• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А 95

Бензин автомобільний А 95 згідно ДСТУ 7687:2015

Торги відмінено

348 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 740.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 12:22 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо збыльшення суми закупівлі

Номер: 2d0657f7926b4af9a187722870206726
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-001713-b.c2
Назва: щодо збыльшення суми закупівлі
Вимога:
Товариство має намір взяти участь в закупівлі № UA-2021-06-30-001713-b Бензин А 95 в кількості 12000 літрів Очікувана вартість: 348 000,00 грн (з ПДВ) Очікувана ціна за одиницю – 29,00 грн з ПДВ/літр Вважаємо, що очікувана вартість за одиницю товару є низькою та не відповідає середньоринковим цінам та середній вартості 1 л бензину відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних. Аналіз ринку може бути проведений з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/). Також відповідно до вимог пункту 414постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” 14.06.2021 року Мінекономіки визначено середню вартість 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 26,64 грн.. З врахуванням регульованої торговельної надбавки 5,00 грн. кінцева роздрібна ціна на АЗС не може перевищувати 31,64 грн. (бензини) . Також варто врахувати, що вартість бензинів на міжнародних ринках (біржові проказники Platts) почала поступово зростати і передбачається їх подальший ріст. Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне. Також необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на ціноутворення: - значний строк відстрочки платежу до 30 календарних днів після отримання Товару Замовником; - з моменту подання пропозиції до моменту укладення договору пройде значний період часу; - постійний ріст закупівельних цін, що прямопропорційно пов’язаний з ростом біржових котирувань (а відповідно і закупівельних цін) та коливанням валюти. Значним фактором, що може призвести до подорожчання бензинів є планові зупинки на ремонт нафтопереробних заводів та можливий дефіцит пального. У зв’язку з цим, звертаємося до Вас з проханням: 1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.; 2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів (наливом) з відстрокою платежу 30 календарних днів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до рі-чного плану, який публікується в електронній системі закупівель, та коригування якого після початку процедури закупівлі законодавством не передбачене
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо збільшення очікуваної суми казупівлі

Номер: 29af118f98da44af9cf58ab9e300727d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-001713-b.c1
Назва: щодо збільшення очікуваної суми казупівлі
Вимога:
Товариство має намір взяти участь в закупівлі № UA-2021-06-30-001713-b Бензин А 95 в кількості 12000 літрів Очікувана вартість: 348 000,00 грн (з ПДВ) Очікувана ціна за одиницю – 29,00 грн з ПДВ/літр Вважаємо, що очікувана вартість за одиницю товару є низькою та не відповідає середньоринковим цінам та середній вартості 1 л бензину відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. Так, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р. (далі - Методика) описує порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Даною Методикою передбачено, що для визначення очікуваної вартості проводиться аналіз ринку методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При аналізі ринку також використовується такий інструмент, як ринкові консультації, що дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. Відповідно до Методики порядок отримання цінової інформації щодо товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Методикою також детально описано порядок розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом визначення як середньоарифметичне значення даних. Аналіз ринку може бути проведений з використанням даних загальнодоступної відкритої цінової інформації (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/). Також відповідно до вимог пункту 414постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” 14.06.2021 року Мінекономіки визначено середню вартість 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 26,64 грн.. З врахуванням регульованої торговельної надбавки 5,00 грн. кінцева роздрібна ціна на АЗС не може перевищувати 31,64 грн. (бензини) . Також варто врахувати, що вартість бензинів на міжнародних ринках (біржові проказники Platts) почала поступово зростати і передбачається їх подальший ріст. Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне. Також необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на ціноутворення: - значний строк відстрочки платежу до 30 календарних днів після отримання Товару Замовником; - з моменту подання пропозиції до моменту укладення договору пройде значний період часу; - постійний ріст закупівельних цін, що прямопропорційно пов’язаний з ростом біржових котирувань (а відповідно і закупівельних цін) та коливанням валюти. Значним фактором, що може призвести до подорожчання бензинів є планові зупинки на ремонт нафтопереробних заводів та можливий дефіцит пального. У зв’язку з цим, звертаємося до Вас з проханням: 1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.; 2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів (наливом) з відстрокою платежу 30 календарних днів.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: уточнення вимоги
Дата скасування: 05.07.2021 15:24