних конструкцій Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6-А», в пунктах 78, 79, 80 якого надані наступні розрахунки робіт і витрат:
• «Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей» (РН18-43-1) в кількості 683 метрів квадратних;
• «На кожнi 0,5 см змiни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 (до товщ. 6 см.)» (РН18-43-2 к=12) в кількості 683 метрів квадратних;
• «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплі [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 2» (С1421-9838) в кількості 99,04 тонни.
ТОВ «ЗАБУДОВНИК» в своїй вимозі не довело та документально не підтвердило, яким чином оформлення тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» у наведений вище спосіб не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, зважаючи на те, що обсяги робіт у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» відповідають технічним вимогам встановленим в тендерній документації.
Разом з тим зауваження ТОВ «ЗАБУДОВНИК» стосовно безпідставного завищення вартості робіт є недоцільним оскільки загальна вартість робіт в ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» є нижчою ніж в ТОВ «ЗАБУДОВНИК» та не впливає на завищення (прибутку, адміністративних витрат тощо).
Для порівняння трудовитрат відповідно до наданої ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» «Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на Капітальний ремонт фасаду приміщення, відновлення благоустрою прилеглої території та ремонту огороджувальних конструкцій Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М.Сціборського, 6-А» загальна кошторисна трудомісткість складає 6676,04 люд.-год.
Натомість, відповідно до наданої ТОВ «ЗАБУДОВНИК» «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» загальна кошторисна трудомісткість складає 8775,77 люд.-год., що значно більше чим у ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ».
Крім того повідомляємо, що Головне управління Пенсійного фонду в Житомирській області є органом державної влади, а отже зобов'язане діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ» виконало технічні вимоги до предмету закупівлі: Капітальний ремонт фасаду приміщення, відновлення благоустрою прилеглої території та ремонту огороджувальних конструкцій Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6-А (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), визначені у тендерній документації та підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям, а також відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Житомирській області не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ».
Статус вимоги:
Відхилено