-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Мастики, шпаклівки, замазки та розчиники за кодом ДК 021:2015 - 44830000-7 (Грунтовка)
Завершена
199 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 996.45 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 14:29 - 06.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога приведення умови ТД до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
2cbc7547005347dd8ac4fdae7e1b449b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-004980-c.c1
Назва:
Вимога приведення умови ТД до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний, Замовник!
В додатку №2 вказана конкретна торгівельна марка грунтовки - ETAL PRO 500 з приписом "* - В даній закупівлі аналоги та/або еквіваленти не передбачено"!?
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Відповідно п.3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тому, зазначена вище умова ТД є дискримінаційним по відношенню суб’єктів господарювання, які мають можливість поставки товару (грунтовки) іншої торгової марки відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити наведену вище вимогу з тендерної документації, для унеможливлення звернень із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України,
для унеможливлення надання відгуку до Моніторингового порталу DoZorro.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 09:17
Вирішення:
Шановний учаснику! Просимо звернути увагу на вид даної закупівлі! Зазначена закупівля є «Спрощеною закупівлею», яка проводиться відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно абз. 2 п. 4 ст. 14 Закону Замовник «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Отже у Замовника є право вказати які аналоги та/або еквіваленти будуть розглядатись, а не обов’язок.
Статус вимоги:
Відхилено