-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання, розташованого за адресою: вулиця Собранецька, 145, м. Ужгород» (ЄЗС ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Мова тендерної пропозиції українська
Торги відмінено
82 391 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 411 959.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 411 959.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 11:51 - 13.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Аналогічний договір
Номер:
1c91b9b241694018ba89518253c52efe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-003007-c.b2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Замовником у тендерній документації, у розділі кваліфікаційних критеріїв п 3.2. вказано наступне: «Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір підряду на виконання електротехнічних робіт з нового будівництва або реконструкції будівель виробничого або невиробничого призначення або інженерних споруд різного функціонального призначення». Вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Предметом закупівлі у договорі підряду, редакція якого пропонується Замовником, вказано: «Реконструкція світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання, розташованого за адресою: вулиця Собранецька, 145, м. Ужгород».
Вважаємо, що Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації має бути договір на виконання робіт з реконструкції світлосигнальної системи аеродрому.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно поняття Аналогічного договору, в іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ (просимо Замовника уважно вивчити практику рішень АМКУ по даному питанню)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2021 12:45
Вимога
Без відповіді
Сертифікований провідний інженер-консультант
Номер:
1135fce36595405cb1baf8fce62f3b2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-003007-c.c1
Назва:
Сертифікований провідний інженер-консультант
Вимога:
В Додатку 1 до тендерної документації вимагається Обов’язкова наявність:
- 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів у сфері будівництва (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандартуСОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі»; копію(-ї) діючого(-их) страхового(-их) полісу(-ів) до договору(-ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.)
- сертифікованого** інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016
«Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі»; копію(-ї) діючого(-их) страхового(-их) полісу(-ів) до договору(-ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.).
Підставою для проведення спеціальної підготовки та сертифікації фахівців за професією інженер-консультант є НАКАЗ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 №192 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи”.
Відповідно до цього наказу встановлено чотири категорії інженера-консультанта:
– інженер-консультант (будівництво);
– інженер-консультант (будівництво) ІІ категорії;
– інженер-консультант (будівництво) І категорії;
– провідний інженер-консультант (будівництво).
Даним предметом закупівлі є «Реконструкція світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання, розташованого за адресою: вулиця Собранецька, 145, м. Ужгород». Тобто, такі спеціалісти як провідні інженери-консультатни на відповідні роботи не передбачаються.
В тендерній документації відсутні вимоги щодо певного досвіду інженера-консультанта, проте інженер без досвіду і наявності виконаних об`єктів несе за собою технічні та корупційні ризики. Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності 2-х провідних інженерів-консультантів як дискримінаційну та таку, що звужує коло потенційних учасників. Ми вважаємо, що дана вимога протидіє доцільності і принципам прозорих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2021 11:08